جاباما
۹۳۷۷۷۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

این مساوی برای استقلال از برد بهتر بود

پیشکسوت آبی پوشان گفت: تساوی مقابل برابر پیکان برای استقلال از برد بهتر بود چون باعث می‌شود مشکلات این تیم به صورت اساسی حل شود.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته چهاردهم به مصاف پیکان رفت که با کوهی از مشکلات و حواشی مختلف دست به گریبان بود. آبی‌ها در این بازی بدون مربی و اعضای کادر فنی در میدان حضور یافتند و در نهایت نیز با تساوی ۲-۲ از میدان خارج شدند.

پیمان صاحب جمعی پیشکسوت آبی پوشان اظهار داشت: اگر بخواهیم واقعیت را بگوییم، باید گفت این تساوی برای استقلال یک پیروزی بود و حتی بهتر و مفید تر از پیروزی داخل زمین. آبی پوشان پیروز نشدند تا کوه مشکلات آنها پشت این پیروزی پنهان شود.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: برای آینده استقلال بهتر بود که در مدیریت آن تجدید نظر شود و بعید نبود اگر در این بازی پیروز می‌شد این اتفاق نمی‌افتاد. شاید حتی پیروزی منجر به بازنگشتن استراماچونی برای همیشه می‌شد.

مدافع پیشین آبی‌ها بیان داشت: در مورد مسائل فنی این بازی نباید صحبت کرد چون استقلال مربی نداشت که مسائل فنی داشته باشد و بهتر است آرزو کنیم که هرچه زودتر بار دیگر استراماچونی را در تهران و در تمرینات این تیم ببینیم.

وی در خصوص درخواست کسر مدت قرارداد از سوی سرمربی آبی‌ها برای ادامه همکاری گفت: در دل باشگاه نیستم تا از ریز مسائل آگاه باشم. اما عقل سلیم می‌گوید الان اولویت با بازگرداندن استراماچونی است و به هر قیمیت باید او را راضی به بازگشت کرد. شاید در پایان فصل با رایزنی‌های مناسب تر به ادامه همکاری راضی شود.

صاحب جمعی خاطرنشان ساخت: این تیم آنقدر مشکل و کمبود بازیکن دارد که اگر قرار باشد مربی‌اش هم اینگونه جدا شود، واقعا به مرز نابودی خواهد رسید. امیدوارم حمایت‌های لازم از این تیم که میلیون‌ها هوادار دارد ادامه دار باشد تا استقلال در لیگ برتر و آسیا به جایگاه اصلی اش بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همتون پرسپولیسی هستین خاک تو سر پرسپولیس

    • بدون نام

      درودبرپیمان خان مرحبابرتوپسر،گل گفتی،الان تواین گیروواگیربارفنی بازی کجابودتیمی که سرمربی ندتشته فنش کجابودهمرگ برفتحی بیشرف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج