جاباما
۹۳۷۲۸۳
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

پخش آگهی‌های بازرگانی در کانال پویا متوقف شد

مدیر شبکه کودک از توقف کامل پخش آگهی ها در کانال پویا خبر داد.

خبرگزاری فارس: محمد سرشار، مدیر شبکه کودک اعلام کرد: حذف آگهی های بازرگانی از شبکه کودک سیما، از یکم آبان ۹۸ با دستور دکتر میرباقری، معاون سیما آغاز شد. در ابتدا قرار بود کلیه آگهی ها حذف شوند که بنا به عللی، حذف تدریجی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: بدین‌ترتیب، پخش آگهی های بازرگانی در کانال پویا کاملا متوقف شد و خردسالان دیگر هیچ آگهی بازرگانی‌ای نمی‌بینند. در کانالنهال نیز، از ساعت ۲ تا ۸ شب، هیچ آگهی بازرگانی‌ای برای کودکان پخش نمی‌شود و بازه زمانی آگهی ها به ساعت ۸ تا ۱۰ شب ـ که شبکه کودک بیننده کمتری دارد - محدود شده.

وی تاکید کرد: بنابرین خانواده‌ها می‌توانند از ۸ صبح تا ۸ شب، از دیدن شبکه کودک بدون تبلیغات لذت ببرند! انشاءالله در ماههای آینده نیز این روند کامل می‌شود و در دو ساعت پایانی بازپخش برنامه‌های کانال نهال نیز، آگهی بازرگانی پخش نخواهد شد.

سرشار گفت: موفقیت بزرگ خانواده‌ها در مطالبه‌گری پویا بدون تبلیغات وقتی پایدار خواهد شد که در قالب قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی، پخش آگهیهای بازرگانی برای خردسالان و کودکان ممنوع شود. لذا تک‌تک ما باید از نماینده‌هایمان در مجلس بخواهیم تا به فکر تربیت آینده‌سازان این کشور باشند و با قانون‌گذاری مناسب، هم بودجه کافی برای تولید برنامه‌های جذاب و آموزنده پیش‌بینی کنند و هم جلوی سوءاستفاده تجاری از کودکان را بگیرند.

برای عزیزانی که می‌پرسند باید عرض کنم که شبکه کودک دارای دو کانال پویا و نهال است.
کانال پویا ویژه خردسالان زیر ۶ سال است و برنامه‌های آن از ساعت ۸ صبح تا ۲ بعدازظهر پخش می‌شود. کانال نهال نیز ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال است و برنامه‌های آن از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۰ شب پخش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      دمتون گرم بچه میبینه ماهم دستمون تنگه بعددهانمون سرویس میشه ازشرمندگی

    • مرتضی

      خدای چی بود این تبلیغات جوین بیسکویت گرجی خیلی چیزای دیگه اخه بچه که نمیدونه میگه من میخوام فقط این پدر مادر هستن که اخرش شرمنده هستن

    • بی نام

      ان شاالله در همه کانالهایی تلویزیون متوقف به. امین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج