جاباما
۹۳۸۵۸۳
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

اولتیماتوم وزارت بهداشت به فروشگاه‌ها

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی که اقلام خود را از توزیع کننده های غیر رسمی و غیرمجاز تهیه کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: با فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی که اقلام خود را از توزیع کننده های غیر رسمی و غیرمجاز تهیه کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

کیانوش جهانپور، افزود: تمامی فروشگاه‌های مواد غذایی موظف هستند محصولات و فرآورده های غذایی را از شرکت های پخش مجاز و رسمی تحویل بگیرند و در صورت تحویل اقلام از پخش کننده های غیرمجاز، در مقابل پیامدهای آن مسوول خواهند بود.

وی ادامه داد: در مورد مشاهده جسم خارجی از جمله قرص و کپسول در تعدادی از بسته های فرآورده های غذایی از جمله ویفر، کیک و...، در برخی مناطق جنوبی کشور بررسی های همکاران ما حاکی است موضوع به هیچ‌وجه به سطح تولید و پخش کلان مرتبط نبوده و موارد احتمالی به صورت مشکوکی در سطح عرضه مشاهده یا گزارش شده است که به نظر می رسد موضوعی فراتر از حوزه سلامت بوده و حتی می تواند ابعاد انتظامی، سیاسی و امنیتی داشته باشد.

اولتیماتوم وزارت بهداشت به فروشگاه‌ها

جهانپور افزود: نحوه جاگذاری اجسام خارجی در مواردی که گزارش شده است آن هم در تعدادی از محصولات منسوب به بیش از ۱۲ شرکت مختلف، مشخصا در نواحی خاصی از نوار ساحلی جنوب کشور، ارتباطی به خطوط تولید و کارخانجات صنایع غذایی نداشته و به احتمال قوی افرادی با انگیزه های خاص در سطح عرضه مداخلاتی داشته اند و اولین اقدام در این زمینه رهگیری مسیر پخش این موارد هست که می تواند عامل یا عاملین را مشخص نماید.

سخنگوی سازمان غذا و دارو تاکید کرد: در این راستا موکدا به همه فروشگاه‌های مواد غذایی لزوم تامین اجناس از شرکت های توزیع و پخش مجاز، رسمی و شناسنامه دار مواد غذایی توصیه می شود و در صورت عدم رعایت، با فروشگاه های عرضه کننده ای که اقلام خود را از توزیع کننده های غیر رسمی و غیرمجاز تهیه کنند برخورد قانونی خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درستش اینه که پیگیر باشن و مغازه ها رو که این جنسها به فروش میرسونن پلمپ کنن.البته فایده نداره و شیرینی فروشی در شهر ماکه باعث فروش شیرینهایی با مواد شیمیایی بود بعد از چند ماه دوباره شروع به کار کردن

    • بدون نام

      آخه چرا حرف بی خود میزنید به مغازه دار بیچاره چکار کنه این قرص ها مال شرکتهای معتبره مغازه دار از کجا بفهمه داخل کیک چه خبره اگه مسئولین محترم به صرفشون باشه باید پیگیری کنن تا به سرچشمه این جنایت برسن

    • بدون نام

      خاک تو سرتون که پیگیر نمی شین ببینید جریان این کیک ها چیه فقط حقوق مفت میگیرید و نمیدونید این کیک ها کجا تولید میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج