جاباما
۹۳۹۱۳۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بویان: کسی برای توافق با من تماس نگرفت

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید آماده توافق با این تیم برای گرفتن طلبش بوده اما مدیران باشگاه با او تماس نگرفتند.

خبرگزاری ایسنا: بویان نایدنوف، بازیکن دو فصل پیش باشگاه استقلال که در زمان سرمربیگری وینفرد شفر به این تیم اضافه شد در خصوص شکایتش از این باشگاه به فیفا توضیح داد: من از استقلال به فیفا شکایت کردم و منتظر پاسخ فیفا هستم. من نمی‌خواهم درباره مبلغ آن صحبت کنم که باشگاه استقلال چه مقدار باید به من بپردازد. این مربوط به وکیل و مدیربرنامه‌های من است.

وی ادامه داد: من تنها می‌خواهم از هواداران استقلال عذرخواهی کنم زیرا مجبور بودم راهم را از آنها جدا کنم و به دنبال پولم در دادگاه‌ها باشم.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص مذاکره با باشگاه استقلال با توافقی دوجانبه گفت: مدیران این باشگاه با من "رو راست" نبودند آنها برای حل کردن مشکل با من تماس نگرفتند من حتی آماده بودم که به ایران برگردم و با توافقی دوجانبه خودم را دوباره به هواداران استقلال ثابت کنم. این تقصیر من نبود که در جلسه تمرینی اول یا دوم دچار مصمومیت جدی شدم که باعث شد سه ماه و نیم از میادین به دور باشم.

نایدنوف درباره انتخاب استقلال گفت: قبل از حضور در ایران من پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های خوب اروپایی داشتم اما با مشورتی که با مدیر برنامه‌هایمان انجام دادم تصمیم گرفتم به ایران بیایم تا خودم را در آسیا اثبات کنم اما گاهی اوقات اتفاقات آن طور که برنامه‌ریزی می‌کنیم پیش نمی‌رود. متاسفانه از زمانی که به ایران آمدم مسیر فوتبالی من تغییر کرد و آینده‌ام دگرگون شد.

وی درباره اینکه اکنون در چه تیمی عضویت دارد اظهار کرد: من اکنون در کشورم هستم و دو جراحی انجام دادم. دوران نقاهتم را سپری می‌کنم و امیدوارم از ژانویه با تیم جدیدم دوباره به میادین بازگردم.

نایدنوف در پایان عنوان کرد: من بسیار متاسفم که درباره استقلال خبرهایی مبنی بر بدهکاری به بازیکنان مختلف می‌خوانم. چنین باشگاهی با آن همه هوادار پرشور و مهربان، شایسته چنین اتفاقاتی نیست. من برای استقلال آرزوی قهرمانی و موفقیت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج