جاباما
۹۳۸۹۵۸
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پندار توفیقی :

اوضاع استقلال دردناک است

معاون پیشین استقلال در مورد حضورش در اردوی این تیم توضیحاتی داد.

ورزش سه: پندار توفیقی که فصل قبل از سمت معاون ورزشی باشگاه استقلال استعفا داده بود امروز در اردوی این تیم شرکت کرد و با بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد.

پندار توفیقی در این باره گفت: چند روزی بود که دوست داشتم بازیکنان استقلال را از نزدیک ببینم. خیلی دردناک است وقتی می بینم مربی بالای سر تیم نیست و بازیکنان خودشان تیم را تمرین می دهند. بسیار نارحت بودم و به همین دلیل رفتم سری به تمرین این تیم بزنم.

او ادامه داد: خیلی از این بازیکنان در زمانی که من در استقلال بودم به عضویت این تیم در آمدند و رابطه نزدیکی با آنها دارم. رفتم به بازیکنان سر بزنم تا اگر کمکی از دستم بربیاید برای آنها انجام بدهم.

معاون پیشین استقلال در پایان گفت: استقلال بزرگ پستی و بلندی های زیادی به خود دیده است و من فکر می کنم همه باید کمک کنیم تا این تیم اقتدار خود را دوباره به دست بیاورد. من هم در این راه هر کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چسبیده اید به استقلال عزیزم اوضاع مردم از گرانی داغون است

    • بدون نام

      حافظه ماهنوزاینقدرضعیف نشده شمابهتره به سوالهای مربوط به صنایع نفتی جواب بدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین آفرین این شخص رو ما خوب میشناسیم اومده دوباره استقلال نیمه جان رو کلا نابود کنه دقیقا وقتی خبرنگارازش سوال کرد ازاستقلال چه خبر گفت ازمن راجع به نفت وگازسوال کنید بخدا من فکرکردم مدیریت یکی ازتیمهایی مثل نفت آبادان یا نفت مسجدسلیمان یا نفت وگازگچساران را بعهده گرفته

    • kordook

      همه باید کمک کنیم تا ..... الی اخر
      همه ؟ مگه کسی از مقامات حکومتی مونده که دنبال کار کیسه رو نگرفته باشه .
      کیسه کشای حکومتی هوچیگر

    • ایرج دهیار

      داداش پول بیت المال دیگه وقتی تیم مال خود وزارت ورزش هستش غمی نیست یه مربی سالانه ۲۰ میلیارد میگیره یه بازیکنش سالانه ۱۵ میلیارد بقیه هم رو هم رفته راحت ۱۵۰ میلیارد میگیرن چطور این پولا برای دو تیم هست برای مردم زحمت کش و جنگ دیده آبادان و مسجد سلیمان و جم و شاهین و حتی نساجی که همه این شهرها نمیتونین یه دونه استقلال پرسپولیسی پیدا کنین حالا استانهای آذری نشین بماند که با همه وجود تراکتور رو میپرستن یا اصفهان مردمش با سپاهان زندگی میکنن ولی شما هنوز تو دهه ۶۰ گیر کردین هنوزم فکر میکنین همه ایران طرفدار این دو تا تیم هستن در حالیکه ما ترکها حاضریم زندگیمون بدیم تراکتور قهرمان بشه حاضریم دست رو قران بزاریم فقط فقط عاشق تراکتوریم و وسلام چون این خیلی بی انصافیه همه رسانه های ملی و صدا و سیما مختص دو تیم باشن مثلا تراکتور ما چرا نباید بازیهاش پخش زنده بشه در حالیکه تو همین تهران میلیونی هوادار داره چرا عدالت علی رو فدراسیون ما درست اجرا نمی کنه چرا فقط تیم وزارت ورزش عزیز هستن والا بخدا ما ترکها هم ایرانی هستیم همیشه هم تو روزهای سخت نشون دادیم چقدر عاشق ایرانمون هستیم پس چرا مارو نادیده میگیرین کجایه این بده یه تیم ایرانی جزو ۵ تیم پرهوادار جهان بشه کجایه این بده استقلال دو بار قهرمان اسیا شده بخدا این افتخار برای همه ما ایرانی هاست ولی ما ترکها با تراکتور زندگی میکنیم وقتی میبازه خدا شاهده من خودم ۳ روز غذا از گلوم پایین نمیره خب ما هم مثل هواداران تیم های پایتخت عاشقانه تیممون رو دوست داریم تنها چیزی که از شما رسانه ها میخواییم این هستش که به تیم ما هم بها بدین خیلی ها تو روستاها و شهرهای دیگه دوست دارن بازی تراکتور رو ببینن ولی هیشکی تو ایران به این بزرگی صدایه مارو نمیشنوه که فقط دنبال احترام هستیم

    • بینام

      همه دارند اشک تمساح می ریزند. که دوباره بیاند وبه. نا ونوایی وباند. بازی شروع شود آخه. پندار توفیقی وجدانا. چه گلی. سر. استقلال. زدی. که. بیاید. سر. تمرین. والا خجالت دارد

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      دزد لعنتی.‌وزیر فرستادت؟ شکی توش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین تا میتونید این مهره کثیف وزارت روافشا کنید بخدا این هنوز توپ فوتبال رو با توپ هندبال تشخیص نمیده

      • امیر فتحی

        خخخخ دزد کدومه ،پندار تایمتونه......کیسه تنان

    • بلداجی همیشه آبی

      خیلیم اوضاع استقلال خوبه وبهترم میشه تورا خدا بزارین کارشونا بکنن نمیخاد بعضی دایه مهربانتر از مادر بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اوضاعش چه جوری خوبه که فقط شما فهمیدین استقلال هفت ساله قهرمان نشده بعد ازسه سال فقط تونست چهل ساعت اونم با یه بازی بیشتربیاد صدرجدول سرمربی نداره وـ،، بعد شما میگین اوصاعش خوبه خیلی عجیبه!!!

      • محمد

        بازم کیسه ها افتادن به جون هم.خخخخخخ666666

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج