۹۳۷۸۶۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

بدهی میلیاردی پرسپولیس و استقلال از بلیت فروشی

باشگاه های پرسپولیس و استقلال تهران با حکمی جدید در زمینه تخلف مدیران قبلی خود روبرو شدند که بدهی چندین میلیاردی را برای آنها به همراه دارد.

خبرورزشی: قراردادهای مبهم تجاری و مالی که در گذشته مدیران دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس امضا کردند بار دیگر برای سرخابی های پایتخت دردسر ساز شد تا آنها بار دیگر با بدهی جدید و چندین میلیاردی روبرو شوند.

باشگاه پرسپولیس سال ۹۴ با یک شرکت تجاری برای انجام تمامی هزینه های مربوط به بلیت فروشی قراردادی یازده ساله عقد می کند تا بتواند این موضوع را در اختیار خود گرفته و درآمد زایی کند. قراردادی که پس از چندماه به دلیل درصد بالایی که این پیمانکار از بلیت فروشی برداشت می کرد مورد سوال بخش زیادی از هواداران قرار گرفت.

با این حال بلیت فروشی سرخ ها تا پاییز سال ۹۶ توسط شرکت «برهان مبین» انجام شد اما یک‌باره تصمیم به تغییر این رویه گرفته شد تا شرکت طرف قرارداد با پرسپولیس تصمیم به شکایت حقوقی کند.

شکایتی که دو سال طول کشید تا حکم به تخلف باشگاه پرسپولیس بدهد.

بنابر حکم قطعی قضایی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است سرخ ها باید ۳۵ درصد از فروش کلیه بلیت بازی های داخلی خود از پاییز ۹۶ تا امروز را پرداخت کرده و همچنین بلیت فروشی را دوباره در اختیار شرکت «برهان مبین» قرار دهند.

حکمی که رونوشت آن به فدراسیون فوتبال نیز ارسال شده است. همچنین باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت غرامت بابت تخریب زیرساخت های فناوری این شرکت در زمینه بلیت فروشی باشگاه شده است.

محکومیت پرسپولیس در حالی قطعی شده است که از ابتدای فصل جاری رقابت های لیگ برتر بلیت فروشی آنها در اختیار «شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی» قرار گرفته است.

محکومیتی که برای استقلال تهران نیز در نظر گرفته شده است و آبی ها نیز همچون باشگاه رقیب باید ظرف مدت یک هفته تمام مسائل مربوط به بلیت فروشی را در اختیار شرکت قبلی قرار دهند.

باید دید واکنش دو باشگاه و فدراسیون فوتبال در قبال این حکم قضایی چه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه درآمد زایی اصلی باشگاه باید از تماشاگرا باشه بدتر بدهی دارن،مسخره است ازین طریق شرکت آقا زاده ها داره جیبشو پر میکنه

    • بدون نام

      پول بیت المال کجاها و چطوری داره حروم میشه اونوقت یه جوان واسه وام ازدواج بخاطر 30 تومن نمیتونه زندگیش رو شروع و جمع و جور کنه خدا نگذره از مسبباش خدا لعنتتون کنه این پولا رو سگ خورش کردن اصلا هم معلوم نیس کجاس

    • بدون نام

      وجدان نباشه بیشتر از این نمیشه

    • عماد تنهایی

      تمام دنیا سود میکنن این دو تا ضرر!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج