جاباما
۹۳۸۱۳۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ترامپ: استیضاح به انتخاب دوباره من کمک می‌کند

دونالد ترامپ در واکنش به اقدام دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا که طرح حقوقی استیضاح ارائه داده و او را به "سوء استفاده از قدرت" و "مانع‌تراشی در تحقیقات کنگره" متهم کردند، گفت: این‌ها شکار موهومات است!

خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ در واکنش به اقدام دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا که طرح حقوقی استیضاح ارائه داده و او را به "سوء استفاده از قدرت" و "مانع‌تراشی در تحقیقات کنگره" متهم کردند، گفت: این‌ها شکار موهومات است!

به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، جرولد نادلر، رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا سه‌شنبه در کنار نانسی پلوسی، رییس مجلس نمایندگان و روسای پنج کمیته شرکت‌کننده در تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ اعلام کرد رئیس‌جمهوری آمریکا به "جرایم سنگین و سبک" متهم است.

ترامپ در واکنش به این تحولات در چندین پیام توییتری نوشت: «نادلر گفته است"من اوکراین را برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ خودمان تحت فشار گذاشتم." خنده‌دار است و او می‌داند که این صحت ندارد. هم رئیس‌جمهوری و هم وزیر خارجه اوکراین بارها گفته‌اند که "هیچ فشاری" در کار نبوده است. نادلر و دموکرات‌ها این را می‌دانند اما از اذعان به آن خودداری می‌کنند!»

او ادامه داد: «این‌ها شکار موهومات است! آدام شف (رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا) یک سیاستمدار کاملا فاسد است و یک بیانیه وحشتناک و فریبکارانه نوشت، آن را برای کنگره خواند و گفت که این‌ها کلمات من هستند. او رسوا و خیلی خجالت‌زده شد، اما هنوز هیچ اتفاقی برای او برای این کلاهبرداری نیفتاده است. او در نهایت باید برای این‌ پاسخگو شود!»

نادلر سه‌شنبه گفت: «ما بر خلاف ترامپ می‌دانیم که وظیفه‌مان در وهله اول حفاظت از قانون اساسی و منافع مردم آمریکا است. به همین خاطر است که امروز باید این گام جدی را برداریم. کمپین فشار ترامپ علیه اوکراین امنیت ملی و سلامت انتخاباتمان را تهدید می‌کند.»

رییس کمیته قضایی مجلس نمایندگان ادامه داد: «او در سراسر این تحقیقات تلاش کرده تا مدارک مرتبط با این پرونده را از کنگره و مردم آمریکا پنهان کند. رییس‌جمهوری ما از نهایت اعتماد عمومی برخوردار است. وقتی او به این اعتماد خیانت می‌کند و خود را نسبت به کشور در اولویت قرار می‌دهد، قانون اساسی، دموکراسی و امنیت ملی را به خطر می‌اندازد.»

رئیس‌جمهوری آمریکا اما از موضع خودش کوتاه نیامده است. او در یک کارزار انتخاباتی در کالیفرنیا هم گفت که اتهاماتی استیضاح علیه او به انتخاب دوباره این مقام در پست ریاست جمهوری کمک می‌کند. او دموکرات‌ها را بابت اعلام طرح حقوقی علیه خودش محکوم کرد و دوباره آن‌ را "شکار موهومات" توصیف کرد. ترامپ با تمسخر اقدامات نانسی پلوسی گفت، تصمیم او به نفع کمپین انتخاب دوباره اوست و رای‌دهندگان را به مسیر او می‌کشاند. رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «آمار نظرسنجی ما به حداکثر رسیده است و علت آن استیضاح احمقانه اوست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استیضاح نمایشی توایران ونجلس روحانی از۵تا سوال ۴تاشونتونست جوای بده ومردودشد ولی الان بازریس جمهورهه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو مجلس حضور داشتی خودت ?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج