۹۳۷۹۲۷
۷ نظر
۵۰۰۶
۷ نظر
۵۰۰۶
پ

زاغ‌زنانِ صرافی‌ها دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ کیف قاپ خبر داد و گفت : این ۲ سارق با زاغ زنی در صرافی ها از قربانیان خود یک میلیارد و یکصد میلیون ریال ارزسرقت کرده بودند.

خبرگزاری ایلنا: معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ کیف قاپ خبر داد و گفت : این ۲ سارق با زاغ زنی در صرافی ها از قربانیان خود یک میلیارد و یکصد میلیون ریال ارزسرقت کرده بودند.

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی اظهار داشت: چهاردهم اردیبهشت ماه امسال زنی به کلانتری ۱۳۴شهرک غرب مراجعه و بیان کرد امروز برای خرید دلار به صرافی در میدان کاج مراجعه کردم در زمان برگشت به خانه پایین تر از میدان کاج ۲موتور سوار با حمله به من کیفم را که ۲ هزار یورو و ۲۰۰ هزار تومان وجه نقد در داخلش بود سرقت کردند، وقتی همسرم که در نزدیکی من مشغول خرید از مغازه ای بود، متوجه سرقت شد، برای دفاع از من با آنها درگیر شد یکی از آنان با چاقو صورت همسرم را مجروح کرد و سریعا از محل گریختند.

وی بیان داشت: با ثبت شکایت اولیه، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

نجفی گفت: با توجه به حساسیت موضوع پرونده از پایگاه دوم پلیس آگاهی به اداره هجدهم ارجاع شد و در گام نخست تحقیقات ماموران به محل سرقت و محل صرافی مراجعه و به تحقیقات میدانی از این محل ها پرداختند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت یکی از سارقان همزمان با شاکی در داخل صرافی بوده و خرید وی را زیر نظر داشته که در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، چهره این سارق زاغ زن توسط شاکی شناسایی شد.

وی با بیان اینکه در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که متهم فردی ۴۰ ساله به نام " وحید " و دارای سوابق کیفری متعدد و ساکن محدوده جنوبی تهران است، گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم را در منطقه یاغچی آباد شناسایی کنند و در نهایت با دستور قضائی اولین متهم پرونده در یازدهم آذر ماه در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و به اداره هجدهم انتقال یافت.

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی پایتخت افزود: متهم که منکر بزه انتسابی بود، اظهار داشت با همدستم "هاشم" که ۴۳سال سن دارد بچه محل هستیم و در پارک با هم آشنا شدیم ، نقشه سرقت از مشتریان صرافی ها را با هم کشیدیم و تاکنون ۳ فقره سرقت با هم انجام داده ایم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند مخفیگاه متهم دوم پرونده را در محدوده نازی آباد شناسایی کنند، ادامه داد: در شانزدهم آذر ماه نیز دومین متهم پرونده در مخفیگاهش دستگیر و به اداره هجدهم انتقال یافت.

نجفی با اشاره به اینکه هر دو متهم به همکاری با یکدیگر در جرایم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد کرده اند.

به گزارش سایت پلیس، وی در پایان تصریح کرد: با شناسایی مال باختگان هر دو متهم با دستور بازپرس شعبه ۶دادیاری دادسرای ناحیه ۲ تهران برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی در اختیار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کف زنان پیدا شدند ایا جهت یاپلیس
      'مال باخته ایا چیزی دستگیرش میشود یاپلیس هند خود را برخ میکشد
      مال باخته را ولش. هنر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تورا خدا، مگه زنان زاغ دارند، زاغ زنانه هم هست، یا زاغ زنان را می زند، مفهوم این چند کلمه مرا گیج کرده است، یکی از شما عزیزان مرا ارشاد بفرمایید با سپاس

    • بدون نام

      ایاپولی به مال باخته بر گشت میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا، پول چی، کشک کی، مالباخته کیلویی چند، چون ما یک هزار تومانی نداریم اونها این همه دلار برای یک هفته خریدند،!!!

      • بدون نام

        چرابعضیهاتنشون بیا خورده برن کارگری دنبال پول مفت هستن العان اون خانم با چه زحمتی اون پول را جمع کرده و برای خرج کردنش برنامه ای داشته اما این بی وجدانهای ازخدابیخبرحرامخوربه همین سادگی دزدیدن

      • بدون نام

        چونکه دزدمشخص شده باید پرداخت کنه

    • بدون نام

      سوابق متعدد داشتنش خنده داره از کشور کفر عربستان یاد بگیرید دستشون رو قطع کنید تا بعد از سوابق متعدد زورگیری نکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج