جاباما
۹۳۹۰۲۹
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

آمریکا چند فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان را تحریم کرد

به دنبال اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم چند فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان، وزیر خارجه آمریکا گفت که این کشور از تمامی ابزارهای ممکن برای مقابله با تهدیدات حزب‌الله استفاده می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: به دنبال اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در تحریم چند فرد مرتبط با حزب‌الله لبنان، وزیر خارجه آمریکا گفت که این کشور از تمامی ابزارهای ممکن برای مقابله با تهدیدات حزب‌الله استفاده می‌کند.

به نقل از شبکه خبری العربیه، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما از مردم لبنان در مبارزه با فساد و "تروریسم" حمایت می‌کنیم. ما تحریم‌هایی را علیه دو شخصیت مهم که در حمایت مالی از حزب‌الله دست دارند اعمال کرده‌ایم و از تمامی ابزارهای ممکن برای مقابله با تهدیدات حزب الله استفاده خواهیم کرد.

پامپئو نامی از این افراد نبرده اما گفته می‌شود "ناظم سعید احمد" و "صالح عاصی" دو فرد مذکور هستند که هدف تحریم‌های آمریکا قرار گرفتند و آمریکا مدعی است این دو فرد از حامیان مالی حزب الله لبنان و متهم به "پولشویی" هستند.

وی در اظهاراتی خصمانه علیه ایران نیز مدعی شد: اگر ایران همچنان به منافع ما در عراق آسیب بزند پاسخی جدی خواهیم داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد، سه تاجر لبنانی و ۱۷ شرکت را به اتهام پول‌شویی و حمایت مالی از حزب‌الله تحریم کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای تأکید کرد که ناظم سعید احمد که دارای تابعیت بلژیکی است و ۱۱ شرکت وابسته به او را تحریم کرده است.

تحریم‌های آمریکا همچنین شامل صالح عاصی، تاجر لبنانی که دارای تابعیت فرانسوی است و شش شرکت وابسته به او که سه مورد آن در لبنان و سه مورد در کنگو هستند، می‌باشد.

آمریکا همچنین تونی صعب، حسابدار لبنانی را که به گفته وزارت خزانه‌داری خدمات مالی برای عاصی انجام داده تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که احمد و صالح عاصی از مهم‌ترین کسانی هستند که به پول‌شویی در لبنان و کنگو دست می‌زنند.

اواخر اوت نیز دفتر نظارت بر درآمدهای خارجی وابسته به وزارت خزانه‌داری آمریکا بانک "جمال تراست" در لبنان را به اتهام حمایت مالی از حزب‌الله تحریم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار عالی کار خوبی کردید

    • بدون نام

      دستشون درد نکنه

    • بدون نام

      مگر او در عراق سردار ما را نزد پس این غلطها چه هست که میکند ما نه تنها در عراق بلکه هر جای کره زمین غلطی بکند ما آنجا اورا ادب میکنیم تا آدم شود یا به درک واصل شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج