۹۳۸۱۸۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار فرمانده ناجا درباره سواستفاده از اعتراضات

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن درصدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار نیز از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوءاستفاده می کنند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن درصدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار نیز از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوءاستفاده می کنند.

سردار حسین اشتری در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا ضمن درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت و مدافع حرم و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) گفت: امیدواریم که برگزاری این قبیل نشست ها با توجه به اهدافی که در نظر داریم موثر واقع شود و در اجرای مأموریت ها اثرات مثبت آن را ببینیم و همچون گذشته آماده تر در صحنه ها حاضر شویم.

هجمه به محور مقاومت توطئه استکبار جهانی است

وی ادامه داد: هجمه به محور مقاومت و سوءاستفاده از مطالبات انباشته شده مردم در عراق و لبنان و در ادامه آن در ایران توطئه برنامه ریزی شده استکبار جهانی با محوریت عبری عربی آمریکایی است. اما در ایران به واسطه نعمت وجود رهبر حکیم و فرزانه و حمایت همه جانبه و حضور حماسی مردم در صحنه این توطئه ها خنثی شد.

سردار اشتری تأکید کرد: در کنترل ناآرامی ها و اعتراضات خط قرمز ناجا امنیت مردم و حفظ اموال عمومی و اعاده نظم در جامعه است؛ مأموران خدوم نیروی انتظامی با هوشیاری و اقتدار از جان و مال مردم محافظت کرده و با تقدیم شهید و مجروح به وظیفه قانونی و شرعی خود عمل کردند.

ناجا در مقابله با آشوبگران غافلگیر نشد

وی با بیان ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری واحدهای انتظامی گفت: در حوادث اخیر آشوبگران به دنبال تخریب بودند اما نیروی انتظامی غافلگیر نشد و با آمادگی صددرصدی در تمامی صحنه ها حضور یافت و غائله را ختم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امیدواریم دولت و مجلس به ویژه در آستانه تنظیم بودجه سال آینده، توجه بیشتری به معیشت و افزایش قدرت خرید مردم داشته باشند و از فشار وارده بر اقشار آسیب پذیر بکاهند.

سردار اشتری تصریح کرد: دشمن همچنان درصدد موج سواری بر شرایط اقتصادی و فشار معیشتی جامعه است و آشوبگران و اشرار از هر اعتراض صنفی و اقتصادی مردم سوءاستفاده کرده و اعتراضات را به خشونت کشانده و از مسیر قانونی خارج می کنند و این در حالیست که نیروی انتظامی آمادگی کامل برای اجرای مأموریت های خود را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج