۹۳۷۶۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

فرگوسن: کی‌روش بهترین گزینه منچستر بود

سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در خودنوشت نامه‌اش از "کارلوس کی‎روش" به عنوان بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد نام برده است.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در خودنوشت نامه‌اش از "کارلوس کی‎روش" به عنوان بهترین گزینه برای هدایت منچستریونایتد نام برده است.

رسانه‏‎های انگلیسی این روزها به خبری پرداخته‎اند که به بازگشت سرمربی حال حاضر ایران به منچستریونایتد مربوط می‎شود. چنانچه کی‌روش به منچستریونایتد بازگردد برای سومین بار خواهد بود که در این باشگاه مشغول به کار می‎شود. این مربی پرتغالی در سال 2002 به من یونایتد پیوست و در همان فصل با این تیم قهرمان شد. او سپس من یونایتد را به مقصد رئال مادرید ترک کرد و دوباره در سال 2004 به این تیم بازگشت.

فرگوسن: کی‌روش بهترین گزینه منچستر بود

"سرآلکس فرگوسن" در خود نوشت نامه جدید خود به تمجید از این مربی پرتغالی پرداخته است. در این کتاب از قول فرگی آمده است: "او خیلی مربی تاثیرگذاری بود و وقتی که پیشنهاد دادم به باشگاه بیاید بی درنگ پذیرفت. او نزدیک ترین کسی بود که می‎توانست مربی منچستریونایتد شود."

"کی‌روش مسئولیت بسیاری از مسائلی که نمی‎بایست خودش را درگیر می‎کرد را می پذیرفت. او از بیشترین کیفیت برای مربی شدن منچستریونایتد برخوردار بود. می‎توانست یک مربی هیجان انگیز باشد. کی‎روش بی تردید در میان کسانی که با آنها کار کرده‎ام، بهترین بوده است. او واقعا آدم صریحی بود. کی‎روش یک نگهبان واقعی تیم بود. در دفتر من قدم می‌زد و می‏‌گفت نیاز است تا کاری انجام دهیم.

دومین فصل موفقیت آمیز تاریخ باشگاه منچستریونایتد با این مربی در سال ۲۰۰۸ رقم خورد، جایی که شیاطین سرخ فاتح لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شدند. البته این تنها موفقیت کی‎روش در عرصه مربیگری نبوده است. "نسل طلایی" فوتبال پرتغال که شامل بازیکنانی چون "لوییس فیگو" و "روی کاستا" می‎شد، به عنوان قهرمانی جوانان جهان دست پیدا کرد و همین بازیکنان در سال ۲۰۰۰ به دیدار نیمه پایانی رقابتهای یورو راه پیدا کردند. همین تیم چهار سال بعد در این رقابتها فینالیست شد و در جام جهانی ۲۰۰۶ هم به نیمه نهایی جام جهانی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج