جاباما
۹۳۷۹۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرط بازگشت استراماچونی مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه در ایران به «قهرمان ناخواسته» تبدیل شده است، گفت که وضعیتش برای ادامه همکاری با باشگاه استقلال امروز یا فردا مشخص خواهد شد.

خبرگزاری مهر: آندره استراماچونی در تازه ترین مصاحبه خود در ایتالیا با یک برنامه رادیویی در خصوص آخرین وضعیت خود و فسخ قراردادش با باشگاه استقلال ایران صحبت کرد.

وی گفت: از ابتدای کارم در استقلال مشکلاتی وجود داشت. باشگاه خصوصی نیست و دولتی اداره می شود. دستمزدهای ما از مالیات ها پرداخت می شود. بنابراین طبیعی است وقتی که پول به صورت درستی مدیریت نمی شود، شما عصبانی شوید.

سرمربی استقلال که روز بامداد دوشنبه ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد، یادآور شد: نمی دانستم عشق و علاقه در فوتبال ایران چطور است ولی وقتی به این کشور رفتم، شگفت‌زده شدم. استادیوم ها همیشه پر از تماشاگر است.

استراماچونی بدون نام بردن از فرد خاصی در باشگاه استقلال، تاکید کرد: من به تازگی با کاپیتان تیم صحبت کردم. همه در تلاش هستند. سیاستمداران و حتی سفارت ایتالیا در ایران تلاش می کنند. اگر فرد «اشتباهی» (مقصر) استعفا بدهد و شرایط نرمال شود، آماده ام که همین صبح فردا به ایران برگردم.

وی با اشاره به برخورد هواداران استقلال و حمایتشان گفت: مردم از مخالفت های من با موقعیت هایی که کارها خوب پیش نمی رفت، رضایت داشتند. وقتی آنجا بودم، چیزی که همه به آن فکر می کردند را می گفتم. برای همین به «قهرمان ناخواسته» آنها تبدیل شدم.

استراماچونی در پایان گفت: روز گذشته یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه گفت که من استقلال را به خاطر پیشنهاد دیگری ترک کردم نه به دلیل دیگری. این حرف مزخرف است و مردم هم این را می دانند. شرایطم ظرف امروز یا فردا مشخص می شود چون تیم باید تمرین و بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج