جاباما
۹۳۹۰۵۱
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

هندوانه و انارِ شب یلدا هست اما گران است

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت:با توجه به فراوانی هندوانه در سردخانه‌ها کمبودی در عرضه شب یلدا وجود ندارد و هر کیلوی این میوه ۴ هزار تومان عرضه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران درباره آخرین وضعیت بازار میوه شب یلدا اظهار کرد: با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی میوه‌های همچون انار، خرمالو، مرکبات، هندوانه، سیب درختی در سردخانه‌ها کمبودی در عرضه وجود ندارد که بر تلاطم قیمت در بازار دامن بزند.

وی قیمت هر کیلو انار را ۵ تا ۹ هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو انار دماوندی ۷ هزار تا ۱۲ هزار تومان، انگور بی دانه قرمز ۹ هزار تا ۱۶ هزار تومان، انگور بی دانه زرد ۵ هزار تا ۱۱ هزار تومان، انگور شاهرودی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان، انگور مهری ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال تامسون شمال ۲ هزار تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان، پرتقال رسمی جنوب ۴ تا ۶ هزار تومان، پرتقال رسمی شمال ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، خرمالو شمال ۳ هزار تا ۵ هزار تومان، خرمالو کرج ۵ هزار و ۵۰۰ تا ۹ هزار تومان و خرمالو کن ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر میوه‌ها در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو خیار بوته‌ای با نرخ ۳ هزار تا ۷ هزار تومان، خیار گلخانه ۴ هزار تا ۷ هزار تومان، سیب لبنانی زرد ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان، سیب لبنانی قرمز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار تومان، گریپ فروت توسرخ ۲ هزار تا ۴ هزارتومان، لیموشیرین ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، نارنگی انشو ۲ هزار تا ۴ هزار تومان، نارنگی یافا ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، نارنگی تخم ژاپنی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار تومان و هندوانه نو ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار و با احتساب حداکثر ۳۵ درصد سود در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره اینکه آیا امسال همانند سال‌های گذشته قیمت هندوانه با سیر صعودی در شب یلدا رو به رو می‌شود، گفت: با توجه به فراوانی هندوانه در سردخانه‌ها کمبودی در عرضه شب یلدا وجود ندارد که ازدیاد تقاضا بتواند منجر به نوسان قیمت در بازار شود.

وی قیمت هر کیلو بادمجان دلمه‌ای یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: قیمت هر کیلو بادمجان قلمی را یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، بادمجان گلخانه ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز قرمز ۳ هزار تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، پیاز زرد یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، پیاز شیری یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، تره فرنگی ۴ هزار تا ۸ هزار تومان، چغندر رسمی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، سیب زمینی ترشی ۲ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰، سیر خشک ۸ هزار تا ۱۱ هزار تومان، سیب زمینی یک هزار و ۸۰۰ تا ۳ هزار و ۷۰۰ تومان، شلغم یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل تند ریز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۶ هزار و ۵۰۰ تومان، فلفل دلمه سبز ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و فلفل شیرین ۵ هزار تا ۸ هزار تومان است.

کارگر با اشاره به نرخ سایر انواع صیفی در میدان مرکزی میوه و تره بار افزود: هر کیلوگرم کاهو پیچ سالادی با نرخ یک هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان، کاهو رسمی ۲ هزار تا ۳ هزار تومان، کرفس یک هزار تا ۳ هزار تومان، کدو مسمایی ۲ هزار تا ۵ هزار تومان، کلم قرمز یک هزار تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، کلم سفید یک هزار تا ۲ هزار تومان، لوبیا سبز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار و ۵۰۰ تومان، لیموترش سنگی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هویج یک هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان در میدان مرکزی میوه و تره بار عرضه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      برباععث بانی گرانی لعنت انار انگور ۱۲/۰۰۰ت کجاش ارزونه برای پولدارها خیلی ارزونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با حوادث تلخ ابان حسش نیست دیگه

      • بدون نام

        يلدا ديگه چه پخيه...
        از گشنگي مرديم شما دنبال يلدا هستيد
        لعنت به كساني كه گراني را گسترش ميدن

    • بدون نام

      دهنتو ببند هست ولی گران است مثل اینکه مردم دراز گوش این اقا باید بگه هست ولی گران ایت

    • امید

      وقتی چیزی تو قابلمه برای ما فقرا وجود نداره توش سر سگ بجوشه

    • بدون نام

      نامزده منم‌ هست اما پول ازدواج ندارم :

    • بدون نام

      همه چی هست فقط مال از ما بهتران است
      ما نگاه
      ما حسرت

      پاسخ ها

      • همفری بوووووگارت

        ماااهییییچ

    • بدون نام

      شب یلدا چیه دیگه کو دل خوش با این مسئولین

    • هم وطن

      گرانی وتورم بامردم کاری کردن که صله رحم هم ازبین رفته قبلا اینها ی بهانه برا دور هم بودن بود الان کسی ازمخارجش برنمیاد هرکس تنها میشینه تو خونه خودش .

    • بدون نام

      این همه آدم مردن شما دنبال شب یلدا هستین

    • بدون نام

      ملت نحورید واقعن نمی میرید نخورید تا بریزن بیرون اونی هندونهر اجیل بخوره تبیشرفه

      پاسخ ها

      • همفری بوووووگارت

        داداش حرص نخورشیرت خشک میشه
        خخخخ

    • بدون نام

      والله امسال یه دونه انار خوردم اونم یه بنده خدایی

    • بدون نام

      همین مسول با حرف زدنش باعث گرانی هست میگه فلان اقلام هستش ولی گران میشود

    • بدون نام

      دیشب برای مراسم یک جعبه سیب خریدیم و 40 تا نارنگی و 4 کیلو موز.شد 215 تومن خداییش میوه هم نمیشه خرید گوشتم نخورین برنجم نخوریم چی می مونه.مریض شیم بریزیم تو شکم دکترا؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج