۹۳۷۷۳۰
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ناظمی: مشکل مالی استراماچونی را حل کردیم

سخنگوی وزارت ورزش تاکید کرد مشکل مالی سرمربی تیم فوتبال استقلال حل شده و او طبق قراردادش باید به ایران برگردد.

خبرگزاری مهر: مازیار ناظمی سخنگوی وزارت ورزش با اعلام این خبر گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته است مشکل مالی استراماچونی حل شده و پول ایشان آماده است. ضمن اینکه ایشان خواستار کاهش مدت قراردادش به مدت یک سال شده که این را هم هیات مدیره باشگاه موافقت کرده است.

ناظمی ادامه داد: البته اطمینان داریم که ایشان مشاورانی دارد که اطلاعات سرمربیان دیگر را هم به وی داده اند و شاید به همین خاطر سراغ بحث کاهش مدت قرارداد و مباحث مالی رفت. امیدوارم این دوستان به مربیان اطلاعات درست و دقیق بدهند.

وی ادامه داد: طبق قراردادی که طرفین با هم دارند استراماچونی باید به ایران برگردد. حالا که با درخواست های وی موافقت شده اگر برنگردد بد اخلاقی کرده است و باید به هواداران استقلال پاسخ بدهند.

ناظمی ادامه داد: البته در جدایی ویلموتس و استراماچونی نباید نقش همسران بزرگوار این دو را در نظر نگرفت چرا که آنها از فعالان اجتماعی بودند و روی این دو سرمربی تاثیر گذاشتند.

سخنگوی وزارت ورزش در مورد گزینه های مدیرعاملی باشگاه استقلال نیز گفت: واقعیت این است که تعداد این گزینه ها به سه تا چهار نفر بیشتر نمی رسد و اینها هم مدیران قدیمی هستند که قبلا هم سابقه مدیریت داشته اند و امتحان پس داده هستند. متاسفانه ما مدیر تربیت نکرده ایم و در این زمینه دست وزارت ورزش هم بسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استرا مشکلش پول نبوده ونیست استرا را فراری دادند

    • مصطفی

      چه جالب پول مربی تیم حکومتی کیسه سریع جور میشه اما طلب برانکو نه تنها بعد از ۱۱ ماه جور نمیشه بلکه از بالا دستور میاد که دیگه نباید باشه.تف به این فوتبال کثیف سیاسی

    • پروژه تضعیف پرسپولیس کلیدخو د

      تف توفوتبال سیاسی این کیسه کشهای احمق وبی عقل ببینیدچه بازی کثیفی راه انداختن ابروی کشورم بردن بخاطریه مشت دلار میخواستن دولتوسرکیسه کنن چون قرارداد بالایی بااین انتربچه خوشگل بستن والانم ندارن بدن تمام ارکان حکومت رو درگیرکردن عجب بیشرفایی هستن عجب نفهم وگاون غلط میکنیدقراردادسنگین میبندین که الان نتونیدبدیدابروی کشورم ببریداینا بایددادگاهی بشن کیسه هم محروم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج