۹۳۷۸۰۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نحسی میلان برای گریزمان

مهاجم فرانسوی از آخرین حضورش در میلان خاطره خوشی ندارد.

ایسنا: به نقل از آس، بیست و هشتم می ۲۰۱۶ یکی از تلخ‌ترین روزهای دوران ورزشی آنتوان گریزمان بود. مهاجم فرانسوی پس از این که در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی برابر بارسلونا و بایرن درخشید و نقش کلیدی در صعود تیمش داشت در فینال لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید پنالتی از دست داد.

زمانی که بازی یک بر صفر بود گریزمان توانست توپ ربایی کند و در این لحظه فرناندو تورس را پیدا کرد. مهاجم اسپانیایی توسط په‌په سرنگون شد. گریزمان تنها روبرویش کیلور ناواس را می‌دید. ضربه محکمش به دیرک برخورد کرد. سپس در ضربات پنالتی فرصت دوباره یافت و این بار ناواس را فریب داد و به آرامی به توپ ضربه زد. او در آن زمان به آسمان نگاه کرد و با قدرت فریاد زد. با این حال اگر آن پنالتی به گل تبدیل می‌شد اتلتیکو می‌توانست قهرمان شود.

گریزمان از آن روز دیگر به سن سیرو برنگشته است. همچنین فینال دیگری در لیگ قهرمانان را تجربه نکرد. او توانست هواداران اتلتیکو را با قهرمانی در لیگ اروپا راضی نگه دارد. با این حال لیگ قهرمانان و یورو دو عنوانی هستند که هنوز مهاجم فرانسوی به دست نیاورده است. گریزمان در زندگی‌نامه‌اش نوشت: هنوز خود را در آن فینال مقصر می‌دانم. اگر می‌توانستم بازی را مساوی کنم برنده بازی می‌شدیم.

شرایط برای گریزمان در بارسلونا عوض شده است. لوییس سوارس پس از دیدار برابر مایورکا اظهار کرد: باید به گریزمان تبریک گفت چون می‌داند چگونه خود را با تیم وفق دهد که این کار آسانی نیست.

در هفته‌های اخیر رابطه سه مهاجم بارسا (لیونل مسی، سوارس و گریزمان) تغییر یافته است. آنها برابر دورتموند و مایورکا گل‌های زیادی به ثمر رساندند. گریزمان نسبت به قبل هماهنگ‌تر شده است و در مناطقی قرار می‌گیرد که می‌تواند بیشتر با مسی کار کند. حتی می‌تواند از فاصله ۵۰ متری پاس مارک آندره تراشتگن را دریافت کند. او می‌خواهد در میلان هم به این روند ادامه دهد. البته در بازی امشب (سه‌شنبه) بارسلونا و اینتر در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان مسی را در کنار خود نخواهد داشت. ستاره آرژانتینی با تصمیم ارنستو والورده به میلان سفر نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج