۹۳۷۹۸۴
۲۸ نظر
۵۰۰۸
۲۸ نظر
۵۰۰۸
پ

پناهیان: نمایندگان غرب‌گرا فرقی با داعش ندارند

پناهیان گفت: هیچ تفاوتی بین نمایندگان مجلس لیبرال مسلک با داعشی ها نیست چرا که یکی خنجر را از رو و دیگری خنجر از زیر بسته است.

ایرنا: علیرضا پناهیان عصر سه شنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق و دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیان کرد: در اتفاقات اخیر در کشورهای ایران، عراق و لبنان مردم دلسوز به خیابان‌ها آمدند اما در هر سه کشور صف مردم عادی از اغتشاشگران جدا بود.

وی افزود: بسیاری از دغدغه ها و خواسته های مردم این سه کشور مشابه یکدیگر بود و این نشان دهنده یکپارچگی ملت های اسلامی است.اتحادیه ملل اسلامی درحال شکل‌گیری است و عمده مشکلات مردم ایران و عراق نسبت به سایر کشورهای اسلامی مشابه است.

پناهیان: نمایندگان غرب‌گرا فرقی با داعش ندارند

وی افزود: هر مکتب و مرامی که ضد محبت است ، مقابل ملت ما ایستاده است و امروز اینها داعشی ها، روشنفکران غرب زده و لیبرال ها هستند.

رییس حوزه علمیه دارالحکمه گفت: نمایندگان مجلسی که همفکر با غرب گرایان هستند هیچ تفاوتی با داعشیان ندارند و هر دو خون ریز هستند.

وی یادآور شد: سند ما سخنان امام خمینی (ره) در سخنرانی های ایشان است چرا که ایشان ۱۱ بار از کلمه لیبرال ها استفاده کرده اند که در صحیفه امام موجود است؛ در مصاحبه سال ۱۳۵۷ در پاریس نیز به کلمه لیبرال و منافقین اشاره کردند و هیچ تفاوتی بین این دو قایل نشدند.

وی گفت: یکی در جنگ، با اسلحه زنان و کودکان را به اسارت می برد و دیگری با کنسرت و ابزار جهنمی تهاجمی همین اقدام را انجام می دهد که هر دو دشمن محبت هستند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: سبک زندگی غربی محبت را از بین می‌برد اما سبک زندگی اسلامی موجب عاشقی می شود؛ دختران ،پسرانی را انتخاب می کنند که اهل دین و ایمان باشند.

وی ادامه داد: بی بند و باری موجب از بین رفتن محبت و عشق می شود و متاسفانه در کشور ما حتی نتوانستیم از طریق رسانه ملی فیلم هایی بسازیم که بیانگر این مهر و محبت باشد.همچنین سلبریتی هایی که مظهر تهاجم فرهنگی هستند در بین مردم به پایگاه‌های اجتماعی همان نمایندگان غربگرا تبدیل شده‌اند که هیچ فرقی با داعشی ها ندارند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان نیز در ۳۰ سال گذشته انتخابات را به وضعی رسانده که همیشه رقابت بین غرب زده‌ها و غیر غرب زده‌ها است. در هیچ نقطه‌ای از جهان انتخابات میان افرادی که نظام را قبول دارند و آنهایی که نظام را نمی‌پذیرند ، برگزار نمی‌شود و دلیل اصلی آن اقدامات فرهنگی است که تاکنون انجام نداده ایم.

حجت الاسلام پناهیان افزود:دانشجویان امروز جلوه ای از اتحاد ملت های ایران و عراق را به نمایش گذاشته اند و اگر دشمن مشترک را نشان ندهیم کار نیمه تمام می ماند.

وی بیان کرد: لیبرال ها و به ویژه نمایندگان لیبرال در کشور ما از داعش دفاع می کردند و دستان آنها نیز به خون شهدای مدافع حرم آغشته است.

وی مجلس شورای اسلامی باید از وجود چنین نمایندگانی پاک شود و شورای نگهبان عرصه جامعه را از لیبرال های غرب زده تطهیر کند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: باید به دین محبت بیشتر بها دهیم؛ هرچیزی ضد محبت بود مقابل آن ایستادگی کنیم ؛ اگر موسیقی محبت می آورد که خوب است اما اگر ضد محبت است آن را کنار بگذاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام الدین یونسی

      پس چجوریه که خود غرب با داعش فرق داره؟

    • پاکدل

      ببین کشورهایی که به غرب وابسته شدن به کجاها رسیدن
      بعد هال وروز مارو هم نگاه کن

    • بدون نام

      گل گویی آیت الله پناهیان عزیز رابایدسرلوحه قراردداد
      نمیشودبنام رافت اسلامی وانسانیت لاپوشانی کرد
      شترسواری دولادولا نمیشودتعارف های مزبوهانه در چندسال اخیربی بندوباری های سیاسی ومدیریتی راتزویج داده است وخرهای غرب گرا رابه عنوان خرما فروش آبرومندومتدین ظاهری به جامعه تحمیل کرده است واین میشودنفوذدشمن به عمق همه چیزکشور اعم ازقانونگذاری اقتصاد اجتماعی احکام اسلامی و......ودشمن پلیدبدون درگیرکردن خودبطورمستقیم باکمترین هزینه ازعوامل خرده خراستفاده وخسارات فراوانی راماننداغتشاش های اخیربه ملت ومملکت واردمیکند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طبق معمول خودش هم نفهمید چی گفت

    • بدون نام

      غربگرایی لزوما بد نیست الان آرامش امنیت رفاه در غربه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکم اخبار غربم بخون

    • بدون نام

      مرگ بر داعشیان وطنی

    • بدون نام

      فقط تو خوبی و اونای که مثل خودت تند رو هستن و دیگه تمام مردم روی کره زمین بد هستن و جهنمی ،.اگر راست میگی بیا برو کمی کار زحمت دار انجام بده وگرنه سخنرانی که نشد شغل .امام علی علیه السلام کار می کرد و چاه می کند و کشاورزی می کرد .برا اسلام هم جدا گانه زحمت می کشید و البته بابت پیش نماز پول نمی گرفت .

      پاسخ ها

      • سادات

        ایشون هم سخنران با بصیرت و شجاعی هستن و فن بیان عالی دارن و هم استاد دانشگاه هستند دقت داشته باشید

    • بدون نام

      تااونجایی که یادمونه داعشیا با امریکاییا مشکل داشتن!!

      پاسخ ها

      • سادات

        یادمونه چرا جمع میبندی داعش رو آمریکا درست کرد و حمایت کرد برای منطقه ی ما هیلاری اعتراف کرد چی میگی یه مقدار مطالعه لطفا

    • حسن

      و با نمایندگان دگم و مخ یخ زده

    • بدون نام

      محبت را یازده بار تکرار کرده حاجی! هیچ کس به شهدا توهین نکرده ونشیندم تاکنون ؛ولی اختلاس یا حامی مفسدان در هر لباسی بود بگید اعدام شود واضحترش : بابک اگه دمش .....وصل به سلطان الم حمود هست !حمایت از آقای رئیسی کنید برا جمع شدن بساط اختلاس و تزویر ......چهارتا مفسد اقتصادی اعدام کنید درست میشود مشکل اصلی رو بگید امثال دانشمند دغه دغه ش پاکت ش هست !

    • بدون نام

      نمایندگان عرب گرا هم هیچ فرقی با داعش ندارن

    • kamiiiiii

      اقا غراب گرا باش.ولی به فکر مردمم باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غرب گرا باشی دیگه نمیتونی بفکر مردم باشی

      • بدون نام

        در تضاد هست حرفت

      • kamiiiiii

        مگه اونایی که تو غرب حکومت میکنن.به فکر مردم نیستن؟؟؟

    • حسن

      لیبرال =داعش؟؟؟!!! یعنی تمام فرهیختگان ،دانشمندان در حوزه ها ورشته های مختلف که به جامعه خویش وبشریت کمک می کنند ومیلیاردها دلار کمک به خیریه ها میکنند وبه انسانیت احترام قائلند وبه لیبرال بودن خود هم افتخار میکنند یعنی مثل داعشند؟؟!!! بعضی از همین لیبرالها کمپین ضد جنگ تشکیل دادن و حاکمان خویش تظاهرات میکنند حتی در حمایت ا ز فلسطین مثل داعشن؟؟!!!...شهرتش از اسلام شناسیش بیشتر است

    • @

      دقیقا موافقم.رودروایسی نداریم که هر کسی با نظام مشکل داشت باید از صحنه سیاست و قدرت حذف شه و جاشونو به افراد انقلابی بدن. شورای نگهبان تا الان کوتاهی کرده و ما شاهد این بودیم که در طول این 4 دهه از انقلاب افرادی در مسند قدرت بودن که لیبرال و غربزده بودن و کشور اینی شد که هممون داریم میبینیم

    • بدون نام

      من که متوجه نشدم چی میفرمایند

    • بدون نام

      از داعش هم بدترند ........

    • بدون نام

      نمایندگان شرق گرا هم لابد القاعده

    • بدون نام

      نمیدونم این غرب گراها چی از جون این ملت میخوان.

    • بدون نام

      همون میگرفونی که جلوشما غربی برش دار بدونه میگرفون صحبت کن

    • بدون نام

      برای درست نشون دادن حرفاتون نسبت دروغ به امام نبندید! میشه بگید کجای صحیفه امام چنین چیزی گفته شده که به دروغ بر سر منبر اونو فریاد میزنید! حاج آقا حرف زدن کاریه که هر آدمی بلده اگه راست میگی بفرما تو میدون عمل ببینیم چکاره ای وگرنه اینکه بشینی بالای گود و بگی لنگش کن که هنر نیست

    • بدون نام

      اگه انقدر بلدی و راه مشکلات کشور رو میدونی پس چرا نشستی کنار ! بفرما شما مملکت اداره کن بعد مردم در موردت قضاوت کنن . اینا که شما میگی یه مشت حرف بیشتر نیست که همه بلدن بزنن

    • نظامزاده قائم شهر

      درود آقای پناهیان
      شاید بدتر از داعشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج