جاباما
۹۳۷۲۷۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

نشست هیأت مدیره استقلال؛ استرا باید بماند

نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در حضور بازیکنان این تیم در هتل المپیک برگزار شد.

خبرگزاری فارس: در شرایطی که عصر امروز خبر فسخ قرارداد استراماچونی در محافل فوتبالی سروصدای زیادی به پا کرد اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در هتل المپیک و در محل اردوی این تیم پیش از بازی با پیکان جلسه‌ای را برگزار کردند.

در این نشست صحبت‌های بازیکنان تیم استقلال با اعضای هیأت مدیره مطرح شد و تعدادی از استقلالی‌ها عنوان کردند استراماچونی پیش از این هم چند بار اعلام کرده بود که قصد ترک استقلال را دارد.

در ادامه نشست و بعد از صحبت‌های تعدادی از بازیکنان اعضای هیأت مدیره به دنبال راهکار برای ادامه شرایط بوده و نقطه‌نظراتی را مطرح کردند اما در نهایت تمامی جمع‌بندی‌ها به این صورت انجام شد که تحت هر شرایطی سرمربی تیم استقلال حفظ شود.

مسئولان استقلال ضمن تأکید بر این موضوع که بقیه مطالبات استراماچونی را صبح فردا پرداخت خواهند کرد، تصمیم گرفتند تا به هر طریق ممکن با این مربی مذاکره کرده و او را راضی به ماندن در استقلال کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که اعضای هیأت مدیره استقلال هتل المپیک را ترک کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پروژه تضعیف پرسپولیس کلیدخو د

      ببینیداین بیشرفا چه بازی کثیفی راه انداختن ای بر ذاتتون لعنت حقه بازهای کثیف خوب راه دوشیدن وزیررویادگرفتین اول فصل چندتا ازارازل واوباش میریزن جلووزارت هوچیگری و هارت وپورت میکنن وزیرم ازترسش پول تمام فدراسیونها وحق پرسپولیس رو میده به کیسه واوناهم میرن چندتا بازیکن بنجل میخرن بقیشم میزنن به جیب وپول دلالی ورمیدارن نیم فصلم که یه بازی کثیف دیگه راه میندازن و قهر مربی که دوباره وزیرو تحت فسار قراربدن هم پول دلالی به جیب میزنن هم چندتا بازیکن بنجل دیگه میخرن حالاکل ایران شاهدباشه اگه اوستوراق رفت من از طرفداری انصراف میدم این احمقعاعجب نقشه ای کشیدن برذاتتون لعنت بیشرفا اگه چاپ نکنید شریک دلالی کیسه اید

    • بدون نام

      من یک پرسپولیسی هستم خاک تو سرتون با این مدیریتتون وقتی کار از کار میگذره تازه به فکر میوفتین اون ایرج عرب پول برانکو رو تهیه کرده بود نداد برانکو رفت حالا هم این فتحی خب میخوای پولو فردا صبح بدی خب یه هفته زودتر تهیه میکردی وقتی قرداد میبندین با مربیان یا بازیکنان خارجی باید فکر اینجاشم بکنین اگه نمیتونین همین مربیان ایرانی یا بازیکنای ایرانی رو بیارین تا اینهمه مردمو ناراحت نکنین شورشو در اوردین

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      چرت تحویل مردم نده اقای فتحی. تو اجرا کننده پروژه نابودی استقلال توسط وزیر هستی. آقا چرا هرموقع استقلال اوج میگیره جلوشومیگیرن یا بازیکناشورد میکنید یا پول بهش نمیدید یا مربیش میره؟ محاله وزیر بزاره موفق بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج