۹۳۷۷۱۴
۱۲ نظر
۵۰۰۸
۱۲ نظر
۵۰۰۸
پ

کیهان از اظهارات شکوری‌راد هم شاکی شد

روزنامه اصولگرای کیهان از مواضع اخیر دبیر کل حزب اتحاد ملت به شدت انتقاد کرد.

روزنامه اصولگرای کیهان از مواضع اخیر دبیر کل حزب اتحاد ملت به شدت انتقاد کرد.

این روزنامه نوشت:

سخنان بی‌مایه، سست و بی‌اساس علی شکوری راد دبیر کل حزب اتحاد ملت در تحلیل اغتشاشات اخیر و مصادره دنبه و روده این گوسفند مسروقه به نفع جریان مدعی اصلاح‌طلبی یا از سر جهالت بوده که در این صورت باید اظهار تأسف کرد و یا به جهت فریب افکار عمومی است که این دومی را باید امری طبیعی و مسبوق به ذهن دانست.

وی دبه شیوه‌ای ماهرانه، اغتشاشات، فتنه، آتش سوزی و قتل هم‌وطنان را «اعتراضات» نام می‌نهد و سپس آن را منسوب به حواشی شهرهای بزرگ و مناطق محروم می‌کند.

این که آقای شکوری راد رأی دادن مستضعفان و محرومان را مناسکی و سنتی می‌داند مقصودش چیست؟ آیا وی قصد دارد بگوید مردم سال‌ها از روی عادت و نه درایت و تعقل پای صندوق‌های رأی آمده و به نیتی فارغ از انگیزه‌های روشنفکری و لیبرالیسم رأی داده‌اند؟! وی در اینجا چه چیزی را به استهزا می‌گیرد؟ مناسک و عبادات قشر محروم یا پایبندی آنها به سنت‌ها را؟ یا رأی دادن و پای صندوق رای رفتنشان را؟

راستی مردم محروم و مستضعف چه جایگاهی درتفکرات اصلاح‌طلبی دارند؟ آیا می‌توانند انسان‌هایی آزاد و مستقل به شمار آیند که از حقوق شهروندی برخوردارند؟ یا شاید در تفکر این قشر، آنان چون بردگان سیاه‌پوستی هستند که نباید با اشراف و مرفهین در یک تراز قرار بگیرند. معلوم نیست تا چه زمانی در مقابل اهانت‌های سخیف، بی‌شرمانه و کثیف اصلاح‌طلبان به مردمی که امام راحل ولی نعمتان انقلابشان خواند باید سکوت کرد؟

شکوری راد در قسمتی از ادعاهای سخیف خود اظهار می‌دارد این قشر(محروم) در انتخابات شرکت نخواهد کرد! اولا معلوم نیست مقصود وی دقیقا کیست اگر منظورش افراد اغتشاشگر و عناصر داعش صفتی است که کشتند و تخریب کردند و به آتش کشیدند که ما اینها را در شمار ملت خود نمی‌دانیم. این‌ها کسانی هستند که از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و سعودی، آموزش‌های بلند مدت دیده و منتظرند از کوچک‌ترین آشوب در کشور بحران‌های بزرگ بسازند. این افراد، دشمنان بی‌رحمی هستند که به راحتی دست به خون هم‌وطنان بی‌گناه ما می‌آلایند تا با پروژه کشته سازی، رژیم را متهم به کشتن ملت کنند.

این عضو اردوگاه اصلاحات متأسفانه چشم بصیرتی ندارد تا موج خروشان ملت را در شهرهای مختلف و نیز در پایتخت ببیند که چگونه بساط آن راهزنان بی‌اصل و نسب را دو روزه برچیدند. آیا جمعیت انبوهی که خودجوش به خیابان‌ها ریختند و اعمال ددمنشانه اغتشاشگران را محکوم کرده و بار دیگر از نظام و رهبری حمایت خود را اعلام داشتند از چه قشری بودند؟ شاید به زعم آقای شکوری راد، اغتشاشگران، مستضعفان و محرومان بودند و راهپیمایی کنندگان در شهرهای کشور، قشر مرفه و ثروتمند جامعه بوده‌اند!

آقای شکوری راد در ادعایی مضحک‌تر اظهار می‌دارد این معترضان که از طرفداران اصولگرایان بوده‌اند در انتخابات شرکت نخواهند کرد، در نتیجه آرای اصولگرایان ریزش پیدا می‌کند. اما جبهه اصلاحات که در جریانات اخیر اعتراضی نداشته است کما فی السابق پای صندوق‌های رأی خواهد آمد و رأی خود را خواهد داد!

وی بدون اشاره به گرانی بنزین که علت اصلی اعتراض مردم و بهانه شورش اغتشاشگران بوده تنها با تحلیلی غلط و بی‌مایه از آن بهره‌برداری سیاسی کرده است. وی ابایی ندارد که حامیان اصلاح‌طلبی را قشر مرفه و سرمایه‌داران بخواند و ساحت این جریان غربگرا و لیبرال را مبرا از گرایش مردم محروم بداند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیهان همین شکل حرف زدنت که بی ادب ترین حالت توی یه روزنامه هست خودش مردم و ترغیب میکنه رای ندن . البته قرارم نبود بدن

      پاسخ ها

      • @احمد احمدیان@

        شریعت مداری
        دست از پاچه خواری بردار نان این کار حرام است

      • @احمد احمدیان@

        طبق بررسی های انجام شده شریعتمداری هنوز از لب تاب آمریکایی استفاده میکند،
        اگر شک دارید سری به دفتر شریعتمداری بزنید

    • بدون نام

      درود بر کیهان

    • بدون نام

      نابود باد مخالف

    • بدون نام

      البته کیهان رو نمیشه روزنامه خطاب کرد. در واقع فحش نامه س

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیهان درود بر شما شکوری بی مصرف

    • بدون نام

      کیهان باز خودتو زدی به کوچه علی چپ ..یعنی واقعا نمیفهمید که منظور شکوری راد چیه یا اینکه باز سرتو کردی زیر برف

    • بدون نام

      کیههان روزنامه بی محتوا

    • عماد

      کیهان کارنامه خوبی در ارائه ناکار امدی دولت بصورت مستند دارد عده ای که منافعشان در خطر است با کیهان در عناد و سرشاخندولی حقایق را نمیشود کتمان کرد روحانی یک دروغگوی بزرگ است که برای مردم ثابت شده است و کیهان چون این دروغ هارا آشکار میکند انگ بد میخورد

    • sara

      اصلاح طلبان انتخاب مردم هست...افراطیون نه

    • بدون نام

      یک ماه تمام کارهای اجرایی مملکت رابدیددست این شایدفرجی حاصل شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج