جاباما
۹۳۷۹۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استراماچونی چه کسی را تهدید کرد؟

در صورتی که مسئولان باشگاه استقلال مدت قرارداد استراماچونی را کاهش دهند او به ایران بازخواهد گشت.

خبرگزاری میزان: در خبرها آمده بود اسماعیل خلیل‌زاده که ظهر امروز (سه‌شنبه) به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی شده، قرار است امشب به ترکیه برود تا در آنجا با آندره‌آ استراماچونی صحبت کند، با این حال مشخص نیست آیا این سرمربی ایتالیایی و مدیر برنامه‌هایش در ترکیه حضور دارند یا اینکه در ایتالیا هستند.

نکته عجیب اینجاست استراماچونی در مصاحبه‌ای که به سرعت در فضای مجازی در حال پخش شدن است، عنوان کرده تا آن شخصی که علیه او مصاحبه کرده از استقلال نرود، به هیچ عنوان حاضر نیست به این تیم بازگردد. به نظر می‌رسد منظور استراماچونی از این صحبت‌ها خلیل‌زاده است که علیه او صحبت کرده است.

گویا استراماچونی هنوز هم با خلیل‌زاده مشکل دارد، این در حالی است که استقلالی‌ها مدعی هستند پول سرمربی ایتالیایی‌شان را دیروز (دوشنبه) به حساب او واریز کرده‌اند، اما برخلاف این ادعا ظاهراً پول ظرف ۴۸ ساعت آینده قرار است به حساب استراماچونی واریز شود.

نکته جالب‌تر اینکه علی خطیر جهت انجام مذاکرات همچنان در شهر میلان حضور دارد، اما هیچکس از باشگاه استقلال با او در ارتباط نیست تا تصمیم نهایی خودشان را به خطیر اعلام کنند. تنها مسئله‌ای که مطرح است اینکه مدیر برنامه‌ها و وکلای استراماچونی نقش تعیین کننده‌ای در بازگشت او به ایران خواهند داشت.

مسئله جالب در خصوص استراماچونی و استقلال این است که مدیران این باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که قرارداد سرمربی خود را به یکسال کاهش دهند و قرارداد سال دوم او را مشروط اعلام کنند تا استراماچونی را برای بازگشت به ایران متقاعد کنند. این بدین معنی است که آندره‌آ به خوبی توانسته مواضع خود را به اعضای هیئت مدیره این باشگاه تحمیل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج