جاباما
۹۳۸۰۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

امیری: مثل سرباز در خدمت پرسپولیس هستم

بازیکن پرسپولیس می‌گوید که مانند یک سرباز برای موفقیت این تیم تلاش می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: وحید امیری، بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی امشب (سه‌شنبه) این تیم مقابل گل‌گهر در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار کرد: بازی‌ خیلی سختی بود و باتوجه به نتایجی که رقم خورده بود، خیلی تلاش کردیم که سه امتیاز را کسب کنیم. مخصوصا این که تیم حریف بسته بازی می‌کرد و تلاش می‌کردند که جایگاهشان را بهتر بکنند اما خدا را شکر توانستیم ببریم و جایگاهمان را بهبود ببخشیم.

او در پاسخ به این سوال که وضعیت مالی پرسپولیس به چه صورت است، گفت: من از شما می‌خواهم که این سوال‌ها را از کاپیتان، سرمربی و مدیرعامل تیم بپرسید چون من در جایگاهی نیستم که صحبت کنم. ما با تیم حریف هم کاری ندارم ولی مطمئن باشید که ما خیلی کمتر از تیم‌های حریف پول گرفتیم. ما تلاش می‌کنیم و هم دل هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم پرسپولیس را به صدرجدول برسانیم.

امیری: مثل سرباز در خدمت پرسپولیس هستم

بازیکن پرسپولیس درباره گروه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: گروهمان سخت است چون دو تیم دیگر قهرمان هستند و یک تیم هم از عربستان است. البته ما به دنبال گرفتن نتیجه هستیم و می‌خواهیم عضو شایسته‌ای برای ایران باشیم.

این بازیکن ملی‌پوش در پاسخ به این سوال که آیا برای انتخاب سرمربی تیم‌ملی از او نظر خواستند، تصریح کرد: آنقدر کشورمان کارشناس دارد که صحبت کنند. تا حالا کوچک‌ترین نظری از من نخواستند و فکر می‌کنم در کشورمان صاحب‌نظرانی حضور دارند که آن‌ها درباره تیم‌ملی صحبت کنند.

امیری در پایان درباره انتقاداتی که امسال به عملکردش می‌شود، گفت: من نمی‌دانم این انتقادات را کجا شنیدید. من مانند سربازی برای تیمم هستم و می‌خواهم تا جایی که در زمین هستم، در خدمت تیمم باشم. ما هر چه که آقای کالدرون از ما بخواهد در زمین انجام می‌دهیم. بالاخره من در زمان برانکو هم در پست مهاجم بازی می‌کردم. من امسال تلاش می‌کنم که اگر بازی هم نکنم، به عنوان یک حامی برای تیم باشم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج