۹۳۸۴۳۵
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

محرومیت پدیده استقلالی از ۶ به ۴ ماه کاهش می‌یابد

یک‌سری مشکلات بود. به‌طور مثال چرا کسی پیگیر کار محمد بلبلی نیست.

فرهیختگان: «یک‌سری مشکلات بود. به‌طور مثال چرا کسی پیگیر کار محمد بلبلی نیست. مدام در این خصوص تاکید می‌کرد ولی... در هر صورت یک‌سری مسائل بود که تاثیر می‌گذاشت. مشکلات کوچک و جزئی روی هم جمع شده و درنهایت به مشکلی بزرگ تبدیل شدند.» این بخشی از گفت‌وگوی یوسف دانشیار، مترجم استراماچونی و آنالیزور استقلال بود که روز گذشته منتشر شد.

خبرها حکایت از آن دارد که حکم ۶ ماهه محرومیت بلبلی به‌زودی از سوی کمیته استیناف با تغییراتی در زمان آن مواجه شده و پدیده فصل گذشته لیگ برتر به احتمال زیاد زودتر از این موعد به میادین بازخواهد گشت.بازیکن خبرساز فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل امضای قرارداد با دو باشگاه جدید اوایل شهریورماه امسال به مدت ۶ ماه محروم شد.

درواقع محمد بلبلی هافبک جوان سپیدرود رشت اولین خرید تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات پیش‌فصل بود که چون از باشگاه قبلی‌اش رضایتنامه نداشت و خیلی زود هم مسیر خود را به سمت استقلال تهران تغییر داد، این اقدام برایش محرومیت سنگینی را به همراه داشت. در آن زمان مسئولان تیم فولاد خوزستان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اظهار داشتند بلبلی با این باشگاه قرارداد امضا کرده و بازیکن فولاد است. سپیدرود رشت هم وارد موضوع شد و به صورت همزمان از فولاد، استقلال و بلبلی شکایت کرد.

با پیچیده شدن موضوع، پرونده‌ بلبلی در اختیار مراجع ذی‌ربط فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا مستندات آن بررسی و رأی صادر شود، اما هیچ‌گونه خبر رسمی‌ درخصوص روند رسیدگی به پرونده بازیکن مذکور از سوی فدراسیون فوتبال یا باشگاه فولاد خوزستان منتشر نشد و این بازیکن در هفته اول لیگ مقابل ماشین‌سازی مجوز بازی نگرفت.در همین راستا، ابتدای شهریورماه امسال جمشید نورشرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد بلبلی به دلیل نقض قوانین نقل‌وانتقالات، ۶ ماه محروم شده است؛ البته این رأی بدوی و قابل تجدیدنظر است. رئیس کمیته تعیین وضعیت همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه بلبلی با سپیدرود رشت قرارداد رسمی داشته، باشگاه فولاد حق نداشت بدون کسب رضایتنامه باشگاه قبلی این بازیکن با او قراردادی امضا کند، ضمن اینکه استقلال برای امضای قرارداد با بلبلی به فسخ یکطرفه قرارداد قبلی این بازیکن استناد کرده است.

بلبلی 2 هفته دیگر بخشیده می‌شود؟

آیین‌نامه داخلی انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص تخلفاتی شبیه به تخلف بلبلی محرومیت ۴ تا ۶ ماهه را درنظر گرفته است. این در حالی است که طبق قانون حتی می‌توان بعد از سپری شدن نیمی از محرومیت نیز درخواست تعلیق ادامه آن را داد. موردی که پشت گوش انداختن آن موجبات ناراحتی چند باره استراماچونی را نیز فراهم کرده بود.این در حالی است که کمیته تعیین وضعیت که در این پرونده، تخلف بلبلی برایش محرز شده بود، گفته بود با این استدلال که بلبلی چون با دو باشگاه پیاپی به صورت غیرقانونی قرارداد بسته است، حداکثر میزان محرومیت یعنی ۶ ماه را برای وی درنظر گرفته‌اند.

با این حال در ادامه و با رضایت باشگاه سپیدرود رشت نسبت به استقلال، حالا فقط یک تیم در این پرونده؛ یعنی فولاد متخلف شناخته شده که در همین راستا و طبق اطلاعات خبرنگار ما همین موضوع می‌تواند موجبات رهایی زودهنگام بلبلی قبل از موعد پایانی محرومیتش را فراهم کند، از این جهت که کمیته استیناف به احتمال بسیار زیاد در حکم هفته آینده این بازیکن با توجه به موضوع اشاره شده، حداقل محرومیت یعنی چهار ماه را درنظر خواهد گرفت.

در واقع رضایت سپیدرود از باشگاه استقلال درنهایت به سود بلبلی تمام شده و این بازیکن که از تاریخ صدور حکم بدوی یعنی اوایل شهریورماه از حضور در میادین محروم شده بود، حالا این فرصت را دارد تا با تغییر زمان محرومیتش از ۶ به چهار ماه، ابتدای دی ماه امسال به میادین فوتبال برگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mohammad

      فعلا که تمام اعضای فوتبال و کل کشور در خدمت تیم کثیف کیسه هستند اینم روش ولی یادتون باشه زمستون میره رو سیاهیش به ذغال میمونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با یه میره چطوری؟

      • بدون نام

        فعلا شما لنگی ها بسوزید

      • بدون نام

        14. :29شش ساله زیر مونید الان جو گیر نشو گذاشتیم با یه بازی بیشتر از زیرمون در بیان یه هوا بخورید فقط همین چند روز دیگه دوباره میرین زیرمون و اخر فصل شاید سهمیه بگیرید باهات شرط میبندم

    • بهنام محمودیان

      انشالله فتح الله زاده که بیاد همه چیز را حل می‌کند

    • بدون نام

      افزایش الطاف همگانی به کیسه دردانه برای دلداری کیسه تنان ادامه دارد

    • لعنت بر فاشیست و نژادپرست

      کیسه ها رانتخواران بزرگی داره با پول دارن حل میکنند همه شدن کارمند انصاری خائن

    • بدون نام

      کیسه ها نمیدونن تمام اتیش ها از گور فتل فتوشاب بلتد میشه..
      همه برای کیسه آستین بالا زدن اینم روش

    • بدون نام

      هی به کیسه کشا امتیاز بدید , محرومیتهاشونو ببخشید , بهترین زمینهای ورزشی را در اختیارشون بگذارید , بودجه ورزش فدراسیون را در اختیارشن بگذارید تا هر طور که دلشون خواست بریز وبپاش کنند و وزیر و وکیل را خدمت سرمربیشان بفرستید تا از استعفایش صرفنظر کند , توسر پرسپولیس کبیر بزنید و بازیکنشان را بخاطر یک کلمه (چرا) گفتن سه جلسه محروم کنید تا بلکه کیسه کشا را امسال قهرمان جلوه بدهید ! اما کیسه کشا باید امسال هم خواب قهرمانی را ببینند !

    • بدون نام

      لنگی های مفلوک هیچ وقت حکایت هدایتی و رویانیان و شیث فراموش نمیشه،

    • بدون نام

      متاسفم واسه این همه تبعیض ، یک مثل ترابی محروم نمیشه و بلبلی که محروم میشه بجای ۴ ماه ۶ماه محرومش میکنن و بعد میگن تخفیف دادیم به ۴ماه ، تاریخ فوتبال دنیا چنین تبعیض هایی رو به خودش ندیده بود که توی این ۳سال در فوتبال ایران دیده شد ، یه جام بذارید واسه لنگی ها بدون بازی بهشون بدین ولی شرشون رو از این لیگ کم کنید که حداقل رقابت ناجوانمردانه از این فوتبال حذف بشه

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      لعنت ب این فوتبال . چ راحت با افکارمردم بازی میکنن و القا میکنن ب مردم. بابا توکل جهان رای واس این پرونده چهارماه هست نه شش ماه. چرا دوماه بیشتر محرومش کردن و شش ماه محرومش کردن؟ سه ماهش هم ک رفته . چرا ترابی محروم نشد؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج