۹۳۷۳۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نساجی، آخرین حضور منصوریان در ذوب‌آهن؟

بعد از شکست هفته دهم ذوب آهن مقابل ماشین سازی تبریز، تصور میشد علیرضا منصوریان از سرمربیگری سبزپوشان اصفهانی برکنار شود اما این اتفاق نیفتاد.

ایران ورزشی: بعد از شکست هفته دهم ذوب آهن مقابل ماشین سازی تبریز، تصور میشد علیرضا منصوریان از سرمربیگری سبزپوشان اصفهانی برکنار شود اما این اتفاق نیفتاد. البته در همان روزهای اول بعد از باخت، حرف و حدیث های زیادی در مورد برکناری علیرضا منصوریان به گوش رسیده بود که ظاهراً خود این سرمربی را برای ماندن ناامید کرده بود. برای همین منصوریان با بازیکنان جلسه گذاشت تا دلایل ناکامی های ذوب آهن را از نگاه آنها ببیند و بررسی کند.

در این میان، محمدزبیر نیک نفس ترجیح داد گلایه هایش را بدون هیچ کم و کاستی بیان کند. او گفته بود بازیکنان دیگر او را دوست ندارند و نباید در هر پست بازیکنان زیادی میگرفت که به خیلی از آنها فرصت بازی نرسد. این صحبتها به گونه ای بود که همه فکر کردند منصوریان رفتنی است. محمدباقر صادقی هم در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داد که ظاهراً او هم فکر میکرد دیگر منصوریان به آخر خط رسیده اما اینطور نبود. جلسه هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن برگزار شد و اکثر اعضا به این نتیجه رسیدند که فعلاً گزینه مناسبی برای جانشینی منصوریان در دسترس نیست.

به همین دلیل ترجیح دادند با یک سری شرط و شروط به منصوریان تا نیم فصل فرصت بدهند. یکی از مهمترین شروط هم این بود که ذوب آهن باید از ۵ بازی باقیمانده تا نیم فصل، ۱۰ امتیاز کسب کند. این شرط به نظر خود منصوریان ساده می آمد چون او به تیمش امید داشت. ذوب آهن هم در ۲ بازی ابتدایی مقابل فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان ۴ امتیاز کسب کرد. با این شرایط، همه امیدوار به ماندن منصوریان شدند چون او در ۳ بازی باقیمانده باید ۶ امتیاز دیگر میگرفت و این مسأله راحت به نظر میرسید اما ذوب آهن مقابل پرسپولیس در فولاد شهر شکست سنگینی خورد.

البته منصوریان بعد از این بازی، به خیلی از مسائل از جمله داوری اعتراض کرد اما او میدانست کارش برای ماندن سخت شده. حالا منصوریان باید از ۲ بازی آینده مقابل نساجی مازندران و گل گهر سیرجان ۶ امتیاز کسب کند. یعنی اینکه باید در هر ۲ بازی تیمش برنده باشد تا بتواند در ذوب آهن بماند. بدون شک کار ذوب آهن مقابل نساجی سخت است اما از آنجا که بازی در فولادشهر برگزار میشود، شاید این شانس به منصوریان برسد که تیمش برنده میدان شود و بماند. در واقع حالا شرایط به گونه ای است که ماندن یا رفتن منصوریان به همین بازی بستگی دارد.

اگر ذوب آهن در این بازی پیروز شود احتمال ماندن منصوریان خیلی بالا خواهد رفت اما اگر به هر دلیلی بازی با تساوی یا پیروزی نساجی به پایان برسد، ظاهراً باید منتظر تغییر و تحولات در کادرفنی ذوب آهن باشیم. کادری گرانقیمت که این فصل نتوانست کاری از پیش ببرد و نه تنها در جام حذفی شکست خورد و کنار رفت، بلکه در لیگ برتر هم از ۱۲ بازی تنها ۲ پیروزی به دست آورد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

جایگاهی که هیچ امیدی به آسیایی شدن و قهرمانی اش نیست. این در حالی است که در ابتدای فصل ذوبی ها از قهرمانی هم صحبت می کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج