۹۳۸۴۹۶
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تاج‌زاده، مسئولیت بیانیه ۷۷ نفر را پذیرفت

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به امضای بیانیه‌ای توسط ۷۷ نفر از اصلاح‌طلبان درباره وقایع آبان ماه ۹۸، گفت: من مسئولیت این کار را می‌پذیرم اگر قوه قضائیه دنبال این است که ببیند چه کسی آن را نوشته به آن‌ها می‌گویم من نوشتم و امضا جمع کردم و هر برخوردی که می‌خواهند داشته باشند با من داشته باشند.

خبرگزاری ایسنا: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به امضای بیانیه‌ای توسط ۷۷ نفر از اصلاح‌طلبان درباره وقایع آبان ماه ۹۸، گفت: من مسئولیت این کار را می‌پذیرم اگر قوه قضائیه دنبال این است که ببیند چه کسی آن را نوشته به آن‌ها می‌گویم من نوشتم و امضا جمع کردم و هر برخوردی که می‌خواهند داشته باشند با من داشته باشند.

مصطفی تاج‌زاده در حاشیه پنجمین کنگره حزب اتحاد ملت ایران در جمع خبرنگاران با بیان این‌که «همانطور که مردم شریف ایران مستحضر هستند تعدادی از فعالان سیاسی و مدنی در دفاع از حق اعتراض مردم و محکومیت خشونت بیانیه‌ای صادر کردند» و طرح این ادعا که «بعد از آن نسبت به احضار کسانی که آن را امضا کردند اقدام شد» ادامه داد: البته یکی از خبرگزاری‌ها هم کار زشتی انجام داد و آن این‌که این بیانیه را با امضای ۴۸ نفر منتشر کرد که برخی از آن‌ها اعلام برائت کردند؛ چراکه اقدامی غیراخلاقی و دروغ بود و یکی از دوستان هم در همین رابطه شکایت کرده و امیدوارم که قوه قضائیه به این شکایت رسیدگی کند.

وی مدعی است: احضار این افراد برای اولین بار است که صورت می‌گیرد و این با شعارهای اصلاحی سازگار نیست، شاهدیم که فعالان سیاسی و مدنی را به دلیل استفاده از یک حق مسلم و قانونی که اعتراض هست احضار می‌کنند.

وی گفت: نوشتن این بیانیه یک کار جمعی است اما تقریبا از تمام کسانی که احضار کردند دو سوال کردند اول این‌که چه کسی این بیانیه را نوشته و چه کسی امضا جمع کرده است برای همین هم بنده به صراحت عرض می‌کنم با اینکه نویسنده بیانیه من نیستم مسئولیت این کار را می‌پذیرم اگر قوه قضائیه دنبال این است که ببیند چه کسی آن را نوشته به آنها می‌گویم من نوشتم و امضا جمع کردم و هر برخوردی که می‌خواهند داشته باشند با من داشته باشند.

تاج‌زاده درباره ارتباط این احضارها با انتخابات پیش رو نیز یادآور شد: هنوز برای من روشن نیست ما صبر می کنیم تا زمانی‌که وضعیت بررسی صلاحیت‌ها روشن شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش همه سیاست مدارها همینقدر شجاعت داشتند که سر حرفون و اعتقادشان بایستند ، فرقی نمی کنه از کدوم دسته یا گروه باشند فقط اینقدر مرد باشند که سر حرفون باشند تا بعد از انتخاب مارو شکه نکن ، مثه اون آقایی که دستش روی فیلترینگ نمی رفت دنبال تعطیل کردن کلش هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حمایت کرده چی مگه نوشته همه چی داستان میکنند اینجا

      • بدون نام

        کاش اونقدر عقل و شعورتون کار میکرد که با چهار تا شعار فریبنده و دروغ و وعده های سرکاری و توخالی دم انتخابات نمیتونستند کلاه سرتون بگذارند و بعد به ریش همه ملت بخندند و با خودشون بگن این ملت هم چه خرهای خوبی هستند اما افسوس که عقلتون کار نمیکنه

    • عمو جون

      ای بابا بیانیه کیلو چنده

    • بدون نام

      خودسانسوری را مهمان شبکه افق دیشب گفت ! الان این چی گفته ؟ بیانیه چی هست ؟

    • یک ایرانی

      کاش از افرادی چون آقای تاجزاده بیشتر می‌داشتیم، آگاه، مطلع، با تجربه، پاک، دلسوز ایران، دلسوز مردم، براستی معتقد به دموکراسی و پایبند به اصول آن و شجاع

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان خودشی یا یکی از نوچه هاش؟؟؟
        مرزهای واژهای مثبت رو جابجا کردی

      • محمد

        دقیقا مثل (متری شیش و نیم) سعید حجاریان گفته گردن بگیر میگم نوچه هام توی وزارت درت بیارن

    • بدون نام

      آخرش نویسنده کی بود؟؟؟

    • بدون نام

      دمش گرم تاج زاده

    • نظامزاده قائم شهر

      تاج زاده ؟ خودتی
      مردم بیشترین ضربه رو از دست شماها و حزبتون خوردند
      معاویه صفتان تا کی با خون شهدا بازی؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج