۹۳۸۹۶۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

در انتظار طلوع استرا و سورپرایز کالدرون

هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر دیروز با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد و تیم‌های مدعی سپاهان، شهرخودرو، فولاد و تراکتور بازی‌های خود را انجام دادند و حالا برای روشن شدن وضعیت جدول رده‌بندی در پایان این هفته چشم به بازی‌های امروز و نتایج سرخابی‌ها دارند تا مشخص شود چه تیمی در نقطه میانی لیگ برتر گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

فرهیختگان: هفته پایانی نیم‌فصل لیگ برتر دیروز با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد و تیم‌های مدعی سپاهان، شهرخودرو، فولاد و تراکتور بازی‌های خود را انجام دادند و حالا برای روشن شدن وضعیت جدول رده‌بندی در پایان این هفته چشم به بازی‌های امروز و نتایج سرخابی‌ها دارند تا مشخص شود چه تیمی در نقطه میانی لیگ برتر گوی سبقت را از دیگران ربوده است.

سایپا -پرسپولیس همه منتظر سورپرایز گابریل!

در اولین بازی امروز تیم نارنجی‌پوش ابراهیم صادقی در شهرقدس از سرخ‌پوشان تهرانی میزبانی می‌کند. سایپا از یک جهت می‌تواند برای سرخ‌ها دردسرآفرین باشد و آن هم سخت باختن مقابل مدعیان است. این تیم موفق شده شهرخودرو و سپاهان را بدون گل متوقف کند و البته مقابل استقلال بازی را با ۴ گل واگذار کرده است. درمقابل، پرسپولیس چند هفته‌ای است که با گذر از قسمت سخت بازی‌هایش، درمقابل حریفان آسان‌تر نتایج خوبی کسب می‌کند و حالا ۲ هفته متوالی است که در لیگ برتر بازی‌های خود را با پیروزی پشت‌سر می‌گذارد و در جام‌حذفی هم یک پیروزی در کارنامه دارد.

پرسپولیس برای اولین‌بار در طول فصل جاری این فرصت را دارد که شمار پیروزی‌های پیاپی خود را به عدد ۳ رسانده در حالی که در هیچ مقطعی از این لیگ موفق نشده که ۳ بازی پیاپی را با برد به پایان برساند. کالدرون در ادامه روند تنبیهی خود باز هم نام امید عالیشاه را از لیست بازی تیمش حذف کرد تا نشان دهد از نظر او گناه عالیشاه بیشتر از نعمتی بوده است.

اما استرس هواداران سرخ بیشتر از این به چیدمان ترکیب توسط کالدرون ارتباط دارد، آنها بر این باورند که تغییرات زیاد به‌خصوص در خط دفاعی دلیل اصلی بد بازی کردن پرسپولیس است و امیدوارند تیم محبوب‌شان بالاخره بعد از ۱۵ هفته به یک ترکیب ایده‌آل رسیده باشد پرسپولیس و سایپا در این بازی بازیکن محرومی ندارند و با تمام قوا به میدان می‌آیند. این بازی ساعت ۱۵ در شهرقدس و با قضاوت امیر عرب‌براقی برگزار می‌شود.

پارس جنوبی جم - نفت مسجدسلیمان تارتار به جم رسید

نفت مسجدسلیمان را بدون‌شک می‌توانیم پدیده لیگ برتر نوزدهم تا پایان هفته چهاردهم بنامیم. تیمی که با هزینه‌های بسیار اندک بسته شد و با هدایت مهدی تارتار پای به رقابت‌های لیگ برتر گذاشت و درست مثل سپاهانی که تا هفته چهاردهم طعم شکست را نچشیده بود، درمقابل تعداد باخت‌های فصلش خط تیره دیده می‌شود. این تیم که از ۱۴ بازی قبل خود صاحب ۲۲ امتیاز شده است، امروز تلاش می‌کند بدون شکست یک نیم‌فصل را به پایان برساند و این می‌تواند برای شهر اولین‌ها بسیار حائز اهمیت باشد.

البته باید به نتایج این تیم در جام‌حذفی هم اشاره کرد، چون نباز‌ها در بازی‌های حذفی هم به جمع ۸ تیم برتر راه پیدا کرده‌اند. درمقابل پارس جنوبی باید مقابل تیمی قرار بگیرد که سرمربی فصل قبل‌شان را در آن تیم می‌بینند. مهدی تارتار که چند فصل در جم حضور داشت و نتایج خوبی هم با این تیم گرفت، در ابتدای فصل جاری راهی مسجدسلیمان شد و امروز با توجه به شناختی که از پارس جنوبی دارد، می‌تواند کار را برای میزبان خود سخت کند. این ۲ تیم بدون محروم در برابر یکدیگر قرار می‌گیرند و بازی ساعت ۱۵:۳۰ و به قضاوت پیام حیدری در شهر جم برگزار می‌شود.

گل‌گهر سیرجان - ذوب‌آهن اصفهان روز سرنوشت‌ساز منصوریان

گل‌گهر سیرجان که خود را مقابل پرسپولیس مستحق شکست نمی‌دانست، این روزها بیشتر از همیشه فانوس سقوط را در دستان خود می‌بیند و برای اینکه از این کابوس خلاص شود، چاره‌ای جز تغییرات در روند نتیجه‌گیری پیش‌روی خود نمی‌بیند. آنها که هم‌امتیاز با تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر هستند در این بازی خانگی هدفی جز پیروزی ندارند تا فاصله خود را با تیم بالاسری که پارس جنوبی جم است، کمتر کنند و بتوانند امیدوار باشند که در بازی‌های آتی این تیم از منطقه خطر جان سالم به در ببرند.

از طرفی منصوریان که براساس قول و قرارهای قبلی با هیات‌مدیره باشگاه به ۳ امتیاز بازی برابر گل‌گهر نیاز دارد، در این بازی به هیچ‌چیز غیر از ۳ امتیاز بازی فکر نمی‌کند و همین می‌تواند از این بازی یک جدال جذاب بسازد. مهدی محمدی‌پور و هادی محمدی از تیم میهمان ذوب‌آهن در این بازی محروم هستند و در این بازی حاضر نخواهند بود و از تیم گل‌گهر هم بهنام برزای و مهرداد عبدی به دلیل محرومیت در بازی حاضر نخواهند بود. این بازی ساعت ۱۶ در سیرجان به قضاوت سعید رحیمی مقدم برگزار می‌شود.

صنعت نفت آبادان - ماشین‌سازی تبریز جدال جان‌سخت‌ها

شاید ۲ تیم سرسخت و بدبباز لیگ برتر را بتوان ماشین‌سازی و صنعت نفت نام برد که در بسیاری از بازی‌های این فصل با نتایجی که کسب کرده‌اند، معادلات را برهم زده و باعث جذابیت لیگ برتر شده‌اند. صنعت نفت مقابل تیم‌هایی پیروز شده که شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد زردپوشان آبادانی حتی بتوانند یک امتیاز از آن بازی‌ها کسب کنند و درمقابل هم ماشین‌سازی قرار دارد که ثابت کرده به هیچ حریفی به این سادگی‌ها باج نمی‌دهد و در آخرین بازی مقابل همشهری خود؛ تراکتور هم با ۲ گل پیروز شد.

در این بازی محسن مجدمی از صنعت نفت محروم است و در تیم ماشین‌سازی، حامد لک، شاهین توکلی، عزیز معبودی و عادل باباپور (مربی) به دلیل محرومیت غایب خواهند بود. این بازی ساعت ۱۶:۴۰ در آبادان و به قضاوت حمید حاج‌ملک برگزار می‌شود.

استقلال - شاهین شهرداری بوشهر استرا طلوع نکرد، استقلال غروب می‌کند؟

حال و روز استقلال این روزها خوش نیست و دلیلش هم فسخ یکطرفه قرارداد استراماچونی با این تیم است. روز گذشته روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان در توئیتی اعلام کرد که استرا طلوع می‌کند و شنبه هم روی نیمکت تیمش می‌نشیند. استقلال در بازی قبل برابر پیکان نشان داد که در نبود استراماچونی، آن تمرکز و طراوت لازم را ندارد و در حساس‌ترین روزهای خود ۲ امتیاز ارزشمند را از دست داد تا حالا برای صدرنشینی چشم امیدش به امتیاز دادن سپاهان و پرسپولیس باشد.

هرچند سپاهان با پیروزی در بازی دیروز موقتا به صدر جدول آمده، اما آبی‌های تهران این فرصت را دارند که با پیروزی برابر قعرنشین لیگ برتر باز هم به صدر برگردند و چشم‌انتظار بازی‌های عقب‌افتاده تیم‌های تعقیب‌کننده خود باشند. از طرفی شاهین شهرداری بوشهر که میشو کریستیچوویچ را چند هفته‌ای است سکاندار خود می‌بیند، از هفته دهم روند نباختن‌هایش را آغاز کرده و در ۵ هفته پیاپی صاحب ۵ تساوی شده و رفته‌رفته خود را پیدا کرده است.

باید دید آنها در این بازی که استرا هم روی نیمکت این تیم طلوع نکرده، باز هم می‌تواند از بازی‌هایش امتیاز بگیرد و غروب آبی‌ها در صدر جدول را رقم بزنند یا این آبی‌ها هستند که تیم را صدرنشین حفظ می‌کنند و منتظر بازگشت سرمربی خود می‌مانند. این بازی ساعت ۱۷:۳۰ به قضاوت علی بای در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و ۲ تیم محرومی در ترکیب خود ندارند، هرچند استقلال سیاوش یزدانی، فرشید اسماعیلی و علی دشتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلداجی همیشه آبی

      استرا ماچونی میاد از قبل بهتر و سرحال تر به کوری چشم دشمنان

      پاسخ ها

      • امیر فتحی

        همسایه ها یاری کنید(وزارت ورزش،فدراسیون فوتبال،سازمان لیگ،عراقچی،سفیر ایتالیا،سفیر ایران،وزارت امور خارجه،سازمان ملل،سازمان عفو بین الملل،و.....خخخخ)تا کیسه ها عروس داری کنن.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج