۹۳۸۹۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عبدی: علیپور به من می‌گوید مأیوس نشو

مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که با انگیزه فراوانی به این تیم آمد و با گلزنی در دربی نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت از شرایط ایده‌آ‌ل قبلی‌اش کمی فاصله گرفت با این وجود به نظر می‌رسد کالدرون روی مهاجمان جوانش حساب باز کرده است.

ایران ورزشی: مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس که با انگیزه فراوانی به این تیم آمد و با گلزنی در دربی نام خودش را بر سر زبان‌ها انداخت از شرایط ایده‌آ‌ل قبلی‌اش کمی فاصله گرفت با این وجود به نظر می‌رسد کالدرون روی مهاجمان جوانش حساب باز کرده است. گفت‌وگویی خواندنی با مهاجم پرسپولیس مهدی عبدی داشتیم که در ذیل از نظرتان می‌گذرد.

گل پیروزی پرسپولیس در دربی رفت را زدی اما چرا بعد از آن گل موتور گلزنی‌ات خاموش شد؟

سؤال خیلی سختی پرسیدید. در دربی گل خیلی خوب و مهمی زدم و هوادارانمان را خیلی خوشحال کردم در ادامه هم انگیزه‌ام خیلی زیاد بود اما مصدومیت و پس از آن بدشانسی موجب شد در چند بازی موفق به گلزنی نشوم.

منظورت بازی با مسجد سلیمان است؟

بله در بازی با مسجد سلیمان روی بدشانسی نتیجه را به شکل بدی به حریف واگذار کردیم. دو ضربه من به شکل عجیب به تیر دروازه خورد و راهی به گل پیدا نکرد. جدا از این بقیه شانس‌هایمان هم گل نشد تا روی یک ضربه شانس‌مان را از دست بدهیم و در عین اینکه موقعیت‌های گلمان زیاد بود بازی و سه امتیاز را در خانه به حریف‌مان واگذار کردیم و متأسفانه باخت خیلی تلخی را متحمل شدیم.

بعد از گلزنی در دربی دوست داری لقب ذخیره طلایی را به تو بدهند؟

نه از عنوان ذخیره طلایی خوشم نمی‌آید چون خیلی انگیزه دارم و دوست دارم بر اساس توانایی‌هایم خودم را نشان بدهم و بازیکن فیکس تیم شوم. برای موفقیت خیلی انگیزه دارم و ذره‌ای از تلاشم را هم کم نخواهم کرد.

با حضور احتمالی مهاجم خارجی و علیپور فکر نمی‌کنی شانس‌ات برای حضور ثابت در خط حمله پرسپولیس خیلی کم شود؟

کالدرون مربی خیلی خوبی است و به لحاط فنی مربی ارزشمندی محسوب می‌شود. ایشان داشته‌های فنی خوبی دارند و ما هم سعی می‌کنیم از تجربه و دانش ایشان نهایت استفاده را ببریم. کار برای من که سخت‌تر می‌شود اما از سوی دیگر سرمربی ما به نام‌ها اهمیت ‌نمی‌دهد و هر بازیکنی که در تمرین بهتر و آماده‌تر باشد برای بازی کردن انتخاب می‌شود به همین دلیل من و بقیه بازیکن‌ها خیلی امیدواریم و ذره‌ای از تلاش و کوشش دست بر نمی‌داریم و برای هر بازی از انگیزه بالایی برخورداریم.

گلزنی در دربی چه حسی برایت داشت؟

گلزنی در دربی حس عجیب و وصف ناشدنی داشت و لحظه‌ای بازیکن در شرایطی قرارمی گیرد که شاید تکرار آن حس در بازی‌های دیگر سخت باشد و خوشحالم که در جوانی فرصت گل زدن در دربی برایم پیش آمد و لطف خدا شامل حالم شد تا با گلی بسیار باارزش برای تیمم و هوادارانمان زمینه پیروزی تیم محبوبم را مهیا کنم. گلی که هیچ‌گاه از ذهن مردم و هوادارانمان پاک نمی‌شود و ماندگار می‌ماند.

در پرسپولیس به نظر نزدیکترین دوستت علیپور است، با او صحبت می‌کنی و مشاوره می‌گیری؟

من با همه بازیکنان دوستم اما با علی علیپور بیشتر رفیقم. علی دوست خوب من است. من هم همیشه از او مشاوره می‌گیرم و سعی می‌کنم مسائل فنی که او می‌دهد را اجرا کنم.

علی معمولاً چه صحبت‌هایی در زمینه مسائل مختلف با تو می‌کند؟

علی مسائل فنی متعددی را به من بازگو می‌کند و همیشه به من می‌گوید خوب تمرین کن و مأیوس نشو! موفق می‌شوی، من هم سعی می‌کنم خیلی جدی و با انگیزه تمرین کنم و هیچ گاه ناامید نشوم تا به خواسته خودم برسم و بیشترین پیشرفت را داشته باشم.

در خصوص بازی‌تان مقابل سایپا چه صحبتی داری و فکر می‌کنی در شهر قدس قادر به شکست تیم سایپا هستید؟

چون فاصله بازی‌ها کم بود بازی‌مان را از روزجمعه به روز شنبه منتقل کردند. ما هم بعد از دو برد متوالی در شرایط خوبی برای صدرنشینی قرار گرفتیم. سایپا تیم خوبی است اما با انگیزه‌ای که داریم و از شرایط خوبی که از آن بهره می‌بریم شانس‌مان برای پیروزی خیلی زیاد است و با کادر فنی خوب و بازیکنان کاربلد و هوادارانی که می‌دانیم خیلی خوب از تیم‌مان در شهر قدس حمایت خواهند کرد برای برد و کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

بعد از سه قهرمانی، عطش‌تان برای چهارمین قهرمانی متوالی به نظر کم شده؟

به هیچ وجه عطش و حس ما برای قهرمانی کمتر نشده و اتفاقاً با دو برد متوالی و شرایط خوبی که برای رسیدن به صدر پیدا کردیم نشان دادیم که بازیکنان‌مان باز هم تشنه قهرمانی هستند و برای تکرار آن تشنه‌تر از سال‌های قبل هستند.

البته امسال با وجود استقلال اوج گرفته و شهر خودرو و سپاهان و یکی دو تیم مدعی دیگر به نظر تکرار قهرمانی برایتان سخت‌تر است؟

قطعاً کار سخت‌تر شده اما بقیه مدعیان هم خوب می‌دانند که پرسپولیس با سه قهرمانی متوالی مدافع عنوان قهرمانی است و قافیه را برای کسب عنوان قهرمانی راحت به تیم دیگر نمی‌بازد.

همیشه کدامیک از مهاجمان پرسپولیس را خیلی دوست داشتی و به نوعی الگویت در گلزنی بوده؟

فرشاد پیوس مهاجم مورد علاقه من در پرسپولیس بوده و به نظرم در گلزنی خیلی خوب بوده و همیشه آرزو و دوست داشتم مانند آقا فرشاد در گلزنی موفق باشم هر چند که می‌دانم مانند آقای پیوس شدن و گل زدن مانند ایشان خیلی سخت است.

در خصوص گروه‌تان در آسیا چه نظری داری، به نظر گروه‌تان در قیاس با تیمی مانند سپاهان که باید با الهلال بازی کند و ... چندان دشوار نیست؟

اتفاقاً به نظر من گروه پرسپولیس آسان نیست چون الدحیل قطر که همه می‌دانند تیم خیلی قوی است از سوی دیگر تیم الشارجه هم تیم صدرنشین امارات است. التعاون هم در حال حاضر تیم چهارم عربستان است و خلی با صدر فاصله ندارد به همین دلیل من گروه تیم‌مان را در آسیا اصلاً آسان نمی‌دانم و معتقدم که اتفاقاً در گروهی سخت قرار گرفته‌ایم. کار در آسیا سخت و البته متفاوت نسبت به لیگ داخلی است اما از آنجا که ما پرسپولیس هستیم و پر طرفدارترین تیم در آسیا هم محسوب می‌شویم یک از شانس‌های صعود از گروه‌مان هستیم و به راحتی این مسابقات مهم را از دست نخواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج