جاباما
۹۳۸۶۶۳
۲ نظر
۵۰۵۳
۲ نظر
۵۰۵۳
پ

مرگ راننده پراید با سقوط در کانال حاشیه‌ی جاده

در ادامه سلسله حوادث رانندگی در جاده گهرباران، یک دستگاه خودروی پراید در این محور نرسیده به پمپ بنزین روستای اناردین در کانال آب حاشیه جاده واژگون شد که یک نفر از سرنشینان آن در دم جان‌باخت.

خبرگزاری فارس: جاده گهرباران شهرستان میاندورود یکی از جاده‌های مرگبار کشور به‌شمار می‌رود که سالانه ده‌ها نفر در آن به‌علت حوادث رانندگی و نقص راه جان خود را ازدست می‌دهند.

حوادث رانندگی، انحراف و واژگونی خودروها در کانال آب حاشیه جاده گهرباران به معضلی تکراری برای شهروندان میاندورودی تبدیل شده است که بیشتر اینها از فقدان شانه خاکی، نبود گاردریل حاشیه کانال آب زمین‌های دشت‌ناز و در مجموع نقص راه نشأت می‌گیرد.

در ادامه سلسله حوادث رانندگی در جاده گهرباران روز گذشته یک دستگاه خودروی پراید در جاده گهرباران نرسیده به پمپ بنزین روستای اناردین در کانال آب حاشیه جاده واژگون شد که یک نفر از سرنشینان آن در دم جان‌باخت.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تایید این خبر اظهار کرد: در این حادثه یک آقای ۳۶ ساله فاقد علائم حیاتی بوده که به بیمارستان بوعلی شهرستان نکا منتقل شده است.

ذکریا اشکپور با اشاره به وقوع دیگر حوادث رانندگی در این محور تصریح کرد: در حوادث رانندگی در جاده گهرباران دو خانم ۶۷ و ۶۰ ساله و یک آقای ۴۳ ساله توسط آمبولانس پایگاه‌های اورژانس ولوجا، پیامبر اعظم و سورک به بیمارستان امام(ره) ساری منتقل شدند.

پیش از این طی مکاتبات مختلف از سوی استانداری مازندران و پلیس‌راه فرماندهی انتظامی مازندران، بندر امیرآباد مسؤول و متولی ایمن‌سازی جاده گهرباران معرفی شده بود.

مرگ راننده پراید با سقوط در کانال حاشیه‌ی جاده

عرض کم، فاقد شانه خاکی، وجود کانال‌های پُرآب زمین‌های دشت‌ناز حاشیه جاده، فقدان تابلو علائم راهنمایی و رانندگی، فقدان نیوجرسی و جداکننده، نبود روشنایی در مسیر و تقاطع‌ها از جمله ویژگی‌های جاده گهرباران شهرستان میاندورود به‌شمار می‌رود که از آن به‌عنوان یک جاده مرگبار یاد می‌شود.

جاده گهرباران شهرستان میاندورود که با التیماتوم یک ماهه معاون استاندار مازندران قرار بود ایمن‌سازی شود حالا با گذشت 5 ماه هنوز ایمن‌سازی نشده و تعریض پل نکاچوب میاندورود که با حضور وزیر راه و شهرسازی بر زمین زده شده بود پس از 3ماه هنوز عملیات عمرانی آن آغاز نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود راننده پراید انتخاب کرد که اینطور بمیره
      خودش انتخاب کرد که چنین سرنوشتی داشته باشه

    • @احمد احمدیان@

      خوب چرا حالا به راهنمایی و رانندگی گیر دادی
      ای بابا گرفتار شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج