۹۳۷۲۸۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

سرمربی ذوب‌آهن: ۱۲ امتیاز از داوری‌ها ضربه خورده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: دیدارهای لیگ برتر را تا هفته سیزدهم بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که تیم ما به اندازه ۱۲ امتیاز از داوری‌ها ضربه خورده که عادلانه نیست.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: دیدارهای لیگ برتر را تا هفته سیزدهم بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که تیم ما به اندازه ۱۲ امتیاز از داوری‌ها ضربه خورده که عادلانه نیست.

نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در حالی شامگاه یکشنبه برگزار شد که برق مجموعه ورزشی ملت اصفهان(محل نشست)، به‌دلیل یک حادثه قطع شد. اما محمدرضا مهاجری و علیرضا منصوریان سرمربیان ۲ تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان با تواضع در محل نگهبانی این مجموعه، به سووالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

سرمربی ذوب‌آهن: ۱۲ امتیاز از داوری‌ها ضربه خورده‌ایم

علیرضا منصوریان شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران افزود: پیش از بازی با پرسپولیس در هفته گذشته از داور خواسته بودم که قضاوت خوبی داشته باشد و تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد ولی در دقیقه ۴۶ بازی، پنالتی تیم ما گرفته نشد که به اذعان چندین کارشناس، پنالتی بوده است.

وی اظهار داشت: من به داوری‌ها احترام می‌گذارم و اشتباه داوری هم پیش می‌آید ولی کم‌لطفی‌ها نیز کم نبوده است.

منصوریان تصریح کرد: تیم ما بازی‌های زیبایی ارائه می‌کند ولی در نتیجه‌گیری درست عمل نمی‌کند و بازیکنان ما در ضربات آخر بی‌دقت هستند و داوران هم در این زمینه بی‌تاثیر نبوده و کم لطفی کرده‌اند.

سرمربی ذوب‌آهن در باره دیدار فردا نیز گفت: در مقابل تیم نساجی مازندران برای پیروزی به میدان خواهیم رفت و هدف ما کسب هر سه امتیاز بازی است.

منصوریان گفت: بعد از بازی با پرسپولی سعی ما این بوده تا با تمرینات خوب و آنالیز تیم مقابل برای بازی فردا آماده شویم چون کسب سه امتیاز این دیدار برای ما مهم است.

سرمربی ذوب‌آهن افزود: تیم نساجی مازندران با هدایت مهاجری شرایط خوبی دارد و فوتبال زیبایی ارائه می‌کند.

وی با تاکید براینکه در سه روز گذشته از نظر روحی روی بازیکنان خود کار کرده‌ایم، گفت: در دیدارهای آینده، بازیکنان تیم ما باید تلاش زیادی کنند و در دیدار فردا هم ترکیبی نو خواهیم داشت و وظایف بازیکنان هم تغییراتی کرده است.

منصوریان افزود: تیم ما می‌تواند با کسب چند پیروزی، جایگاه خود را جدول ارتقا دهد و با فراموشی باخت مقابل پرسپولیس به دیدارهایش برابر فولاد خوزستان، تراکتورسازی و استقلال بیندیشد.

وی ابراز امیدواری کرد که تیمش با کسب هر سه امتیاز دیدار فردا بتواند در دیدارهای آینده بهتر ظاهر شود و جایگاه خود را در جدول لیگ برتر فوتبال بالاتر ببرد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و نساجی مازندران از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۷:۳۰ فردا دوشنبه ۱۸ آذر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر کنم علی جون، سه امتیاز بازی با پرسپولیس رو هم حساب کرده!!
      ولی خداییش بین استقلالی ها از معدود آدمهای حسابی هست که دوست داشتنیه و شیله پیله تو کارش نیست. اگه چیزی هم میگه، می‌ذاریم به حساب تاکتیک‌های مربی گری!! . بر عکس امیر مافیا!!

    • علی

      ما اخر نفهمیدیم در لیگ ایران چخبره تمام تیم ها میگن ما از داوری ها متضرر شده ایم پس بفرمایید این بنده خداها داور های ما بوق تشریف دارند بسه دیگه نتایج ضعیفتون رو گردن داور نیاندازید به خودتون بیاید

    • بدون نام

      دوازده امتیاز از داور ها،،بوده بقیه امتیازات تخسیره کی بوده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج