جاباما
۹۳۷۹۲۲
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

جرج میلر مقابل اسکورسیزی ایستاد!

جرج میلر صحبت‌های مارتین اسکورسیزی در مورد فیلم‌های مارول را رد کرد.

ایران آرت، درحالی‌که تصور می‌شد حواشی پیرامون صحبت‌های مارتین اسکورسیزی در مورد دنیای سینمایی مارول (Marvel Cinematic Universe) محصول والت دیزنی به پایان رسیده است، به‌تازگی دو تن از عوامل سینما باز هم به‌سراغ این قضیه رفته‌اند و از فیلم‌های مارول دفاع کرده‌اند.

جرج میلر مقابل اسکورسیزی ایستاد!

اسکورسیزی که این روزها با فیلم مرد ایرلندی (The Irishman) توانسته است یکی از بهترین آثار امسال را از طریق نتفلیکس (Netflix) ارائه دهد، حدود دو ماه قبل به‌سراغ انتقاداتی شدید نسبت به فیلم‌های مارول رفت و آن‌ها را شبیه پارک‌هایی تفریحی دانست که از ذات اصلی سینما دور هستند؛ انتقاداتی که بعدها با صحبت‌های افرادی چون فرانسیس فورد کاپولا دنبال شد و واکنش‌های مثبت و منفی زیادی در پی داشت و هنوز هم بحث‌ها در این زمینه ادامه دارد.

البته این کارگردان کره‌ای با وجود علاقه‌ی خود به بعضی از فیلم‌های مارول، خیلی بعید می‌داند که روزی کارگردانی یکی از آن‌ها را برعهده بگیرد:

من یک مشکل شخصی با این نوع فیلم‌ها دارم. به خلاقیتی که در تولید آن‌ها به‌کار می‌رود احترام می‌گذارم، ولی در فیلم‌های سینمایی و دنیای واقعی نمی‌توانم با افرادی که لباس‌های تنگ و چسبان می‌پوشند کنار بیایم. خودم هم هیچ‌وقت لباس‌های تنگ نمی‌پوشم و اصلاً تماشای مردم در این لباس‌ها ذهنم را به‌هم می‌ریزد و موقع مواجه شدن با آن‌ها نمی‌دانم کجا را نگاه کنم و حس خفگی به من دست می‌دهد. اکثر ابرقهرمانان هم لباس‌های چسبانی می‌پوشند و به‌همین دلیل نمی‌توانم به‌سراغ کارگردانی چنین آثاری بروم و فکر هم نمی‌کنم کسی به من پیشنهاد چنین کاری را بدهد. شاید اگر روزی به یک ابرقهرمان با لباسی بسیار گشاد و راحت برسم، به کارگردانی فیلم آن هم فکر کنم!

من همه‌ی این فیلم‌های ابرقهرمانی را تماشا می‌کنم. در مورد این ماجرای اخیر هم باید بگویم که سینما مفهومی است بسیار گسترده و عظیم و مهم این است که در نهایت اثری تولید شود که برای مخاطبان خود معنای خاصی دارد.

خود میلر هم سال‌ها قبل قرار بود اثری ابرقهرمانانه براساس «لیگ عدالت» تولید کند؛ فیلم Justice League: Mortal که مقدمات تولید آن در سال ۲۰۰۷ آغاز شد ولی در نهایت به‌جایی نرسید. او ادامه می‌دهد:

جرج میلر به‌تازگی یک‌بار دیگر از برنامه‌های خود برای کارگردانی فیلم جدیدی از مجموعه‌ی مکس دیوانه صحبت کرده است و شاید بتوانیم به‌زودی منتظر آغاز تولید این اثر باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشتی وزنه برداری دو میدانی خیلی‌ ورزش های دیگه لباس چسبان می پوشند تو دنیای واقعی اینا سریعترین و قوی ترین ها هستند که یک جورایی ابر قهرمانان هستند لیاس هاشون هم چسبون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج