جاباما
۹۳۸۰۳۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

علم و ادب تبریز از لیگ یک انصراف داد

باشگاه علم وادب تبریز با انتشار بیانیه‌ای انصراف خود را از ادامه مسابقات اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه علم و ادب تبریز با انتشار بیانیه‌ای از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ دسته یک انصراف داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

چنانچه ورزش دوستان استان مستحضرند، شهرداری تبریز در اقدامی عجیب تمام تیم‌های ورزشی خود را منحل کرد. باشگاه علم وادب با انگیزه جلوگیری از انحلال یا خروج تیم از استان قدم برداشت و با پرداخت هزینه‌های هنگفت اقدام به خرید امتیاز تیم فوتبال نمود.

اما متاسفانه تحرکات، سنگ اندازی و اقدامات دور از شان برخی از عوامل شهرداری باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این تیم در طول مسابقات شد که حاصل آن نتایج ضعیف این تیم در لیگ است.

لازم به ذکر است که شهرداری تبریز پیش از این تمامی مشکلات را متوجه هیئت فوتبال می‌دانست که با پیگیری‌ها و بررسی‌های این باشگاه مشخص شد که هیات فوتبال هیچ نقشی در بروز این مشکلات ندارد.

حال نزدیک یک ماه است که به صورت شبانه‌روزی و ترتیب دادن جلسات متعدد درجهت رفع مشکلات این تیم اقدامات لازم را انجام داده که متاسفانه شهرداری تبریز هیچگونه ترتیب اثری به این جلسات نداده و حتی کار به جایی رسیده که صورت‌جلسه فرماندار محترم را که نماینده دولت در شهرستان می‌باشند نادیده گرفته و قدمی برای رفع مشکلات تغییر نام این تیم برنداشته و همین امر موجبات ضررهای شخصیتی و مالی جبران ناپذیزی را فراهم آورده است.

سوال ما از تمامی عزیزان این است که این باشگاه به کدام جرم متحمل چنین رفتارها و ضررهای جبران‌ناپذیر است؟

این تیم متعلق به شخص یا مجموعه خاصی نیست بلکه متعلق به جوانان و جامعه ورزشی کل استان است.

آیا اگر باشگاه علم وادب نسبت به خرید امتیاز این تیم اقدام نمی‌کرد مانند والیبال و سایر رشته‌های ورزشی منحل نمی‌شد؟ لذا بدین وسیله اعلام می‌داریم این باشگاه با خرید امتیاز و تحمل هزینه های هنگفت دین خود را به جامعه فوتبال استان ادا نمود و چون احساس می‌کند بعضی ها این مسئله را برنمیتابند و با خصومت‌های شخصی مشکلات این تیم را روز به روز افزایش می‌دهند که نتیجه آن کسب نتایج ضعیف و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات است. از این رو باشگاه دیگر خود را مستحق این همه بی مهری از طرف شهرداری و برخی افراد مغرض که منافع خود را در خطر دیده اند ندانسته و با کسب اجازه از همه مسئولین، همشهریان و جامعه ورزشی استان تا تعیین تکلیف نهایی و تغییر نام تیم از ادامه مسابقات خودداری می‌کند.

در پایان از همکاری صمیمانه فرماندار محترم و محبوب کلانشهر تبریز و مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان استان و ریاست محترم هیات فوتبال استان و تمام هواداران و تماشاگران خونگرم این باشگاه تقدیر و تشکر نموده و دست بوسشان هستیم.

امید است با حل مشکلات مطرح شده بتوانیم با قدرت هرچه بیشتر در ادامه مسابقات حضور یابیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج