۹۳۹۰۵۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

احتمال بازگشت اسماعیل بخشی به کار وجود دارد

نمایندگان کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه درباره دیدار خود با رییس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب اهواز توضیحاتی ارائه کردند.

خبرگزاری ایلنا: نمایندگان کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه درباره دیدار خود با رییس کل دادگستری استان خوزستان و دادستان عمومی و انقلاب اهواز توضیحاتی ارائه کردند.

در روزهای گذشته نمایندگان کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه پیرو پیگیری ۲ بند از توافق ۱۰ بندی خود با کارفرمای این شرکت در جلسه‌ای با حضور «حجت الاسلام صادق مرادی» رییس کل دادگستری استان خوزستان و «عباس حسینی پویا» دادستان کل خوزستان شرکت کردند.

کارگران گفتند: در این نشست ابتدا پیگیر بازگشت به کار «اسماعیل بخشی» شدیم. کارفرما پیشتر اعلام کرده بود که با بازگشت به کار آقای بخشی هیچ مخالفتی ندارد اما این کار پس از آن صورت می‌گیرد که شورای تامین استان، دستور لازم را صادر کند. از آنجا که دادستان از اعضای شورای تامین استان است از ایشان خواستیم که این مورد را پیگیری کنند. آقای حسینی پویا اعلام کردند که بازگشت به کار اسماعیل بخشی و ۳ کارگر دیگر در جلسه شورای تامین استان مطرح می‌شود و سعی خواهد کرد که سایر اعضای شورای تامین را متقاعد کند که این افراد بازگشت به کار شوند.

کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، افزودند: سپس پیگیر بسته شدن پرونده‌های قضایی شدیم که در ۴ سال اخیر برای کارگران تشکیل شده است، با توجه به اینکه طبق توافقنامه کارفرما اعلام کرده است که برای تمامی این پرونده‌ها رضایت خواهد داد و با توجه به اینکه بیشتر این پرونده‌ها جنبه عمومی نیز دارند و صرفا با رضایت کارفرما بسته نمی‌شوند و مستلزم همکاری دادستان برای رفع جنبه عمومی جرم است؛ از جمله دو پرونده تجدیدنظر برای ۱۶ نفر از کارگران که در دادگاه تجدید نظر اهواز در جریان است و کارگران باید برای دفاع از خود در دادگاه حاضر شوند، این موضوع را از ایشان پیگیر و خواستار مساعدت ایشان شدیم.

کارگران هفت ‌تپه با اشاره به وعده همکاری رییس کل دادگستری استان خوزستان، افزودند: حجت‌الاسلام صادق مرادی وعده دادند که در گفتگو با حجت‌الاسلام ابراهیم رییسی، ریاست قوه قضاییه سعی خواهند کرد که پرونده‌های امنیتی که در دادگاه انقلاب تهران برای اسماعیل بخشی و محمد خنیفر در جریان است را با دستور ایشان حداقل ۶ ماه عقب بی‌اندازند. همچنین رییس کل دادگستری استان خوزستان برگزاری یک جلسه میان نمایندگان کارگران و آیت‌الله رییسی ریاست محترم قوه قضاییه را نیز وعده دادند. طبق توافقنامه کماکان منتظر عمل به این دو بند هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا چه تهمت ها که بهش نزدن کارگر همیشه مظلوم شایسته احترام و تقدیری تا ابد

    • لاله

      من این فرد را لایق شغل ریاست‌جمهوری میدانم نه کارگری و حسن روحانی را لایق شغل رفتگری میدانم نه ریس جمهوری

      پاسخ ها

      • بختیار

        آقای بخشی فرد روشن فکر بزرگی است بخشی ازخاندان لربختیاری طائفه بعدا روند ایل زراوند است ازنسل خوانین بزرگ بخاطر همین دولت هم سایه به سایه دنبال شه

    • بدون نام

      اومدن گفتن برگشته سر کار که یعنی تو ایران هرچی با چشمتم میبینی نباید باور کنی مخصوصا حرف دولتی ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج