جاباما
۹۳۷۹۴۴
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

انصاری‌فرد: مگر روحانی بیکار بود، دنبال طارمی باشد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: استقلالی‌ها به هر مشکلی که برمی‌خورند از پرسپولیس مایه می‌گذارند، برانکو هم وضعیت استراماچونی را داشت اما هیچکس پیگیری نکرد.

خبرگزاری فارس: محمدحسن انصاری‌فرد اظهار داشت: همه گروه ها مشکل است. تیم‌های اول امارات و عربستان در گروه ما هستند. الدحیل هم با اختلاف کمی در رده دوم قطر است. با اضافه کردن مهاجم جدید ما هم قدرتمندتر خواهیم شد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه آیا با فدراسیون برای میزبانی از تیم‌های عربستانی صحبتی داشته‌اید یا خیر، گفت: به نظر من عربستانی‌ها با میزبانی در زمین بی‌طرف بیشتر سود می‌برند تا ما، چون اگر ما میزبان باشیم تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند. با این شرایط دلیلی ندارد که عربستانی‌ها بخواهند این موضوع را پیگیری کنند. اما ما چند سال است که از این اتفاق محرومیم.

وی در مورد جدایی سرمربی استقلال و تغییراتی مدیریتی این باشگاه عنوان کرد: من در این زمینه توضیحاتی دارم هواداران ما پیام‌های زیادی دادند که از منافع پرسپولیس دفاع کنم و باید برخی موضوعات شکافته شود تا همه بدانند. مربی استقلال یک زمانی آمد و حالا گذاشته و رفته است حال آنکه می‌توانسته بماند یا خیر نمی‌دانم؛ اما هواداران استقلال حق دارند اعتراض کنند اما این موضوعات چه ربطی به پرسپولیس دارد. کالدرون هم مشکل دارد اما ما هیچ وقت در مورد استقلال حرف نزدیم چون مشکل خودمان بوده است. اما آنها به هر مشکلی که برمی‌خورند از پرسپولیس مایه می‌گذارند.

انصاری‌فرد افزود: تقویم مسابقات لیگ و اشتباه داوری در این مدت چقدر به ضرر پرسپولیس بوده است اما ما حرفی نزدیم. آنها چرا گناهان خود را به گردن پرسپولیس می‌اندازند. همیشه می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی و دولتی است. الان ببینید همه دولت به دنبال استراماچونی افتاده تا او را برگردانند. برانکو هم همین وضعیت برایش پیش آمد اما هیچکس پیگیری نکرد می‌گفتند عراقچی پرسپولیسی است اما الان دنبال کار استقلال است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رفت و آمد پرسپولیسی‌ها به ژاپن برای فینال جام آسیا گفت: شما ببینید ما برای این بازی چه پرواز طولانی را رفتیم و برگشتیم اما اگر همین استقلال برود با چه امکانات خواهد بود. مشکل اینجا است که پرسپولیس هفت جام قهرمانی آورد که در نهایت سلامت و صلابت بوده است. یک مورد بیاورند که این قهرمانی‌ها با مشکل بوده است چه داوری چه چیزی دیگر.

وی تأکید کرد: تا زمانی که این تحلیل‌های نادرست در مورد پرسپولیس وجود داشته باشد وضعیت استقلال همین است. هواداران استقلال باید خوب تحلیل کنند چرا مشکلات خودشان را گردن پرسپولیس می‌اندازند.

انصاری‌فرد در مورد اینکه قبلاً گفته بود نمی‌خواهند پرسپولیس در این فصل قهرمان شود، گفت: من دو مورد را در این زمینه می‌‌گویم پرسپولیس دو دوره از پنجره نقل و انتقالات محروم بوده و شما ببینید با چه بازیکنانی مانند آدام همتی و طاهرخانی به فینال آسیا رسید و مقابل السد با آن همه ستاره قرار گرفت. برای فینال جام حذفی استقلال برای اردو به ترکیه می‌رود آیا قاضی دادگاه CAS هم که رأی داده پرسپولیسی بوده است. کارهایی که می‌کنند از مظلومیت پرسپولیس است. ما سالم بودن داوران را همیشه تأیید کرده‌ایم هواداران ما هم در برد و باخت‌ها تیم‌شان را تشویق کرده‌اند اما چرا استقلالی‌ها این کار را نمی‌کنند. شما ببینید چقدر تغییرات در استقلال و چقدر در پرسپولیس بوده است. ثبات مدیریتی در استقلال بیشتر بوده اما پرسپولیس موفق‌تر بوده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: بازیکنان خارجی دو تیم را مقایسه کنید. استقلال چقدر از امتیاز پولی برخوردار بوده است که پرسپولیس نبوده است. روز اولی که می‌خواستم مدیرعامل شوم سلطانی‌فر به من گفت نمی‌توانیم از نظر پولی به شما کمک کنیم اما استقلال را ببینید که چقدر به آنها کمک می‌شود.

وی در مورد اینکه برخی بازیکنان این تیم گفته‌اند در فینال آسیا در زمین باتلاقی تمرین می‌کردیم، گفت: شهرداری یک ورزشگاه به ما داد و یک ورزشگاه هم به استقلال اما آنها کمپ حجازی را هم دارند اما از درفشی‌فر هم نمی‌توانیم استفاده کنیم.

انصاری‌فرد خطاب به هواداران استقلال گفت: جناب هوادار استقلال با این صحبت‌هایی که می‌کنید و علیه پیشکسوتان مصاحبه می‌شود فقط دیگران سود می‌برند. از طرف مدیریت باشگاه هیچ وقت مطلبی علیه استقلال نگفته شده است اما برعکس آنها هر وقت به مشکل می‌خوردند می‌گویند پرسپولیس تیم حکومتی و وزیر ورزش پرسپولیسی است. یک بار گفتند وزیر به مقر AFC رفته تا مشکلات پرسپولیس را حل کند. اگر هواداران استقلال خوب تحلیل کنند این هجمه‌ها هم به آنها وارد نمی‌شود همانطور که هواداران ما در روزهای سخت کنار تیم بودند و بعداز ۹ سال یک نایب قهرمانی و سه قهرمانی را بردند. کالدرون هم از ما طلب دارد اما مثل استراماچونی تیم را رها نکرد که برود. برانکو هم مدت‌ها پول نگرفت. اما الان استقلالی‌ها اینقدر هیاهو می‌کنند که کل دولت پشت این تیم درآمده است. گفتند روحانی به ترکیه رفته است تا مشکل طارمی را حل کند. مگر روحانی بیکار است. قرار ملاقات سران کشورها یک سال قبل برنامه‌ریزی می‌شود.

وی تأکید کرد: ما هیچ امکاناتی از دولت نگرفته‌ایم و فقط قراردادهای خوبی بسته‌ایم. وقتی مربی شما روز بازی می‌گذارد و می‌رود به ما چه ارتباطی دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت قرارداد کالدرون گفت: او تا آخر دسامبر به ما وقت داده که ۱۰۴ هزاردلار را پرداخت کنیم تا دغدغه او برطرف شود.

انصاری‌فرد در پایان عنوان کرد: ما در کمال آرامش و با حمایت هواداران جلو می‌رویم و مسیر موفقیت را همین‌طور طی خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود لنگی هم میدونه مثل .....دروغ میگه چرا بازیکن خارجی شما فسخ کرد ودو برابر استرا پول گرفت رفت ولی سه ماه نتونستن قسط اول استرا رو بدن این یعنی چی وزیر هم استقلالیه؟؟؟؟ خجالت بکشین لنگی بس دیگه راستی از دلال کراوت چه خبر خدا جواب شما وزیر لنگی رو میده ماه پشت ابر نمی مونه لنگی

    • بدون نام

      از راه رسیده الکی گردو خاک نکن

    • بدون نام

      تو برای مهم شدن باید این حرفها را بزنی وگرنه خودت هم میدانی از وزیر بگیر گزارشگر واداور وفدراسیون همه پرسپولیسی هستند

    • بدون نام

      نه روحانی رای شما رو میخواست فقط

    • دالاهو

      همیشه حرف مفت میزدی

    • بدون نام

      برو نون به نرخ روز خور.... فقط حرف از تاج کبیر نزن تو یکی... خاله زنک.....

      پاسخ ها

      • Mehdi Alimoradi

        تاج کبیر تاج موبایل نیستین شما که با کوچکترین ضربه ترک میخورین استفضالیها

    • بدون نام

      اولاً بازیکنان و مربیان حتی هیئت مدیره استقلال هیچ وقت اسمی از پرسپولیس نیاوردند دوماً ازاینکه از زمین و زمان برای استقلال بدشانسی و..می باردشکی نیست.سوماً با این مصاحبه دارید فرار روبه جلو می کنید واز آب گل آلود ماهی میگیریدجناب انصاری فرد.چهارم اینکه اگر این دو روز رسانه ها و مطبوعات را دنبال میکردید متوجه میشدید که تمامی این حرفها را که شما در متن بالا گفتیدتماشاگران وپیشکسوتان قدیمی گفته اند و پر بیراه هم نگفتند. چه به مذاقتان خوش بیاید ویا نیاید.

    • بدون نام

      آقا چراصورت مسئله رو عوض میکنی ما هواداران از وزیر این رو میخوایم که ثبات رو در باشگاه استقلال برقرار کنه نه این که همه چیز خراب شده اون‌موقع ورود میکنه جنابعالی وقتی که هوادارتون به عرب اعتراض کردن تو چند ساعت شما جایگزین شنیدن ما ۲سال داریم میگیم مدیریت اس مشکل داره چرا برای استقلال این کارو انجام نمیدن

      پاسخ ها

      • Mehdi Alimoradi

        چون است تیم نیست شما باید حالا حالا ها بازی کردن رو یاد بگیرین شما زمانی سرورتون پرسپولیس بازی داره. باید بیاید تماشاگر باشین و بسوزید ببینید که پرسپولیس داره اروپای بازی می‌کنه شما رو چه به فوتبال استفضالی بدبخت تیمهای رده پایین لیگ دسته سه از شما بهتر بازی میکنن دیگه پرسپولیس شما ها عددی حساب نمیکنه که بخواد با شماها کل کل کنه خخخخخخ

    • mahmood

      اگه توی لنگی حرف حق بزنی عحیبه، کل ایران میدونن روحانی و کابینه اش لنگی اند، تو دیگه ببن، از اول فصل مربی شما در هر مصاحبه ای از استقلال گفت، شما به تیمهای دیگه کاردارید، نه استقلال به شما

      پاسخ ها

      • Mehdi Alimoradi

        خخخخ دیگه چه خبر شماها دیگه تیمتان رو عوض کنید تیمتان تیم نمیشه. تا ده سال دیگه سرورتون پرسپولیس میمونی

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      تمام مردم ب چشم دیدن ک رییس جمهور رفت مذاکره کرد خبر و رسانه ملی هم اعلام کرد شما انکارمیکنی‌ ؟ واقعا وقیح هستید. همه چیو انکارمیکنید

      پاسخ ها

      • Mehdi Alimoradi

        تیمتان تاج صغیر هم نیست که بخواد کبیر باشه. خجالت بکشید با تیم عقب افتادتون که هر که میاد فرار می‌کنه هر چه ادم بیسواد تو تیم شماست

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      لعنتی امسال چهاربار پول گرفتید استقلال یکبار.‌روزاولی ک اومدی وزیر گفت پول فعلا بهتون نمیدیم چون طبق گفته خودت پانزده ملیارد پیش خور کردید

      پاسخ ها

      • Mehdi Alimoradi

        حالا حالا شما باید تماشاگر باشین نه بازیکن

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      لعنتی امسال چهاربار پول گرفتید استقلال یکبار.‌روزاولی ک اومدی وزیر گفت پول فعلا بهتون نمیدیم چون طبق گفته خودت پانزده ملیارد پیش خور کردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج