۹۳۷۲۶۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طلسم جهانبخش شکست و در لیگ جزیره بازی کرد

وینگر ایرانی برایتون برای نخستین بار در فصل ۲۰-۲۰۱۹ فرصت بازی در لیگ برتر انگلیس را به دست آورد.

ورزش سه: در چارچوب مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، تیم برایتون که برخلاف دو دیدار گذشته‌اش علیرضا جهانبخش را در فهرست بازی و جزو نیمکت‌نشینان داشت، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه فالمر مقابل ولورهمپتون رده هفتمی قرار گرفت.

ولورهمپتون در دقیقه ۲۸ روی پاس در عرض خیمنز و ضربه تمام کننده دیگو ژوتا به گل رسید، اما برایتون که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، خیلی زود به بازی برگشت و توانست در دقیقه ۳۴ با شوت پای چپ نیل موپِی کار را به تساوی بکشد.

تنها دو دقیقه از گلزنی یاران جهانبخش گذشته بود که این بار داوی پراپر با ضربه سر گل دوم برایتون را به ثمر رساند ولی این بار ولورهمپتون اجازه پیشتازی به میزبان خود را نداد و موفق شد در دقیقه ۴۴ با دبل ژوتا پرتغالی نتیجه را برابر کند.

علیرضا جهانبخش که در این فصل در چهار مسابقه مقابل منچستر سیتی، چلسی، تاتنهام و لستر سیتی به طور کامل نیمکت‌نشینی را تجربه کرده و در ۱۱ مسابقه دیگر این فصل لیگ جزیره دور از فهرست تیمش قرار داشت، در دقیقه ۶۸ دیدار امشب تیمش برابر ولورهمپتون به‌عنوان اولین تعویضی بازی جانشین گروس شد تا طلسم بازی نکردن او پس از ۱۶ هفته بشکند.

تلاش برایتون در ادامه مسابقه با ولورهمپتون برای تکرار پیروزی هفته قبل بی‌نتیجه ماند و در نهایت یاران جهانبخش به تساوی ۲ بر ۲ خانگی رضایت دادند تا ۱۹ امتیازی شوند و بدون تغییر جایگاه در رده دوازدهم جدول لیگ برتر انگلیس بایستند.

جهانبخش که فصل گذشته ۱۹ بازی برای برایتون انجام داده بود، امشب در نخستین حضورش در مسابقات این فصل لیگ جزیره و دیدار برابر ولورهمپتون، ۱۴ لمس توپ داشت، یک دریبل زد، ۶ پاس صحیح داد، یک بار در دوئل با بازیکنان حریف برنده شد، یک بار هم تکل زد و همچنین یک مرتبه سانتر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریا جوان

      خیلی زحمت کشیده خیلییببی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج