جاباما
۹۳۸۴۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ضرر مالی اینتر در پی حذف از لیگ قهرمانان اروپا

ناکامی تیم فوتبال اینتر برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، از نظر مالی ضرر قابل توجهی را به این تیم تحمیل کرد.

خبرگزاری تسنیم: شکست خانگی شب گذشته (سه‌شنبه) تیم فوتبال اینتر مقابل بارسلونا در ورزشگاه سن‌سیرو در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به ناکامی نراتزوری در صعود به مرحله حذفی شد، ضرری مالی معادل ۱۲.۲ میلیون یورو به این تیم تحمیل کرد.

طبق گزارش سایت «کالچو ای فیانتزا» ضرر مالی اینتر شامل پاداش‌های از دست رفته‌ای می‌شود که در صورت صعود این تیم به مراحل بالاتر به آن تعلق می‌گرفت.

اینتر تا الان از نتایجی که در این فصل از لیگ قهرمانان کسب کرده ۴۰.۷ میلیون یورو درآمد داشته اما این رقم می‌تواند از حداقل ۳.۴ میلیون یورو تا ۵.۴ میلیون یوروی دیگر افزایش افزایش پیدا کند که این به میزان پیشروی دیگر نمایندگان فوتبال ایتالیا یعنی یوونتوس، ناپولی و آتالانتا در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد. در حال حاضر تیم‌‌های یوونتوس و ناپولی صعودشان را به مرحله یک هشتم نهایی قطعی کرده‌اند و آتالانتا هم هنوز این شانس را دارد که صعود کند. صعود آتالانتا مستلزم پیروزی این تیم در بازی امشب مقابل شاختار دونتسک و توقف دیناموزاگرب در بازی دیگر گروه C‌ مقابل منچسترسیتی است.

طبق گزارش کالچو ای فیانتزا ضرری که اینتر از بابت حذفش از لیگ قهرمانان متحمل شده تنها در صورتی جبران می‌شود که این تیم این فصل قهرمان لیگ اروپا شود وبه سوپرجام اروپا راه یابد.

اتفاق مهم دیگری که در شب شکست خانگی اینتر مقابل بارسلونا رخ داد، حضور ۷۱ هزار و ۸۱۸ تماشاگر در ورزشگاه سن‌سیرو بود که برای اینتر از محل فروش بلیت درآمدی معادل ۷.۸ میلیون یورو داشت که بالاترین درآمد ثبت شده برای یک تیم ایتالیایی از محل بلیت‌فروشی است. رکورد قبلی مربوط به بازی تیم‌های اینتر و یوونتوس در ماه اکتبر بود که ۷۵ هزار و ۹۲۳ نفر برای تماشای آن به ورزشگاه سن‌سیرو رفتند و برای اینتر ۶.۵ میلیون یورو از محل فروش بلیت درآمد حاصل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج