۹۳۷۶۲۶
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

زرینچه: به حجازی خیانت نکردم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دقیقه ۷۰ بازی استقلال و سایپا بود که اصغر حاجیلو مرا صدا کرد و گفت ناصر حجازی می‌گوید برو در دفاع آخر بازی کن. من گفتم خسته‌ام و نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم آیا اسم این خیانت است؟

خبرگزاری ایرنا: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: دقیقه ۷۰ بازی استقلال و سایپا بود که اصغر حاجیلو مرا صدا کرد و گفت ناصر حجازی می‌گوید برو در دفاع آخر بازی کن. من گفتم خسته‌ام و نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم آیا اسم این خیانت است؟

«جواد زرینچه» پس از پایان بازی استقلال و پیکان در هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران که به تساوی ۲ بر ۲ منجر شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برخی آقایان که پیش از این در استقلال سمت داشتند برای بازگشت دوباره دست به هر کاری می‌زنند که نمی‌خواهم از آنها اسمی ببرم اما همه آنها را به خوبی می‌شناسند.

زرینچه: به حجازی خیانت نکردم

وی افزود: اگر آقایان عاشق استقلال بودند و این تیم را دوست داشتند، کمک می‌کردند نه اینکه کاری کنند تا ۹۰ دقیقه با روحیه خراب به مصاف حریف خود برویم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات تحریم وجود دارد اما باید فکر بهتری در رابطه با پرداخت‌های استراماچونی انجام می‌شد و فکر می‌کنم مدیریت استقلال در این رابطه ضعیف عمل کرد. شنیده‌ام که دنبال بازگشت استراماچونی هستند و او هم گفته که اگر مشکلات حل شود بازخواهد گشت.

زرینچه در رابطه با اینکه گفته می‌شود او به ناصر حجازی در بازی معروف استقلال و سایپا خیانت کرده است، اعلام کرد: دقیقه ۷۰ بازی بود که اصغر حاجیلو مرا صدا کرد و گفت ناصر حجازی می‌گوید برو در دفاع آخر بازی کن من گفتم خسته‌ام و نمی‌توانم به بازی ادامه بدهم آیا اسم این خیانت است؟ بعد از بازی از باشگاه استقلال نظری‌جویباری، منزوی، فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفتند تا به باشگاه بروم و گفتند می‌خواهند حجازی را برکنار کنیم و جواب دادم مگر برای انتخاب او مشورت کردید که الان می‌خواهید این کار را انجام دهید.

وی تصریح کرد: بعد از برکناری حجازی به بازیکنان گفتم هیچ کس حق ندارد علیه ناصرخان حرف بزند. ۵ بازی در لیگ برای‌ما باقی مانده بود که ۴ بازی را بردیم و یک مسابقه را با تساوی به پایان رساندیم.

زرینچه در پایان گفت: به عشق استقلال به کارم ادامه می‌دهم، می‌دانم مقصر اتفاقات اخیر چه کسی هستند و به زودی مصاحبه تندی را علیه آنها انجام می‌دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو شپش دنبال زندگیت اسخوف اعظم

    • بدون نام

      فتحی بیشرف حیا کن حیا کن

    • حمید

      اگر گوش ندادن به حرف مربی خیانت به تیم نیست پس اسمش چیه؟

    • بدون نام

      نه اسمش خیانت نیست ، نامردی و پست فطرتی هست

    • بدون نام

      توآدم خوبی هستی حیف که از روز اول اومدی قاطی این جماعت بی اصل ونسب کیسه کش عمرخودتو تلف کردی

    • محسن

      لعنت به فتحی و سلطانیفر عوضی

    • فریبا و جواد

      منم از یه جایی این حقیقتو میدونم که خیانت نکرده و حرفاش حقیقته . اون ابوالقاسم پور مزخرفم یه لنگی بود و کارش خراب کردن اسطورمون بود یا اون عادل لنگی که کم ضربه نزده به تیممون . حرفای زرینچه حقیقت داره

    • بدون نام

      بلـــــــه، اسم این کار خیــانته.... و تو یک خـائنـــی آقای زرینچــه

    • بدون نام

      شما...اقای زرینچه...برواین مصاحبه روواسه جون های امروزی بگو..ماخودمون دیدیم که چه خیانتی کردی به حجازی...خسته بودی!!!؟؟اون هم دقیقه70؟؟چن نفرخیانت کردین..مخصوصاشماوپرویزبرومند...بازی باسایپاهیچ..بازی جوبیلیوایواتا که یادته؟؟؟برومندشهامت داشت اعتراف کرد بعدمعذرتخواهی کرد..شماچی؟؟؟معلومه بعداین جریانات میخوای فتح الله زاده روبکوبی...چون شاهدماجراست وازت یه اتوداره...

    • لنگی

      تو مقصر نیستی. تیم رو خراب کردن. خدا لعنتشون کنه

    • رسول

      من واقعا زحمات اقا جواد زرینچه را برای استقلال با ان بازیهای بی نظیرش از یاد نمی برم ؛درست نیست به ایشان بی احترامی کنند ،حال همه ی ما خراب است ؛ دل خوشیمون استقلاله ؛خدایی رقابت برابر باشه قهرمانی ارزش داره

    • بدون نام

      جواد کا بد کردی خیلی بد

    • رضا اسدی

      حرف مربی رو گوش نکردن خیانت نیست پس چیه؟؟؟بازی با ملوان یادتان هست که به منصورخان هم خیانت کردید...تف به شرف زرینچه و تف به شرف کسانی که این خائن حقیر رو برای استقلال آوردن...

      پاسخ ها

      • شیرزاد

        اگه این خیانت نیست بس چیه ،بزرگتر،اسطوره یاکسی که این باشگاه بزرگ روهدایت میکردوتونافرمانی کردی بزرگترین خیانت رودرحق نه اون شخص بلکه به استقلال کبیرکردی ..خیلی بی معرفتی

    • بدون نام

      اگرخسته بودی چرا قبلش به سرمربی نگفته بودی تعویضت کنه بازیکنی که شب بازی تا ساعت دو شب درجشن تولد به سرمیبره بله که دقیقه هفتاد خسته میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج