جاباما
۹۳۷۷۱۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

سامره: استرا فقط به خاطر پول از استقلال نرفت

آندره آ استراماچونی در روزی از استقلال رفت که این تیم را بعد از سال‌ها به صدر جدول برگردانده بود تا شاگردان این مربی ایتالیایی مدعی اول قهرمانی لقب بگیرند.

ایران ورزشی: آندره آ استراماچونی در روزی از استقلال رفت که این تیم را بعد از سال‌ها به صدر جدول برگردانده بود تا شاگردان این مربی ایتالیایی مدعی اول قهرمانی لقب بگیرند. شوک جدایی استراماچونی به قدری سنگین و غیرقابل تحمل بود که باعث تحصن طرفداران مقابل ساختمان باشگاه شد.

علی سامره پیشکسوت استقلالی‌ها در واکنش به این اتفاق گفت: «واقعاً شوکه شدم. به عنوان یک هوادار استقلال اصلاً تصور نمی‌کردم تیم خوبی که با زحمت ساخته شده بود اینگونه در کمتر از ۴۸ ساعت از هم بپاشد.» او ادامه داد: «ضعف مدیریت در باشگاه از همان روزهایی که همه اعتراض می‌کردند، کاملاً مشهود بود اما کو گوش شنوا و حالا کار به اینجا رسید که شاکله استقلال از هم پاشیده شد. شک ندارم استراماچونی تنها به خاطر پول و مشکلات مالی فسخ نکرده است بلکه مشکلات دیگری در میان بوده که به زودی همه چیز روشن خواهد شد»

مهاجم سابق استقلالی‌ها در ادامه و در مورد اعتراضات استراماچونی به شرایط اینطور می‌گوید: «وقتی به سابقه اعتراضات استراماچونی و گله‌های او در این هفته‌ها دقت می‌کنیم پی می‌بریم که او مشکلات و ضعف‌های زیادی را در باشگاه دید و وقتی پی برد کسی به توصیه‌ها و خواسته‌های او توجه نمی‌کند این تصمیم را گرفت. پول برای مربی حرفه‌ای اولویت اول نیست چون برای یکی مثل استراماچونی نتیجه گرفتن و موفقیت در تیمی که انتخاب کرده بسیار بیشتر اهمیت دارد. وقتی دید مشکل اول حل نشده است و حالا این مشکل به عدد ۱۰ تا ۱۵ رسیده تاب نیاورد و رفت چون مردان حرفه‌ای نمی‌توانند خودشان را با این شرایط وفق بدهند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باباپول کجابود،مگه دیشب بازیکنای تیموندیدی چی میگفتن،استقلال فتحی برای این اقایون شده بود،زاویرا،امام علی بزنه توکمرفتحی ،به قول کاپیتان وریا،پول استراتحریم بودیم پول بازیکناچی،چرابه بازیکناپول نمیدن این خائنای بیشرف

      پاسخ ها

      • aph

        آفرین علی سی ثانیه و درود به شرف و غیرت و صداقتت و لعنت بر پیشکسوتان خود فروخته و نادان و اویزان کاسه لیس و همسو با هییت مدیره خاین و ...

      • aph

        احسنت ....

    • بدون نام

      واقعیتها را اقای سامره گفت او مثل دیگران که فقط فرافکنی ودروݝ پردازی آموخته اند نبوده ونیست کاش انهایی که نام پیشکسوت را برخود نهاده اند کمی مثل علی بودند ، بله استرا ماجونی را فراری دادن که تیم را دوباره بی ثبات کنند تا تیم نتواند قهرمان شود چرا که تیم قهرمان نباید درزمین فوتبال مشخص شود ،!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج