۹۳۸۱۰۴
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

شب سرنوشت روخی بلانکو

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد که تیم‌های مطرح اروپایی صعود خود به دور بعد را قطعی کرده‌اند و در این میان تنها اتلتیکو مادرید هنوز نتوانسته جواز حضور در مرحله حذفی را پیدا کند.

فرهیختگان: مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب در حالی با برگزاری هشت دیدار به پایان می‌رسد که تیم‌های مطرح اروپایی صعود خود به دور بعد را قطعی کرده‌اند و در این میان تنها اتلتیکومادرید هنوز نتوانسته جواز حضور در مرحله حذفی را پیدا کند.

شاگردان سیمئونه امشب میزبان لوکوموتیو مسکو هستند و شانس خوبی برای صعود به‌عنوان تیم دوم دارند. در یکی از دیدارهای جذاب امشب نیز بایرن مونیخ و تاتنهام که هر دو در دور قبلی صعود خود را قطعی کرده‌اند در مونیخ رودرروی هم قرار می‌گیرند.

امیدوار به بی‌انگیزگی یووه

در گروه D این مسابقات، یوونتوس بدون شکست توانسته صعود خود را به‌عنوان صدرنشین گروه قطعی کند. شاگردان ساری که در لیگ ایتالیا نخستین شکست فصل را شنبه شب برابر لاتزیو تجربه کردند، خیال‌شان در دیدار امشب راحت است اما حساسیت این مسابقه برای بایرلورکوزن است که تلاش دارد تا اختلاف یک امتیازی‌اش را با اتلتیکو جبران کرده و به ‌عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود.

لورکوزن در شرایط نسبتا خوبی قرار دارد. آنها هر سه بازی قبلی خود در لیگ را برده‌اند و در ۹ بازی گذشته در رقابت‌های مختلف تنها یک بار شکست خورده‌اند. این تیم آلمانی در بوندس‌لیگا در رده ششم قرار دارد اما تنها یک امتیاز با دورتموند رده سومی فاصله دارد و همچنان در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد قرار دارد. دیدار رفت دو تیم در تورین با برتری سه گل یووه به پایان رسید، اما با توجه به بی‌انگیزگی تیم ایتالیایی آنها می‌توانند به موفقیت در مسابقه دیدار امشب امیدوار باشند.

در دیگر دیدار این گروه اتلتیکو مادرید که روزهای خوبی را با دیه‌گو سیمئونه سپری نمی‌کند از لوکوموتیو مسکوی روسیه پذیرایی می‌کند. روخی‌بلانکو در چهار بازی اخیر خود در لالیگا و لیگ قهرمانان بدون برد بوده و همین افت باعث شده تا به رتبه هفتم لیگ سقوط کنند. تیم سیمئونه که به ارائه فوتبالی دفاعی معروف است در این فصل تنها دو شکست در لیگ داشته اما تساوی‌های زیاد باعث شده تا اختلافش با بارسا و رئال در صدر جدول به ۸امتیاز برسد.

مهم‌ترین مشکل آنها در هفته‌های اخیر عدم گلزنی مهاجمان بوده که یکی از دلایل اصلی آن مصدومیت دیه‌گو کاستا و افت موراتا بوده است. مصدومیت چند هفته‌ای ژائو فلیکس، ستاره جوان آنها نیز باعث شد تا این بازیکن پرتغالی از فرم مطلوب خود دور شود. با این شرایط سیمئونه برای دیدار امشب فقط به فکر کسب سه امتیاز خواهد بود چراکه تنها یک امتیاز با لورکوزن فاصله دارند و برد احتمالی تیم آلمانی می‌تواند باعث حذف اتلتیکو از لیگ قهرمانان شود.

مورینیو به دنبال انتقام پوچتینو

در گروه B، مصاف بایرن مونیخ با تاتنهام می‌تواند جذابیت‌های زیادی داشته باشد. هر دو تیم صعود خود را قطعی کرده‌اند و مونیخی‌ها نیز قطعا صدرنشین گروه خواهند شد، اما رویارویی ژوزه مورینیو با باواریایی‌ها و همچنین ‌انگیزه تیم انگلیسی برای انتقام شکست تحقیرآمیزی که در بازی رفت متحمل شدند می‌تواند باعث جذابیت این مسابقه شود.

بایرن مونیخ با هانسی فلیک که به‌عنوان جانشین موقت نیکو کوواچ روی نیمکت این تیم می‌نشیند شروع خوبی داشت و چهار برد پیاپی کسب کرد اما در دو دیدار اخیر خود در بوندس‌لیگا برابر لورکوزن و مونشن‌گلادباخ دو شکست مشابه ۲ بر یک را تجربه کرد تا دوباره از کورس قهرمانی جا بماند. آنها برای دیدار امشب احتمالا به چند ستاره خود استراحت می‌دهند تا برای دیدار هفته آینده در لیگ مقابل وردربرمن آماده باشند.

شکست ۷ بر ۲ در دیدار رفت یکی از دلایل اصلی برکناری مائوریتسیو پوچتینو از مربیگری تاتنهام بود. حالا مورینیو که خودش یکی از گزینه‌های هدایت بایرن پس از رفتن کوواچ بود به دنبال جبران این نتیجه خواهد بود. او هم مسلما با توجه به اینکه نتیجه این دیدار تاثیری در رتبه تیمش در گروه ندارد به نفراتی چون هری کین، دله آلی و سون استراحت خواهد داد.

در دیگر دیدار این گروه ستاره‌سرخ ۳ امتیازی میهمان المپیاکوس یک امتیازی خواهد بود تا تکلیف تیم سوم این گروه برای حضور در لیگ اروپا مشخص شود.در گروه C نیز منچسترسیتی که رقبای آسانی داشت صدرنشینی‌اش را قطعی کرده و امشب میهمان دینامو زاگرب است. تیم صربستانی با ۵ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و می‌تواند با برتری در این دیدار شانس صعود به دور حذفی را پیدا کند.

در دیگر مسابقه این گروه شاختار که با ۶ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد با آتالانتای ۴ امتیازی دیدار می‌کند. در گروه A نیز پاری‌سن‌ژرمن که صعودش به‌عنوان صدرنشین حتمی است به مصاف گالاتاسرای می‌رود و بروخه میزبان رئال مادریدی است که به‌عنوان تیم دوم گروه راهی دور بعد می‌شود. گالاتاسرای و بروخه برای کسب رتبه سوم این گروه رقابت نزدیکی دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج