جاباما
۹۳۸۹۶۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنبه 98/09/23

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

سالروز تولدتان فرخنده، در سال‌های گذشته تا می‌توانسته‌اید انسان خودداری بوده‌ا‌ید و کسی از راز دل شما باخبر نیست. این رازها روی دوش شما سنگینی می‌کند و در سالی که در پیش‌رو دارید یک سنگ صبور پیدا کنید و این رازها را با او در میان بگذارید. در کنار بازگو کردن رازهایی که در سینه نهان دارید، سعی کنید در این سال برای دیگران نیز گوش شنوا باشید. در این سال توانایی درونی در شما شکل می‌گیرد و به لطف این توانایی به دستاوردهای زیادی خواهید رسید. در ماه آذری که در آن هستیم روحیه حساس و احساساتی پیدا خواهید کرد، در نتیجه سعی کنید این ماه را بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید. در ماه بهمن رؤیاهایی در ذهن شما شکل می‌گیرد، به این خیال‌پردازی‌ها میدان ندهید و نگذارید رویاپردازی جلوی موفقیت شما را بگیرد. فروردین سال آینده به لحاظ کاری به اوج خواهید رسید و فرصتی پیدا می‌شود که از همیشه بیشتر کار کنید، در چنین شرایطی تمرکز ویژه‌ای به انجام کارهایی داشته باشید که اهمیت بیشتری برای شما دارند. خرداد ماه سال آینده فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، این فرصت را از دست ندهید و خستگی ما‌ه‌های قبل را از تن بیرون کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در ماه‌های تیر و مرداد سال آینده عشقی گرم و آتشین را تجربه خواهید کرد. سالی که در پیش دارید سرشار از موقعیت‌ها و فرصت‌های فرخنده و مبارک است، این موقعیت‌ها را به بهترین نحو استفاده کنید تا این سال به یکی از بهترین‌ سال‌های زندگی‌تان تبدیل شود.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

علاقه‌ زیادی به فراگیری دانش و اطلاعات جدید دارید اما با خودتان فکر می‌کنید که برای آموزش دیرشده و این حرف‌ها از شما گذشته است. هوش و استعداد خودتان را دست‌کم نگیرید و فراموش نکنید که هیچ‌وقت برای فراگیری علم‌و‌دانش دیر نیست. فرصت‌های مختلفی برای کسب‌ درآمد و سرمایه‌گذاری در پیش‌روی شما قرار دارد، اما تمام این فرصت‌ها سودآور نیست و قبل از هرگونه تصمیم، جوانب مختلف این فرصت‌ها را بررسی کنید و مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری را انتخاب کنید. امروز به لحاظ کاری سرتان خلوت خواهد بود، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و دست اهل منزل را بگیرید و برای تفریح بیرون بروید. یکی از اطرافیان بدخواه شما است و امروز می‌خواهد آبروی شما را پیش دیگران ببرد، در نتیجه مواظب رفتار اطرافیان باشید و دست این فرد بدطینت را رو کنید. امروز میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان کدورتی ایجاد خواهد شد اما این کدورت دیری نخواهید پایید و صلح و صفا جای ناراحتی را می‌گیرد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روزی سرشار از استرس و نگرانی را آغاز کرده‌اید، برای کاهش این نگرانی‌ها به انجام کارهای فکری و خلاقانه رو بیاورید و ذهن‌تان را از نگرانی‌ها دور نگه دارید. امروز قصد دارید برای خرید بیرون بروید، در چنین شرایطی احتمال اینکه وسوسه شوید و ولخرجی کنید بسیار است، با این حساب حواس‌تان به دخل‌و‌خرجتان باشد و دور خرید کالاهای گران‌قیمت را خط بکشید. یکی از اعضای فامیل حال خوبی ندارد و به بستر بیماری افتاده است، ان قضیه بار زیادی به دوش شما انداخته و حسابی نگران سلامتی وی هستید. مدتی است که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان آن‌گونه که باید و شاید رسیدگی نمی‌کنید، امروز سر شما خلوت‌تر از روزهای قبل است و تمام اوقات فراغت خود را به عشق‌زندگی‌تان اختصاص دهید و به او ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

رفتار دیگران را دائم زیر تیغ‌ تیز نقد می‌گیرید و با اشکال‌ گرفتن از کار دیگران، زندگی را به خودتان و بقیه دشوار کرده‌اید. این رفتار شما را گوشه‌گیر و عصبی خواهد کرد و بهتر است از همین امروز به فکر اصلاح این رفتار باشید. مدتی پیش پول و سرمایه‌تان را برای انجام کاری هزینه کرده‌اید، امروز خبر بدی به دست شما از این سرمایه‌گذاری خواهید رسید. اهمیت زیادی به تفریح و خوش‌گذرانی می‌دهید و تا پاسی از شب را بیرون از منزل سپری می‌کنید، این سبک‌زندگی باعث شده تا اهل خانه از شما گله‌مند باشند و از امروز تصمیم بگیرید که جانب اعتدال را در کار و تفریح نگه دارید و شب‌ها زودتر به منزل بروید. امروز بعدازظهر با یکی از دوستان یا همکارانتان قرار دارید، این ملاقات به شما خوش نخواهد گذشت و آرزو می‌کنید که ایکاش اصلاً با این فرد قرار نگذاشته بودید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حرفی خواهد زد و از این حرف حسابی آزرده‌خاطر خواهید شد. آنگونه که توقع دارید به دستاوردهای خاصی در زندگی نرسیده‌اید، امروز نقاط ضعف‌و‌قدرت خود را بررسی کنید و در آینده تلاش‌ بیشتری برای اصلاح نقاط ضعف خود انجام دهید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

قدر پول را می‌دانید و پس‌اندازهایی که پیش‌از‌این در زندگی‌ داشته‌اید گره‌های زیادی را از کار شما باز کرده‌اند، امروز نیز مبلغی را کنار بگذارید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک به این پول نیاز پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز تمام تلاش‌اش را به خرج می‌هد تا شما را از همیشه خوشحال‌تر کند. امروز وقتی را با دوستان و آشنایان خواهید گذراند، اما این ملاقات شما را از کارهای مهم‌تری عقب می‌اندازد. وقت زیادی از روز را به انجام کارهای بیهوده اختصاص می‌دهید و این سبک‌زندگی، شما را از همقطاران‌تان عقب انداخته است. امروز تصمیم به فراگیری ترفند‌های مدیریت زمان بگیرید و فراموش نکنید که وقت طلا است.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز فردی که مدت‌ها پیش از او پول قرض کرده‌اید به ملاقات شما می‌‌‌آید و پولی که از او گرفته بودید را طلب می‌کند، این پول را امروز پرداخت خواهید کرد اما در آینده دست‌تان از چیزی که هست تنگ‌تر می‌شود و با مشکلات مالی بیشتری دست‌و‌پنجه نرم‌ خواهید کرد. از همین امروز تصمیم بگیرید در آینده کمتر پول قرض کنید تا نگرانی برای پرداخت پول مردم نداشته باشید. یکی از نزدیکان شما در منزل بیمار شده است، با حضور دائم در کنار بستر بیماری این عزیز به او ثابت کنید که جایی برای نگرانی وجود ندارد و شما همیشه در کنارش هستید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز به شما ثابت می‌کند که ارزش محبت‌های شما را دارد.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روز بسیار شلوغ و پرمشغله‌ای را در پیش‌ دارید اما بسیار پرانرژی و سرحال هستید و برای انجام کارها وقت کم نخواهید آورد. بیش‌از‌حد به گذشته فکر می‌کنید و این قضیه باعث شده تا مجالی برای فکر‌کردن به حال و آینده نداشته باشید، فراموش نکنید که گذشته‌ها‌ گذشته و به جای غفلت برای روزهای گذشته به افق‌های پرفروغ فردا فکر کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز شلوغی را تجربه می‌کند و وقتی برای شما نخواهد داشت. انسان پرتلاشی هستید و وقتی را برای خودتان کنار نمی‌گذارید، از امروز اهمیت بیشتری به خودتان بدهید و وقتی را برای ورزش و تفریح کنار بگذارید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز به لحاظ سلامتی چیزی کم‌و‌کسر ندارید و روز بسیار پرانرژی را شروع کرده‌اید، به لحاظ مالی نیز روز خوبی را درپیش دارید و در چنین روزهایی بهتر است پولی را پس‌انداز کنید تا در روزهای گرفتاری دست شما پیش کسی دراز نشود. احتمال جروبحث میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد و امروز را تا می‌توانید با خویشتن‌داری به پایان ببرید. علاقه‌ای به حضور در میان مردم ندارید و تنها بودن را ترجیح می‌دهید، امروز زمان خوبی برای تنهایی پیدا خواهید کرد و کسی مزاحم‌تان نخواهد شد. انسان خلاقی هستید، اما از این خصوصیت برای حل مشکلات کمک نمی‌گیرید، خلاقیت خودتان را دست‌کم نگیرید و دید تازه‌ای به مشکلات داشته باشید و زندگی‌ خلاقانه‌ای را در پیش بگیرید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که حسابی گرفتار قرض و بدهی هستید و امروز این قرض‌ها به لحاظ مالی شما را در تنگنا قرار داده است. یکی از دوستان یا آشنایان از مشکل شما باخبر است و امروز پول هنگفتی به شما قرض خواهد داد، این پول تمام قرض‌های‌تان را پوشش می‌دهد. در نتیجه از امروز صرفه‌جویی را درپیش بگیرید تا پولی که این دوست به شما قرض داده را در کمترین زمان ممکن بازپس دهید. فرزند شما یا یکی از اعضای نزدیک خانواده امروز به دستاوردی چشمگیری خواهد رسید و با این دستاورد شما را در پیش دیگران سربلند می‌کند. امروز به یک یا چند مهمانی دعوت شده‌اید و در این مراسم دوستان و آشنایان با هدیه‌ای شما را غافلگیر خواهند کرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز بسیار کم حوصله شده است و نمی‌خواهد با شما صحبت کند، او را تحت فشار نگذارید و مطمئن باشید با‌گذشت زمان، عشق‌زندگی‌تان دوباره سرحال و پرانرژی خواهد شد و حسابی شما تحویل خواهد گرفت.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز با دوستی بسیار قدیمی ملاقات خواهید کرد و از این ملاقات حسابی روحیه می‌گیرید. اهمیت زیادی به منابعی که در زندگی در اختیار دارید نمی‌دهید و حساب و کتاب پول و زمان از دست شما در رفته است، اگر این روش را ادامه دهید در آینده قطعاً با مشکل روبرو خواهید شد. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان سوء‌تفاهمی ایجاد شده است و عشق‌زندگی‌ شما از حرف‌های‌تان برداشت نادرستی داشته، قبل از اینکه فاصله بیشتری بین شما ایجاد شود، برای او توضیح دهید که منظور خاصی نداشتید و این سوء‌تفاهم را برطرف نمایید. روز شلوغی را در پیش ندارید، از این فرصت استفاده کنید و زمانی را برای انجام کارهای عقب‌مانده و تعمیرات در منزل کنار بگذارید. انسان محبوبی نیستید و شخصیت شما افراد را به جای اینکه نزدیک کند، از شما دور می کند، امروز این سبک‌زندگی را کنار بگذارید در غیر این‌صورت آینده‌ای تنها و تاریک در پیش روی شما خواهد بود.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

مدتی است که به سلامتی ظاهر‌تان اهمیت نمی‌دهید و حسابی اضافه وزن پیدا کرده‌اید، امروز زمان خوبی است که با ثبت‌نام در یک باشگاه ورزشی و رژیم‌غذایی مناسب، به اندام دلخواه‌تان برسید. اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، امروز را از دست ندهید چرا که سرمایه‌گذاری امروز، آینده‌ مالی درخشانی را برای شما رقم خواهد زد، به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با افراد متخصص مشورت کنید و نظر حرفه‌ای‌ها را جویا شوید. روز بسیار خوبی برای عشق‌و‌عاشقی است و حتماً وقتی را برای بودن در کنار همسر یا عشق زندگی‌تان کنار بگذارید. در خصوص رفتار دیگران زود قضاوت می‌کنید و قضاوت‌های شما دیگران را حسابی دلخور کرده است، این رفتار را کنار بگذارید و با درنظر گرفتن تمام جوانب امر، قضاوتی محکمه‌پسند انجام دهید. امروز از صبح که از خواب بلند شده‌اید به رغم اینکه افراد زیادی در کنار شما هستند، احساس تنهایی می‌کنید، این شرایط را به خودتان سخت‌نگیرید و در چنین موقعیتی با هم‌صحبتی با دیگران تنهایی را فراموش کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

یکی از اطرافیان یا آشنایان شما به مخمصه‌ای گرفتار شده است و امروز هر کاری که از دست‌تان برمی‌‌آید را برای حل مشکل این فرد انجام دهید. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و از جایی که حتی فکر را هم نمی‌کردید، پول چشمگیری نصیب‌‌تان خواهد شد. فکر و ذهن شما بیش از حد مشغول است و نگرانی و استرس دست از سرتان بر نمی‌دارد، در چنین شرایطی پای صحبت یکی از بزرگان فامیل بنشینید و با درمیان گذاشتن مشکلا‌ت‌تان، اضطراب و استرس را کاهش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان شما را عاشقانه دوست دارد اما شما زبان تندی دارید و همیشه در گفتگو‌ها با این زبان تند آزارش می‌دهید، این رفتار باعث شده تا عشق زندگی‌تان امروز حسابی از زبان تند شما دلخور شود. در اولین فرصت از عشق‌زندگی‌تان دلجویی کنید و در‌ آینده زبان و لحن‌‌کلام ملایم‌تری را برای گفتگو در پیش بگیرید. امروز قرار است از منزل بیرون بروید و احتمال زیادی وجود دارد که چیزی را در منزل جا بگذارید، در نتیجه قبل از خروج از خانه تمام چیزهایی که باید همراه داشته باشید را بررسی کنید.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روز بسیار حساسی به لحاظ مالی در پیش‌روی شما است و اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، این سرمایه‌گذاری را با دقت تمام و مشورت با دیگران انجام دهید تا ضرری به شما وارد نشود. فردی قصد دارد وجهه شما را در منزل یا محل کار خراب کند، امروز این فرد را شناسایی کنید و حسابی از خجالت او درآیید. روز خوبی برای ملاقات با دوستان و مهمانی‌های دورهمی نیست و از این برنامه‌ها برحذر باشید، در غیر‌ این‌صورت آینده کاری و حرفه‌ای شما به خطر خواهد افتاد. امروز همسر یا عشق زندگی‌تان کاری انجام می‌دهد و با این کار حسابی شما را به دردسر خواهد انداخت، به رغم اینکه از جانب عشق‌زندگی‌تان ضرری به شما وارد شده، به او سخت نگیرید و فراموش نکنید که انسان جایزالخطا است.

فال روزانه ۲۳/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج