جاباما
۹۳۸۹۰۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بعد از فسح قرارداد ویلموتس و استراماچونی

فردا نوبت کالدرون است، پرسپولیس مراقب باشد

بی‌شک برای مربیانی مثل استراماچونی و کالدرون تعهدات باشگاه مهم است و اگر انتظارات برآورده نشود طبیعی است در انتظار جدایی آن‌ها باشیم.

خبرورزشی: استراماچونی در روز‌هایی که با استقلال خوب نتیجه نمی‌گرفت حرفی از استعفا نزد. او ایستاد و مبارزه کرد و صدر جدول را در اختیار گرفت و بعد از این به بهانه مشکلات مالی اعلام فسخ قرارداد خود را رسانه‌ای کرد.

شاید در این ماجرا حق تمام و کمال با استراماچونی باشد، اما رها کردن استقلال در این برهه تیم را به هاله‌ای از ابهام خواهد برد. شاید استقلال تصور نمی‌کرده استراماچونی دست به چنین رفتاری بزند به خصوص که مسرور از حضور در صدر جدول بود، اما این اتفاق امروز رخ داده و دیگر باید آن را باور کرد.

فردا نوبت کالدرون است، پرسپولیس مراقب باشد

این اتفاق درس خوبی برای پرسپولیس شد. پرسپولیس هم کالدرون را در اختیار دارد که همانند استراماچونی حرفه‌ای فکر می‌کند. اگر قرار باشد مشکلات مالی استقلال برای او در پرسپولیس تکرار شود چه بسا او هم بعد از تجربه صدرنشینی به همراه پرسپولیس ندای رفتن سر دهد.

باشگاه‌های ایرانی به خصوص استقلال و پرسپولیس از بس به مربیان و بازیکنان ایرانی بدقولی کرده‌اند تصور می‌کنند مربی خارجی هم به راحتی با این شرایط کنار خواهد آمد در حالی که اتوبان فوتبال حرفه‌ای دوطرفه است.

از یک سو بازیکن باید همه توان خود را در جهت سیاست‌های باشگاه خرج کند و در آن سو هم باشگاه موظف است به همه تعهدات خود در تایم‌های تعیین شده عمل کند. پیش از استراماچونی، تیام از دست رفت و احتمالاً در آینده بازیکنی که از جمع استقلالی‌ها جدا خواهد شد شیخ دیاباته خواهد بود.

همه این‌ها به این دلیل است که باشگاه تصور می‌کند چنین اتفاقی رخ نخواهد داد در صورتی که این‌چنین نیست. بی‌شک برای مربیانی مثل استراماچونی و کالدرون تعهدات باشگاه هم مهم است و اگر انتظارات برآورده نشود طبیعی است در انتظار جدایی آن‌ها باشیم.

پیش از این فدراسیون فوتبال از خویشتن‌داری مارک ویلموتس در خصوص مسائل مالی حرف می‌زد در صورتی که شنیدیم او پیش از بازی با عراق به بهانه مشکلات مالی از سمت خود استعفا کرده بود و به اصرار فدراسیون فوتبال در این بازی روی نیمکت تیم ملی نشست. فردا نوبت کالدرون است.

پرسپولیس برای اینکه آسیبی نبیند از هم‌اکنون باید مراقب تعهداتی که به کالدرون دارد، باشد. این یک واقعیت است که می‌تواند از سوی پرسپولیسس جدی گرفته شود یا نادیده. به واقع حق انتخاب با پرسپولیس است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمیدانم چه عظم جدی از بیرون توسط مطبوعات و رسانه ها سعی در بیرون راندن کالدرون دارد در صورتی که تیم دارد کارش را انجام میدهد روزی نیست که چند خبر یا تیتر برای هوایی کردن و ترساندن این مربی نزنید اینها همه برنامه ریزی شده است

    • بدون نام

      اصلا اینطور نیست استرا با پشتبانی بازیکنان و هواداران اعلام جنگ کرد ولی کندرون تو پرسپولیس ادم اضافی حساب میکنند

    • بدون نام

      این.چه مخبریه که نوشتی!!
      همه عالم و ادم میدانند تا دوساب دیگر هیچوقت تیم دولتی با مشکل مواجه نخواهد شد.
      وقتی270000یورو پول بیت المال را به بازیکنی دادند که حتی یک پاس گل هم نداد مشخصه برای سرمربی تیمشان سنگ.تمام.میذارن
      استقلال مظلوم
      خار چشم دشمنان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج