۹۳۷۸۴۴
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آشتیانی: با انتخاب سوخته‌ها سکوت نمی‌کنم

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:اینکه چرا وزارتخانه باید به سراغ افراد سوخته‌ای برود که عملکردشان بَیّن است، جای سوال دارد.

خبرگزاری فارس: امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص جدایی امیرحسین فتحی از استقلال و صحبت‌هایی که پیرامون اضافه شدن علی فتح‌الله‌زاده، کاظم اولیایی یا حسنی‌خو به استقلال مطرح شده است، اظهار داشت: من این اتفاقات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بارها و بارها در گذشته تحلیل کردم. یکسری اتفاقاتی در ورزشگاه‌ها می‌افتد و عده‌ای شعارهایی می‌دهند که بخشی از آنها هدایت‌شده است و بخش دیگر هم تحت تاثیر هدایت‌شده قرار می‌گیرند.

*برخی‌ استقلال را نه بلکه رانت‌هایش را دوست دارند

وی افزود: عده‌ای که شعارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هدایت می‌کردند در حال نزدیک شدن به اهدافشان هستند، در حالی که این نفرات اصلا استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست ندارند، بلکه علاقه آنها به رانت و مسائل مرتبط با آن است. هر زمان این تیم از چنگ این آقایان بیرون رفته، شرارت آنها به طرق مختلف نمود پیدا کرده است. من هم مسائلی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنیده‌ام اما برای وزارت ورزش متاسف هستم که اسیر فضای پوپولیستی شده است و عقب‌گرد دارد. مطمئنا این عقب‌گرد منجر به اتفاقات ناگوارتر از امروز هم خواهد شد.

*وزارت با رفتن به سراغ افراد سوخته از چاله به چاه افتاده است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال ادامه داد: وزارت ورزش باید به سمت نیروهای جدید برود و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تربیت کند؛ به طور مثال الان فردی مدیریت پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده دارد که از خانواده این باشگاه است و تعجب می‌کنم چرا برای استقلال چنین اتفاقی نمی‌افتد. ما نیروهای جوانی داریم که تحصیل‌کرده هم هستند و با نگاه فکورانه می‌شود فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای آنها مهیا کرد. اما اینکه چرا وزارتخانه باید به سراغ افراد سوخته‌ای برود که عملکردشان بیّن است، جای سوال دارد.

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی با انتقاد از رویه موجود گفت: همه می‌دانند اگر استقلال این روزها با چالش‌هایی مواجه است، بخشی از این چالش‌ها به خاطر حضور برخی آقایان است که با فضای پوپولیستی و لومپنیزم کارشان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش بردند. اگر این وزارتخانه خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اسیر فضای پوپولیستی کند، اشتباه بزرگی مرتکب شده و بزرگ‌ترین خطا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام داده است.

*طباطبایی، ماجدی و قربانی می‌توانند برای مدیریت استقلال تربیت شوند

وی با اشاره به اینکه نفرات جوانی در قالب استقلالی‌های قدیمی می‌توانند مدیریت این باشگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده بگیرند، گفت: ‌افرادی مثل هادی طباطبایی، پیروز قربانی و میرشاد ماجدی که همگی تحصیل‌کرده هستند و نفرات دیگری که الان در ذهنم نیست، می‌توانند مدیریت استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده داشته باشند. چرا به این افراد فرصت نمی‌دهند؟ اگر چنین نفراتی انتخاب شوند، حسن نیت به مردم نشان داده می‌شود که ما از خانواده خودتان نیروهای جدید تربیت کرده‌ایم نه‌ اینکه بعضی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از در بیرون می‌کنند، اما از پنجره به داخل برمی‌گردند. چه ریشه‌ای در کار است؟

*در مقابل عقب گرد مدیریت استقلال سکوت نمی‌کنم

آشتیانی تصریح کرد: مطمئن باشید اگر وزارت چنین عقب‌گردی داشته باشد حداقل من سکوت نخواهم کرد و در ارتباط با این دسته از رفتارها، حرف‌هایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به همه خواهم زد. این نابسامانی‌ها قابل پیش‌بینی بود و بارها در خصوصش صحبت کردم، اما ظاهرا وزارتخانه روی همین نابسامانی‌ها قصد تغییر و تحول دارد. مطمئن باشید به هر تشکیلاتی که لازم باشد حرف‌هایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خواهم زد و اجازه نمی‌دهم کار این‌گونه پیش برود. تا کی قرار است با این رفتارها هوادار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازیچه قرار بدهند؟

*تجربه آقایان برای استقلال سم است

وی در ادامه گفت و گو با فارس تاکید کرد: یک عده معتقدند تجربه دارند، اما غافل از اینکه همین تجربه برای استقلال سم است. آقایان از چاله به چاه افتاده‌اند و مثل گذشته تصمیمات درستی اتخاذ نکردند. چرا باید سراغ افراد سوخته‌ای رفت که حتی تجربه آنها مثل سم می‌ماند؟

*به افرادی که نقش شارلاتیسم داشتند پیشنهاد مدیریت می‌دهند؟

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در ادامه گفت و گو با فارس تصریح کرد: مگر قرار نیست استقلال و پرسپولیس واگذار شوند؟ پس چرا به سمت نوآوری نمی‌روند؟ حداقل یک ارزش افزوده به بیت‌المال اضافه کنند، نه اینکه افراد سوخته و با سیاست گفتمان پوپولیستی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به این تیم اضافه کنند. از یک طرف این افراد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به عنوان کسانی که با آنها مشکل دارند و به سیاست کلی این رفتار انتقاد می‌کردند معرفی می‌کنند و از طرف دیگر با این افراد برای مدیرعاملی صحبت می‌شود. این اتفاق عجیب نیست؟ اگر به دنبال پیشرفت در استقلال هستند، نباید به کسانی که نقش شارلاتانیسم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این مدت ایفا می‌کردند اینگونه پیشنهاد داده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو یک نفر خفه شو بخطر اینکه خودت انتخاب نشدی. حالا دلسوز استقلال شدی

    • ش.ص

      منظورش شوالیه فتل بنگی هست. فتل فرمژه . پدر کیسه رو در میاره با بازگشتش

    • بدون نام

      تو خودت از همه سوخته تری

    • تاج کبیر....لنگ حقیر...وزارت لنگی

      آقای آشتیانی ما استقلالیا اگه بخوایم در مورد استقلال حرف نزنی کیرو باید ببینیم.....

    • تاج کبیر....لنگ حقیر...وزارت لنگی

      برترینها لطفا نظر های ما استقلالی هارو ثبت کنید....رنگی نباشید....

    • بدون نام

      دوره شما را هم دیده ایم.ما هواداران از پشت پرده خبر نداریم ولی میدانیم که در دوره فتح الله زاده اعتبار تیم بیشتر بوده و ثبات داشتیم .بازیکنان و مربیان هم آرامتر و متمرکز تر بودند و استقلال به قهرمانی رسیده
      و اینقدر ناآرامی و کوچ بازیکنان آخر فصل اتفاق نمی افتاده.پس بهترین شخص همین فتح الله زاده است که استقلالی ست و دلسوز وحتی از جیب خودش خرج میکند که بازیکن جایی نرود.کار نامه همه شمارا ما داریم و هیچ کس بهتر از حاجی نیست و شما هم بیشتر از این حاشیه درست نکن .اگر کاری از دست بر نمی آید حداقل سکوت کن.

    • علی

      هیچ کاری ازدستت بر نمیاد این اقا چندین سال برنامه ریزی وپول خرج کرد برای همچین روزی جالب اینجایت که جدیدا بحث فساد فتل ورویانیان در قوه قضاییه نطرح شده بود افسوس به این ورزش

    • بدون نام

      راست میگه...

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      اخه نه اینکه خودتون خدای مدیریت هیتی فتح الله زاده خوب باشه یابدباشه هرزمان مدیریت استقلالوبهش دادن هوادارراحت خوابید،هوادرفکرش راحت شد،استقلال حداقل درطی سال یک جام اورد،شماخودتون چه گلی به سراستقلال زدین،میگی قربانی وطباطبایی،وماجدی،مگه استقلال جای امتحان ازمایش این دوستانه که دوباره خواداقایون نابودش کنن،اخرش هم بگن ماخواستیم مدیرتربیت کنیم،شماچکاره هستین که بخوتی سکوت کنی یانه،شمااگرعُرضه داشتین این دوسالی که فتحی استقلالوبه گِل نشونددم میزدین،اعتراض میکردین

      پاسخ ها

      • محمد

        خلایق هر چه لایق، لیاقت کیسه ها همون فتل بنگی فتوشاپ هستش.خخخخخخ

    • فرشاد

      آخه تو که خودت بدتر از همه هستی...خودشیفته از خودراضی امثال مثل تو که اسمشون مدیره این وضع و بوجود اوردن..باز بقیه اگه چیزی هم‌میخورن دو تا کار مثبتم انجام میدن...شما ها که فقط فکر خوردن و اختلاسین...جمع کن بابا دکونتو...

    • پارساطولابی

      تویکی خفه خون بگیر استقلال روتوخودت به خاک سیاه نشوندی ساکت نباشی چه غلطی میکنی اگه دلسوخته استقلال بودی دراین موقع حرفی نمیزدی توخودت اول واخرحاشیه ای فتح الله زاده بدرد میخوره نه تو چون انتخاب نشدی داری میسوزی جیبت خالی شده میخخوای برگردی پرکنی بری اروپا

    • بدون نام

      بنظرم کار ب شعاره هدایت شده نداره من خودم ک عاشق استقلالم بیشتر دلخوشیام از این تیم بیشتر در دوره ی فتح الله زاده بوده هر چند شرایط الان سخت شده ولی بهترین کسی ک شاید بتونه این مشکلات جمع کنه و دل خوشی هوادار باشه فقط فتح الله زاده است

    • بدون نام

      بنظرم کار ب شعاره هدایت شده نداره من خودم ک عاشق استقلالم بیشتر دلخوشیام از این تیم بیشتر در دوره ی فتح الله زاده بوده هر چند شرایط الان سخت شده ولی بهترین کسی ک شاید بتونه این مشکلات جمع کنه و دل خوشی هوادار باشه فقط فتح الله زاده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج