جاباما
۹۳۷۸۴۸
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

قربانی: استقلالی‌‎ها از حرف‌هایم ناراحت شدند

پیشکسوت باتجربه استقلال می گوید بر اساس اطلاعاتی که دارد حرف هایش را بیان می کند و ممکن است برخی استقلالی ها از این صحبت ها ناراحت شوند.

ورزش سه: پیروز قربانی درباره حضورش در برنامه فوتبال برتر و صحبت هایی که درباره مسائل روز استقلال بر زبان آورد، عنوان کرد: برنامه خوبی بود و امیدوارم که منجر به حل شدن مشکلات استقلال شود، اما یک مساله ای وجود دارد. اینکه متاسفانه در ایران برنامه های تلویزیونی به سمتی می رود که مردم نتوانند واقعیت ها را بشنوند.

وی ادامه داد: من آدمی نیستم حرف هایی را برزبان آورم که دیگران دوست دارند. همیشه سعی می کنم بر اساس اطلاعاتی که دارم صحبت کنم. شاید این صحبت ها هم مورد قبول خیلی ها نباشد اما خودم را گول نمی زنم. دیشب هم بر اساس واقعیت های موجود و مسائلی که می بینم حرف هایی را بیان کردم.

کاپیتان سابق استقلال درباره تاثیر برنامه شب گذشته روی مسائل این تیم تاکید کرد: بالاخره اتفاقات سبب شد تا مدیرعامل استقلال استعفا بدهد. الان هم اتفاقی که می افتد این است که مدیرعامل جدید باشگاه سعی می کند برای اینکه خودش را در قلب هواداران جا کند، استراماچونی را به ایران برگرداند و هر چیزی او بخواهد را اجرا کند. احساسم این است که مدیرعامل جدید استقلال استراماچونی را برمی گرداند.

وی تاکید کرد: من فکر می کنم تنها چیزی که در اتفاقات پیش آمده مهم نبود استقلال است. آقای استراماچونی یک مربی حرفه ای است و باید حرفه ای رفتار می کرد. او می توانست تا نیم فصل صبر کند و بعد درباره بندهای قراردادش و مشکلات با باشگاه صحبت کند. نه اینکه روز قبل از بازی وسایلش را جمع کند و به کشورش برود. این کار از نظر من حرفه ای نیست.

قربانی همچنین گفت: خیلی از طرفداران استقلال دوست ندارند این حرف را بشنوند اما به نظر من استراماچونی باید حرفه ای عمل می کرد. شاید همین دو امتیازی که دیروز از دست رفت، در آینده استقلال تاثیر منفی بگذارد.

مدافع سابق استقلال در بخش دیگری از حرف هایش گفت: من از طرفداران استقلال می خواهم در کنار بحث های تعصبی و هواداری کمی منطقی هم به ماجرا نگاه کنند. شاید حرفهای من درباره استراماچونی تلخ باشد، اما موظف هستم این صحبت ها را انجام دهم. من جیره خوار کسی نیستم و همه هم می دانند که نمی خواهم در استقلال پست و مقام بگیرم. فقط چیزی که می بینم را می گویم. دوست دارم واقعیت ها را بگویم؛ در اینستاگرام هم هیچ فعالیتی ندارد و برایم مهم نیست که شاید یکسری افراد از حرف هایم خوش شان نیاید. مهم این است که پیش وجدان خودم آسوده باشم.

قربانی درباره اینکه در بخش هایی از برنامه دیشب به صحبت های امیرحسین صادقی می خندید تاکید کرد: من به حرف های امیرحسین نخندیدم. اتفاقی در پشت صحنه رخ داد که خنده مان گرفت.

وی در پایان درباره احتمال بازگشت مدیران عامل سابق به استقلال خاطرنشان کرد: من کاری به اسامی که مطرح شده ندارم اما سیستم انتخاب مدیران عامل ما اشتباه است. مدیران باید انتخابی باشد، نه انتصابی. وقتی هم راهکار و ساز و کار مشخصی برای این موضوع نیست شاید مدیر جدید به تیم مُسکن بزند اما مشکلات استقلال کماکان ادامه خواهد داشت.

شما می بینید در هردوره یک شاهکار مدیریتی شاهد هستیم. از زمان خود ما که لیست استقلال به آسیا نرفت تا الان همیشه مشکلات وجود داشته است. این نشان می دهد سیستم مشکل دارد . در این سیستم غلط هم مدیرعامل مجبور است چارچوب ها را رعایت کند و در نهایت نتیجه این می شود که می بینید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      آقای قربانی حتما میدانی که از یک ماه قبل قرار بوده با استرا تصفیه کنند ولی هر دفعه بد قولی کردن .ما فکر میکنیم که خارجی ها مثل ما با وعده و و عید و من بمیرم و تو بمیری ساکت میشوند آیا کار باشگاه حرفه ای بود که یک ماه داره دروغ میگه .دوما چرا فکر میکنی که دو امتیاز از دست دادیم .شاید اگر مربی بود اصلا میباختیم فوتبال قابل پیش بینی نیست من تعجب میکنم که چطور شما که عمری در این فوتبال بودی رفتار مدیران را که دایما در حال دروغ گفتن و دلال بازی هستند را توجیه میکنی و رفتن استرا را غیر حرفه ای. اتفاقا استرا ماچونی کار درستی کرد و به تمام مدیران و مسئولین نشان داد که در برابر رفتار بچه گانه آنها راه های دیگری هم هست تا دیگر اینقدر بدقولی و دروغ گویی نکنند.بالاخره یکی باید به این مدیران بفهماند که موفقیت هر تیم اول با اعتماد و صداقت است که پیش میرود .سالیان سال است که علاوه بر مربیان. بازیکنان هم با این بدقولی ها روبرو شدن و خیلیها هنوز هم از باشگاه هاشون طلبکار ند. فتحی مجبور شد استفعا بدهد چون از اول صداقت نداشت .انشالله مدیران دیگر درس بگیرند و با مجوعه زیر دستشان روراست باشند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری برادر

      • بدون نام

        لایک داری برادر

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        فکر کنم تنها پرس پولیسی واقی شما باشید که حتی به رقیب تیمت تحترام میگذاری دمت گرم هوادار واقعی درود بر خر دو تیم سرخ ابی منم استقلالیم و امید وارم تمام هوادارن بدون تعصب وافراط هر دو تیم را مانند تمام هوادارن فوتبال دنیا به معنای کلمه هوادار واقعی باشند

      • بدون نام

        بیسواد تسویه اون آب که تصفیه میکنن کل کیسه تنان بیسوادن

    • بدون نام

      آقای قربانی شاید جیره خوارنباشید اما درپی این هستین که جیره خواربشین شما دروݝگو هستین هیچ اتفاقی درپشت صحنه نیفتاد که باعث خنده شما بشه استراماچونی خیلی وقت پیش تصمیم داشت برود چونکه ‌طرج وبرنامه این بود اورا فراری بدهند شما نگران دو امتیاز ازدست رفته را نخورید چه بسا اگراستراماچونی هم اگه بود این اتفاق میافتاد وقبلا هم با حصوراسترا ماچونی افتاده بود مگربازی درمسجد سلیمان را فراموش کردید مگربازی دراصفهان را فراموش کردید استرا نمیدانست درلیگ ایران باید با داوری هم جنگید استرا مدتهاست روی دوش با مدیران کلنجارمیرود مدتهاست روی زمین توپ رختکن ووووودهها مورد دیگرجدال دارد واین اخری یعنی حب وبغض پیشکسوتان هم اضافه شد !!!!

    • آرش

      بابا این قربانی میگه..منو مدیر عامل کنن.همزمان با حفظ سمت..بشم سرمربی استقلال..بابا والله مشکل استقلال امثال شما هستن...وگرنه اگه کسی بخواد ادعا کنه برای استقلال..امثال برومند طباطبایی..خیلی های دیگه هستن..اقای از خود راضی

    • بدون نام

      پرسپولیسیم ولی پیروزخان یک مرد واقعی از صمیم قلب دوستش دارم مثل جواد خان زرینچه حسن روشن و مرحوم پور حیدری و ناصر خان حجازی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

      • بدون نام

        دمت گرم مرد

    • بدون نام

      دربرنامه میثاقی، درپیتی ها می‌آیند..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج