جاباما
۹۳۷۳۱۴
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

یک جوان جانشین دنیزلی می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد قصد دارند یک مربی جوان را جانشین مصطفی دنیزلی کنند.

ورزش سه: غلامرضا صادقیان یکشنبه شب در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج فوتبال شبکه سهند درخصوص مسائل مختلفی ازجمله قطع همکاری با دنیزلی، سرمربی جدید تراکتور، نفراتی که در نیم‌فصل جذب می‌کنند، نحوه جذب کوین فورچونه و ... صحبت کرد که مشروح اظهارات او را در زیر می‌خوانید:

* دنیزلی مشکل شخصی داشت

دنیزلی یک سری مشکلات شخصی در ترکیه داشت و به خاطر بیماری و ترسی که از حضور در تبریز داشت، در شرایط فعلی اعتقاد داشتند که دیگر نمی‌توانند ادامه بدهند و برای بار دوم درخواست فسخ قرارداد و کناره‌گیری کردند و ما با توجه به شرایط تیم مجبور به قبول این کناره‌گیری شدیم.

* فورچونه با نظر دنیزلی جذب شد

ما برای جذب بازیکن در کمیته فنی تصمیم گرفتیه بودیم و لیست ۵ نفره داشتیم. نفر اول هنری هلندی بود که با مبلغ کمتری نسبت به فورچونه توافق کردیم ولی متاسفانه بعد از توافق با ما اتفاقاتی افتاد که هنری را از آمدن به ایران منصرف کرد و جالب اینکه بازیکنی که پیشنهادی نداشت، بعد از توافق با تراکتور، با پیشنهاد تیم‌های ترکیه‌ای مواجه شد و ما مجبور شدیم فورچونه که دومین بازیکن انتخابی دنیزلی بود را جذب کنیم و فردای همان روز قرارداد بسته شد.

* به دیاباته فرصت دادند، به فورچونه نه

فورچونه و دیگر بازیکنان با نظر مستقیم دنیزلی جذب شده بودند و دلیل اینکه چرا دنیزلی به بازیکنان انتخابی خود میدان نمی‌داد برای ما نیز جای سوال بود. به نظر من تغییرات زیادی در ترکیب داشتیم و دنیزلی از بازیکنان در پست‌های دیگری استفاده می‌کرد که البته این نظر شخصی من است و باید کارشناسان در این مورد نظر بدهند. من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه اعتقاد دارم که ما به فورچونه فرصت کافی ندادیم تا در تیم جا بیفتد و همانطور که دیدید در استقلال به دیاباته فرصت دادند و نتیجه آن را دیدند.

* در انتخاب مربی جوانگرایی می‌کنیم

ما با مربیان زیادی در ابتدای فصل مذاکره کردیم و پیشنهادات زیادی بود ولی الان نظر آقای زنوزی، مالک محترم باشگاه این است که جوانگرایی کنیم و از مربی جوان استفاده کنیم. من از موضوع استراماچونی امروز مطلع شدم و چون ایشان با باشگاه استقلال همکاری می‌کنند و نمی‌خواهم برای آنها و تیم خودمان حاشیه‌سازی کنیم، به موضوع او فکر نکردیم. در مورد تونی، برانکو و یا دایی تا به حال هیچ نشست و برنامه‌ای نداشتیم و هیچ تصمیمی و صحبتی نشده است و فعلا تصمیم داریم با آقای شیخ‌لاری تا نیم‌فصل ادامه دهیم و بعدا تصمیم بگیریم.

* مدافع و مهاجم جذب می‌کنیم

یک سری لیست برای جذب مدافع و مهاجم تدارک دیدیم که با نظر کادر فنی در نیم‌فصل برای تقویت تیم جذب خواهند شد و ما به هواداران قول می‌دهیم که نتایج گذشته و امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و دوباره به روز های اوج برگردیم.

* حاج‌صفی، شجاعی و دژاگه لنگر تیم هستند

حاج‌صفی، شجاعی و دژاگه لنگرهای تیم هستند و تیم به تجربه و حضور آنها نیاز دارد ولی برای جوانگرایی در تیم، باید در کنار این نفرات از بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم تا این جوانان نیز از حضور در کنار این بازیکنان بزرگ تجربه کسب کرده و تبدیل به بازیکنان بزرگی شوند.

تی‌تی‌ها مربی خارجی می‌خواهند یا ایرانی؟

هواداران تراکتور در یک نظرسنجی درخصوص انتخاب جانشین سرمربی این تیم اظهار نظر کردند.

برنامه موج فوتبال در شبکه استانی سهند که مربوط به اتفاقات پیرامون دو تیم فوتبال تبریز روی آنتن می‌رود، برنامه یکشنبه خود را با سؤالی در خصوص انتخاب سرمربی تیم تراکتور آغاز کرد.

سؤال پیامکی این برنامه مربوط به خارجی و یا ایرانی بودن سرمربی بعدی تراکتور به انتخاب مخاطبان برنامه بود که تا اواخر این برنامه رای تی‌تی‌ها به این سوال تقریبا برابر بود و پیامک‌های دریافتی حدود ۵۰-۵۰ بود که با اختلاف کمتر از ۲ درصد بالا و پایین می‌شد.

کاظم محمودی، پیشکسوت فوتبال آذربایجان نیز که به‌عنوان کارشناس این برنامه روی خط آمده بود، بعد از گفت‌وگویی در خصوص مسائل فنی و اشتباهات دنیزلی در این تیم، درمورد این نظرسنجی نیز اعلام کرد که در شرایط فعلی تراکتور، سرمربی ایرانی برای این تیم کارآمدتر خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      دنیزلی رو با استرا مقایسه نکنید. استرا ب دیاباته فرصت داد و خوب ازش بازی گرفت

    • بدون نام

      ما تونی رو میخایم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج