۹۳۷۸۳۸
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

مکلارن ۶۲۰R رونمایی شد

نسخه‌ی R از مکلارن ۶۲۰، مجهز به امکانات اضافی برای رانندگی در پیست و رقابت‌های سرعت است. این محصول، همچنین استاندارد‌های لازم برای حرکت در جاده و معابر عمومی را فراهم می‌کند.

زومیت: نسخه‌ی R از مکلارن ۶۲۰، مجهز به امکانات اضافی برای رانندگی در پیست و رقابت‌های سرعت است. این محصول، همچنین استانداردهای لازم برای حرکت در جاده و معابر عمومی را فراهم می‌کند.

مکلارن ۶۲۰R رونمایی شد

مکلارن متخصص در ساخت خودروهای سوپراسپرت است. این برند، البته علاقه‌ای به حضور در کلاس‌های متنوع خودرویی مثل شاسی‌بلندها نشان نمی‌دهد تا مثل گذشته، متمرکز بر مدل‌های پرسرعت با فرمان‌پذیری عالی باقی بماند. مک‌لارن قبل از آنکه وارد صنعت خودروسازی شود؛ در دنیای موتوراسپرت و فرمول یک فعالیت می‌کرد. کسب تجربه در رقابت‌های سرعت برای مکلارن همچنان ادامه دارد و محصولات تجاری مک‌لارن را به خودروهایی کم‌نظیر برای رانندگی در پیست و مسابقات تبدیل می‌کند.

مکلارن ۶۲۰R رونمایی شد

مک‌لارن ۶۲۰R، نسخه‌ای ارتقاء یافته از سری محصولات ۵۷۰ محسوب می‌شود. سال گذشته، ۵۷۰S GT۴ رونمایی شد که یک سوپراسپرت مخصوص پیست و فاقد استانداردهای جاده‌ای بود. حالا، علاقه‌مندان مک‌لارن می‌توانند با خرید ۶۲۰R، لذت رانندگی در شرایط مسابقه و امکانات لازم برای سفرهای شهری را در یک محصول تجربه کنند. این خودرو از همان پیشرانه‌ی توئین توربوشارژ ۳/۸ لیتری V۸ سری GT۴ مکلارن استفاده می‌کند تا قدرت ۶۲۰ اسب بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‌متر داشته باشد. سرعت‌گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتربرساعت برای ۶۲۰R، تنها ۲/۹ ثانیه و صفر تا ۲۰۰ کیلومتربرساعت هم، ۸/۱ ثانیه خواهد بود. نهایت سرعت این سوپراسپرت ۳۲۲ کیلومتربرساعت اعلام شده است.

مکلارن ۶۲۰R رونمایی شد

در سبد شرکت سازنده، 570S ارزان‌ترین مدل با آستانه‌ی قیمت در حدود ۲۰۰ هزار دلار است؛ درحالی‌که خرید نمونه‌ی استاندارد از 620R نزدیک به ۳۳۰ هزار دلار هزینه خواهد داشت. جدیدترین محصول مک‌لارن، تولید محدود به ۳۵۰ دستگاه دارد و براساس سفارش مشتری، تولید خواهد شد.

مکلارن ۶۲۰R رونمایی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جونمممم پراید

    • بدون نام

      چه فایده ای به ایران دارد ما که پراید هم نمی توانیم سوار شیم

    • بدون نام

      شبیه پژو پارس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج