۹۳۸۸۲۲
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

شورای‌نگهبان مراقب چلوکباب‌های انتخاباتی باشد

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به روند تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم ایران نمی پذیریم شواری نگهبان کسی را برای حضور در انتخابات مجلس تایید کند که لیبرال است و تفکر و گرایش غربی دارد.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به روند تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما مردم ایران نمی پذیریم شواری نگهبان کسی را برای حضور در انتخابات مجلس تایید کند که لیبرال است و تفکر و گرایش غربی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه این شهرستان بیان کرد: شورای نگهبان باید افرادی که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند.

وی گفت: معلوم نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غربگرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی یک طرف دیگر آن باشند.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) صف بندی های مختلف را در انقلاب مشخص کرده اند توضیح داد: شورای نگهبان باید دقیقتر عمل کند و انقلابی ها را شناسایی کند نه این که کسی را تایید کند که وبال انقلاب بوده است.

امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که شورای نگهبان وقتی کسی را تایید می کند باید تا روز انتخابات او را زیر ذره بین قرار دهد.

وی گفت: شورای نگهبان باید افرادی را که به منظور جلب ارای مردم اقدام به توزیع خوار و بار، پهن کردن سفره های غذا، پخش چلو کباب در خانه های مردم و کارهایی از این قبیل کرده شناسایی و در مورد صلاحیتشان لحاظ نماید.

وی گفت: ما نمی توانیم پس از گذشت چهل سال از انقلاب شاهد سهل انگاری در نظارت ها بر کاندیداها باشیم باید به گونه ای نباشد که مردم حس ناامیدی کنند، با هر کاندیدایی که این گونه عمل کند باید با قاطعیت برخورد و سپس رد صلاحیت شود.

امام جمعه تبریز: تحریم‌ها به آخر خط رسیده است

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: ‌در روزهای گذشته آمریکا ۲ شرکت دیگر ایرانی را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد اما همه می‌دانیم که این تحریم‌ها اثرگذاری خود را از دست داده است.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بودجه سال ۱۳۹۹ کشور و ارایه آن توسط دولت به مجلس شورای اسلامی، گفت: بودجه سال آینده دارای ایراداتی است ‌که یکی از ایراداتش بودجه بندی معیوب و نامتوازن است. البته دولت از سال گذشته به کمک کارشناسان اقتصادی برای اصلاح ساختار بودجه بندی اقدام کرده است.

‌ وی ادامه داد: ‌اما مهمترین تفاوت بودجه سال ۹۹ این است که عمده بودجه عمومی کشور از نوسانات احتمالی نفت در امان خواهد بود ‌ ولی در برخی از درآمدها با چالش هایی روبرو است اما درآمدهایی که از فروش نفت به دست می آید صرف پیشرفت طرح‌های عمرانی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ‌به هر ترتیب آنچه که ضرورت دارد بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم آسیب پذیر جامعه است .

وی ادامه داد: هرچند مسوولان در خصوص بهبود وضعیت معیشتی مردم سخن گفته اند اما با افزایش یارانه و یارانه معیشتی تغییری در وضعیت اقتصادی آنها به وجود نمی آید.دولت ضرورت دارد سیاست های غیر تورمی را در بودجه بگنجاند با این شرایط افزایش قدرت خرید مردم افزایش می یابد.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه گرانی غوغا می کند، ‌ ادامه داد: گفته شده بود با افزایش قیمت بنزین گرانی نخواهد شد بر این اساس از دولت مجلس و کمیسیون تلفیق انتظار داریم با استفاده از نظرات کارشناسان اقتصادی، ‌ پیشنهادات، نظرات و راهکارهای متناسب با شرایط موجود اقتصادی‌ و سیاست های کلان کشور برای اصلاح ساختار بودجه بندی و بودجه ریزی کشور تلاش خود را به کار ببندند.

وی همچنین با اشاره به رعایت تقوا در انتخابات گفت: از مصادیق تقوا، تقوای انتخاباتی است بر این اساس انتظار داریم نامزدهای مجلس فقط خودشان را معرفی کنند و دیگران را تخریب نکنند.

وی با بیان اینکه تلاش کنیم نامزدهایی را که شورای نگهبان تایید می‌کند اصلح آنها را انتخاب کنیم، ادامه داد: ‌ نامزدهایی که معتقد به منویات مقام معظم رهبری، اعتقاد بیشتر به نظام و انقلاب هستند را انتخاب کنیم.

امام جمعه اردبیل: دشمنان در آرزوی شوم تجزیه ایران هستند

آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیل نیز در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به تداوم دشمنی و اعمال فشار جهان استکباری برای غلبه و مطیع کردن ایران گفت: آنها در صدد هستند تا با تجزیه ایران کشورهای کوچک پیرو و تابع شکل دهند.

وی بیان کرد: این هدف بارها از زبان مقام‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بیان شده و نقشه‌های جدی برای ایران ترسیم شده است.

او ادامه داد: دشمنان ایران ادعا دارند که تحریم ایران اثر گذاشته و ایران نهایتا تسلیم خواهد شد غافل از این که آنها هنوز ملت ایران را پیرو مکتب امام حسین(ع) هستند، هرگز تن به ذلت نخواهند داد.

وی تاکید کرد: دشمنان با این حربه و فشار می‌خواهند ایران را به مذاکره‌ای جدید دعوت کرده و آن چیزی را که با برجام نتوانسته‌اند، بگیرند، این بار از دست ایران خارج کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل هدف نهایی همه این فشارها و تحریم ها را زمینه‌سازی برای حمله به ایران در شرایط ضعف توان دفاعی ما دانست و اظهار کرد: اگر ایران از نظر توان دفاع موشکی خلع سلاح شود، دشمنان انتقام ۴۰ ساله را از ایران خواهند گرفت.

وی با اشاره به عامل فشار آمریکا علیه ترکیه و حتی استهزای رییس جمهوری این کشور در واشنگتن اضافه کرد: آنها به دوست و دشمن رحم نمی‌کنند و نباید به این دشمنان امیدوار شده و اعتماد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میخوام بدونم این پول چلوکباب ازکجامیارن مردم دیگه توان خریدنان ندارن چون جیب همه راخلی شده

      پاسخ ها

      • @ من قاری هستم @

        شورای نگهبان مردم اینقدر سختی کشیدن که حتی با نان و پنیر میشود روی مردم کار کرد

    • بدون نام

      شناسنامه م مهر انتخابات اینقدر خورده که جا نداره اما چلو کباب تا حالا ندیدم شما هم قول بدید صلاحیت نامزدهای اصلح را تایید کنید معیار رو پیشونی قرار ندید ! چرا که در این سالیان بودن؛ نماینده و مسئولانی که پیشانی خودرا برا تزویر ونیرنگ سیاه کردن و مردم را گول زدند!!!!؟

    • قق

      چلو کباب کاری نمی کندمافیا را بگیرید

    • رضا

      انقدردرفشاراقتصادی هستیم که بااملت میشه رای جمع کرد

    • بدون نام

      مردمی که به چلوگباب رای میدهدوضع مملگتش از این بهتر نمیشود ...پس خاگ بر سر این مردم ....

    • علی

      شورای محترم نگهبان مراقب کاندید هایی که با وعده های پوچ و یاوه گویی به مقام و مسندی می رسند بوده و آنها را در قبال دروغ گویی ها مسوول بدانند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج