جاباما
۹۳۸۱۸۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

گل خوردن در دقایق پایانی، کابوس استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران تا کنون در لیگ نوزدهم ۹ امتیاز را با دریافت گل در دقایق پایانی بازی از دست داده است.

خبرگزاری میزان: استقلال تهران در لیگ نوزدهم بیشتر گل‌های خود را در دقیقه ۸۵ به بعد دریافت کرده تا فشار روی بازیکنان و هواداران این تیم به نوعی در دقایق پایانی برای حفظ نتیجه افزایش پیدا کند.

استقلال در اولین بازی فصل جاری در تبریز مقابل ماشین‌سازی در حالی که بازی با تساوی بدون گل در حال خاتمه بود، در دقیقه ۹۵ توسط اتابک زارعی که به صورت بازیکن تعویضی در دقیقه ۷۴ وارد زمین شده بود، دروازه خود را باز شده دید.

تکرار قصه تلخ

در دیدار دوم همین قصه تلخ این بار مقابل فولاد خوزستان در آزادی برای استقلال در حالی تکرار شد که این تیم یک بر صفر از حریفش پیش بود. اینبار هم یک بازیکن تعویضی به نام امیرحسین باقرپور که در دقیقه ۷۲ وارد زمین شده بود باز هم در دقیقه ۹۵ دروازه استقلال را باز کرد. شاگردان استراماچونی در هفته پنجم مقابل ذوب‌آهن در اصفهان هم در حالی که با گل دقیقه ۸۹ فرشید اسماعیلی در فاصله یک قدمی ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه بود تنها ۲ دقیقه بعد در دقیقه ۹۱ توسط امیرارسلان مطهری دورازه خود را باز شده دید. استقلال آن بازی را با تقسیم امتیازات با شاگردان منصوریان به پایان برد.

گل خوردن در دقایق پایانی، کابوس استقلال

دقیقه نحس ۹۵

در لیگ نوزدهم انگار دقیقه ۹۵ برای آبی‌پوشان پایتخت، نحس شده است. آنها در دیدار مقابل سپاهان که به عنوان یکی از فینال‌های این فصل برای قهرمانی از آن نام برده می‌شد در حالی که در اصفهان ۲ بر یک از شاگردان امیرقلعه‌نویی پیش بودند، باز هم در دقیقه ۹۵ و این‌بار توسط امیدنورافکن بازیکن سابق استقلال، دوازه خود را باز شده دیدند.

گل خوردن در دقایق پایانی، کابوس استقلال

استقلال و عادت به گل خوردن در دقایق پایانی

استقلال سنت گل خوردن در دقایق پایانی را هنوز هم کنار نگذاشته است و این تیم در آخرین دیدار خود در هفته چهاردهم هم مقابل پیکان گل خورد. این‌بار هم یک بازیکن تعویضی یعنی حسین پورامینی که در دقیقه ۷۱ وارد زمین شده بود دروازه استقلالی را باز کرد که استراماچونی را به دلیل فسخ قراردادش روی نیمکت خود نداشت. حسین پورامینی در دقیقه ۹۴ دروازه استقلال را باز کرد تا باز هم استقلال در دقایق پایانی ۳ امتیاز بازی را از دست بدهد و تنها به یک امتیاز بسنده کند.

گل خوردن در دقایق پایانی، کابوس استقلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گلی که نه خطا شد. وهنگام زدن ضربه طبق قانون جدید. خطا به سود استقلال بود به لطف قضاوت عمد داوری در دوبازی سپاهان وپیکان. ۴ امتیاز فقط در این بازی از استقلال گرفته شد. ودیگر بازیها بماند.

    • بدون نام

      بازی مقابل پیکان برنده بودن اگه داور میزاشت مث همیشه از داور ضربه خوردن وگرنه ۳امتیاز ۱۰۰%واسه استقلال میبود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج