۹۳۸۱۶۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

استراماچونی: خواسته‌ام برای بازگشت زیاد نیست

سرمربی آبی پوشان که در ایتالیا به سر می‌برد در آخرین اظهار نظر خود گفت: تاکید می‌کنم مشکل من مالی و نحوه پرداخت دستمزدم است که اگر حل شود با اولین پرواز به تهران بر می‌گردم.

خبرگزاری مهر: آندره استراماچونی بعد از ابراز علاقه برای بازگشت به تهران بیان داشت: تاکید می‌کنم اهم مشکلات من مشکلات مالی و نحوه پرداخت دستمزد خودم و دستیارانم است و باشگاه باید ثابت کند که می‌تواند به تعهداتش عمل کند. در این صورت من با اولین پرواز به تهران برگشته و به تیمم ملحق می‌شوم.

سرمربی آبی پوشان در خصوص اهم دلایل جدایی‌اش از این تیم بیان داشت: این که می‌گویند به خاطر حضور استقلال در مرحله پلی آف دلخور شدم اصلا صحت ندارد. من از اول می‌دانستم تیم در این مرحله بازی می کند و برای حضور در پلی آف آماده می‌شدیم. عمده دلایل دلخوری من از باشگاه استقلال این بود که مدیران فقط به من وعده می دادند و آن را عملی نمی‌کردند. تنها خواسته من این بود که دستمزد مرا به موقع، قانونی و در روز روشن پرداخت کنند تا در کشورم هم مشکلی برای من پیش نیاید.

استراماچونی تصریح کرد: این صحت دارد که به خاطر نحوه پرداخت دستمزدم در بانک‌های کشورم دچار مشکل شدم، حسابم بلوکه شد و پلیس ایتالیا به مسائل مالی من ورود کرد و دردسرهای زیادی برایم تولید شد. من خواهان رفع این مشکلات هستم که اصلا خواسته زیادی نیست.

وی در خصوص پیشنهاد احتمالی از تیمهایی به جز استقلال گفت: قبلا گفته‌ام و بازهم تاکید می کنم. این واقعیت ندارد که من از تیم دیگری پیشنهاد دارم. نه در ایتالیا و نه در هیچ کشور دیگری. هنوز تمرکزم روی استقلال است و تنها خواسته من از این باشگاه که خواسته زیادی هم نیست، رعایت مفاد قرارداد از سوی باشگاه است.

استراماچونی در ادامه بیان داشت: من در چهار ماه گذشته بارها جلساتی با مدیرعامل داشتم و تذکرات لازم را داده بودم. بعد از بازی با شهرخودرو رفتاری با من شد که الان نمی‌خواهم در باره آن صحبت کنم و آنها کاری کردند که من چاره‌ای جز ترک تمرین و تهران نداشته باشم. وکیلم به من گفت حتی یک روز هم نباید در تمرین شرکت کنی. این در حالی بود که من تا صبح همان روز هم منتظر پاسخ قانونی و رسمی باشگاه بودم که چنین پاسخی دریافت نکردم.

سرمربی استقلال گفت: بازی با پیکان را از راه دور نگاه کردم و این برایم خیلی سخت بود. بعد از بازی هم با وریا در تماس هستم و تمرینات را به او منتقل می‌کنم و کاپیتان را توجیح می‌کنم تا در غیاب من تمرینات را اداره کند. من تیمم را دوست دارم و به آن عشق می ورزم و لحظه شماری می‌کنم تا مشکلات حل شود و بتوانم با اولین پرواز به تهران برگردم. اما این حل شدن مشکلات دست من نیست و باشگاه باید این کار را انجام دهد.

وی در خصوص سفر خلیل زاده به ترکیه جهت پرداخت پول و راضی کردن وی گفت: من این را تایید نمی‌کنم و در جریان چنین اتفاقی نیستم. هر زمانی که وکلای من تایید کنند با اولین پرواز به تهران بر می‌گردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توجیه نه توجیح عزیزم

    • بدون نام

      مدیران بی کفایت استقلال بروند اساسی مشکل را با فیفا حل کنند که ادعا دارند ورزش سیاسی نیست بعد این همه مشکل برای ورزش ایران بوجود آوردن درست کنند

    • kordook

      هر چی کیسه ها جمعش کردن که بگن این پولکی نیست باز گذاست تو کاسشون ،فیفا میگه تا دو ماه اگه یه سرمربی حقوق نگیره میتونه فسخ کنه و اَستر دقیقا بعدداز شصت و دو روز فسخ کرد و تیمو ول کرد.واقعا مثل کیسه کشا اَستره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج