۹۳۸۱۵۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کونته: حق اینتر نبود حذف شود

سرمربی تیم فوتبال اینتر حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا را غیرمنصفانه می‌داند.

خبرگزاری تسنیم: آنتونیو کونته پس از شکست خانگی ۲ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اینتر مقابل بارسلونا که منجر به ناکامی نراتزوری در صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شد (این اولین بار در تاریخ باشگاه اینتر است که دو فصل پیاپی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌شود) به خبرنگاران گفت: ما برای بردن بازی موقعیت‌هایی داشتیم. ما آن موقعیت‌ها را ایجاد کردیم اما متأسفانه آن ضربات پایانی دقیقی که برای رسیدن به گل نیاز داشتیم وجود نداشت. من هیچ شکایتی ندارم چون بازیکنانم تمام تلاش‌شان را کردند. فقط یک گل کم داشتیم و به جای اینکه گل بزنیم، یک گل دیگر خوردیم و نتیجه بازی ۲ بر یک شد که دیگر کار ما را یکسره کرد.

کونته افزود: تماشای گلی که آنسو فاتی زد دردناک بود، چون از هر نظر ما را نابود کرد. ما فشار آوردیم، موقعیت ساختیم و این شانس را داشتیم که گل دوم را بزنیم و ۲ بر یک جلو بیفتیم اما این اتفاق رخ نداد. این اتفاق برای همه بازیکنان ما ناامید کننده است چون آنها در این مقطع سخت از فصل با تمام وجودشان بازی کردند.

برای هواداران هم این اتفاق مأیوس کننده بود چون آنها هم از ابتدا تا انتهای بازی جو فوق‌العاده‌ای را برای ما ایجاد کردند. بازی باید طور دیگری تمام می‌شد. با وضعیتی که در گروه‌مان وجود دارد و با توجه به عملکردمان در مجموع رقابت‌ها حق‌مان این نبود که در این مرحله حذف شویم. با این حال زمانی که شما نمی‌توانید اوضاع را تغییر دهید، مجبورید آستین‌های‌تان را بالا بزنید و به کار ادامه دهید. باختیم اما حضور در این رقابت‌ها برای همه بازیکنان ما تجربه‌ای ارزشمند بود.

سرمربی اینتر در پاسخ به این سؤال که آیا حذف شدن تیمش از لیگ قهرمانان منجر به افزایش تمرکز این تیم روی کورس قهرمانی سری A خواهد شد، عنوان کرد: ما دوست داشتیم به کارمان در لیگ قهرمانان ادامه دهیم و فکر می‌کنم که حق‌مان هم بود. الان همه دچار یک احساس ناامیدی شده‌اند اما همانطور که من به آنها گفتم، ما باید سرهای‌مان را بالا بگیریم و به کارمان ادامه دهیم.

تیم دارد در مقطع بسیار حساسی از فصل بازی می‌کند. قبل از کریسمس دو بازی داریم و امیدوارم که برای آن بازی تعدادی از بازیکنان‌مان از بند مصدومیت رهایی پیدا کنند. من امشب غم فراوانی را در چشمان بازیکنانم دیدم و خودم هم از این بابت ناراحتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین فرزانه

      تعویض والرو اشتباه بود کونته نابودمون کردی

    • بدون نام

      حق همون چیزیه که گیرت میاد احمق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج