جاباما
۹۳۷۸۵۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هوملس: دورتموند باید از خواب بیدار شود!

متس هوملس، مدافع با تجربه دورتموند، معتقد است که سطح رقابت های بوندسلیگا نسبت به قبل بالاتر رفته است.

ورزش سه: دورتموند در حال حاضر در رتبه سوم بوندسلیگا قرار گرفته است. آن ها همچنین پنج امتیاز با تیم صدرنشین یعنی مونشن گلادباخ فاصله دارند. با این وجود، دو پیروزی در ۸ بازی اخیر و البته تساوی خانگی مقابل پادربورن قعرنشین، وضعیت لوسین فاوره را در یک حالت پیچیده قرار داده است؛ موضوعی که می تواند در هفته های آینده منجر به اخراج سرمربی زنبورها شود.

متس هوملس اما در مصاحبه ای درباره وضعیت دورتموند صحبت کرده است. او در این باره گفت: " ما تنها به بازی ها و عملکرد خودمان فکر می کنیم و فکر می کنم که نتایج ما بسیار متغیر بوده اند اما هنوز هیچ چیز را از دست نداده ایم. دورتموند باید فرم خوب خود را پیدا کند و آن زمان قطعا به رتبه هایی که هدف ما است، خواهیم رسید. این فوق العاده خواهد بود اگر ما بتوانیم به صدر جدول صعود کنیم اما آن موقع باید برای حفظ موقعیت مان تلاش زیادی انجام دهیم."

هوملس در ادامه گفت: " بعضی مواقع فکر می کنم که دورتموند باید از خواب بیدار شود. پیروزی در ماه دسامبر مقابل لورکوزن فوق العاده بود اما ما در آن بازی نیز در ۲۰ دقیقه ابتدایی مشکلاتی داشتیم. هیچ بازی آسانی در بوندسلیگا وجود ندارد و فکر می کنم سطح این مسابقات بالاتر رفته است. تیم های کوچک تر دیگر به عنوان یک تیم از پیش بازنده مقابل بایرن و دورتموند حاضر نمی شوند؛ به همین دلیل است که تیم های بزرگ امتیازات بیشتری از دست می دهند. کاملا از شرایط خودم در دورتموند راضی هستم و می خواهیم با سه پیروزی نیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج