جاباما
۹۳۷۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مدارس استان اردبیل تا آخر هفته تعطیل شدند

مدارس استان اردبیل در تمامی مقاطع تحصیلی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به علت برودت هوا و اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری آنفلوآنزا تعطیل اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا: مدارس استان اردبیل در تمامی مقاطع تحصیلی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به علت برودت هوا و اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری آنفلوآنزا تعطیل اعلام شد.

آموزش و پرورش استان اردبیل پیش از این مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی را در سه روز گذشته تعطیل اعلام کرده بود و امروز نیز در اطلاعیه‌ای از ادامه تعطیلی مدارس تا پایان هفته خبر داد.

این تصمیم در پی شیوع بیماری آنفلوآنزا در استان اردبیل و پس از مشاوره با مدیران بهداشتی و درمانی استان اتخاذ شده تا با کاهش ارتباط بین افراد مبتلا با شهروندان غیرمبتلا،

دانش‌آموزان کمتر دچار این بیماری شوند.

بنا به گفته مسوولان بهداشت و درمان استان، تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر از شهروندان استان اردبیل به علت ابتلای به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته‌اند.

دکتر محمدرضا رضایی‌بنا ،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل نیز با تایید فوت سه شهروند اردبیلی به علت ابتلا به بیماری آنفلوآنزا پس از بررسی نتایج آزمایش‌های تخصصی اعلام کرد که رسیدگی به افراد مبتلا و بستری شده با حساسیت دنبال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم

      بابا مسخرمون کردن اگه اول هفته میگفتن کلا تعطیله حداقل میرفتیم واسه کنکور تست میزدیم درسای فردا رو نگا میکنیم بعد شب میگن تعطیله کل هفته مونو به باد فنا دادن رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج