۹۳۹۲۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جلالی: به داوران بدبین شده‌ام

سرمربی تیم گل گهر گفت: من نمی‌خواهم کسی را محکوم کنم و تهمت بزنم اما از کمیته داوران آنهایی که بالای سر کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند می‌خواهم خیلی مراقب باشند.

خبرگزاری فارس: مجید جلالی سرمربی گل گهر پس از تساوی مقابل ذوب آهن، اظهار داشت: ما بازی‌مان را می‌کنیم. از نظر کیفیت بازی به بازی بهتر می‌شویم. ذوب آهن تیم منسجم و پرمهره‌ای است. این خوب نیست که ما یک جا باید با حریفان مقابله کنیم یک جا هم با داوران. داوران همیشه بدنبال عدالت هستند. در این هفت بازی که ما آمدیم. این سومین پنالتی است که نگرفتند.

وی افزود: من نمی‌خواهم نتیجه گیری کنم که خدایی نکرده پایین جدول را می‌خواهند مشخص کنند. توقع ما این است ما پایین جدول هستیم داریم تلاش می‌کنیم تیم را نجات دهیم. انتظار داریم همه چیز با عدالت باشد. انتظار نداریم به نفع ما بگیرند. اما چیزی که در این هفته ها می‌بینم بدبیین به نظر می‌آید. مخصوصا آوردم که شما صحنه را امروز ببینید. در خیلی از بازی ها سرنوشت با یک کرنر و تصمیم داوری تعیین می‌شود.

جلالی: به داوران بدبین شده‌ام

مجید جلالی ادامه داد: حفظ این تیم در لیگ برتر فوتبال به سود فوتبال است. من می‌گویم حق ما را تضعیف نکنید. چیزی که من می‌بینیم این است که حق ما تضعیف می‌شود شما این دو صحنه را که نشان دادم داور چند متر با توپ فاصله داشت. این دو صحنه را کنار بگذارید من هیچ توضیحی ندارم. من نمی‌خواهم کسی را محکوم کنم و تهمت بزنم اما از کمیته داوران آنهایی که بالای سر کمیته داوران، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند می‌خواهم خیلی مراقب باشند. جای تعلل نیست اگر شایسته نیستیم اجازه دهید در زمین مشخص شد. کسی نباید حق کسی را ضایع کند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه در رابطه با این موضوع پیگیری‌های لازم را انجام نمی‌دهد گفت: بعد از بازی سپاهان باشگاه نامه زد و پیگیری کرد. جواهری با رئیس کمیته داوران صحبت کرد. اگر من در کنفرانس می‌گویم برای این است که ما پیگیری‌هایمان را کرده‌ایم اما باز هم شاهد چنین صحنه‌هایی هستیم.

سرمربی تیم گل‌گهر گفت: آنچه که من می‌توانم با اطمینان به شما بگویم این است که بچه‌های ما با تمام توان و صداقت بازی می‌کنند. بچه‌های ما آنچه که دارند را می‌گذارند. طلفک‌ها خیلی تلاش می‌کنند و من از همه آنها ممنون هستم. در طول هفته تمرینات خیلی زیاد و دقیقی را داریم. ما تمرکز را گذاشته‌ایم تا با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. برای این بازی دست من خالی تر از همیشه بود.

سرمربی تیم گل‌گهر افزود: باقری برای اولین بار در لیگ بازی می‌کرد. خدا می‌داند که اگر یک مقدار تیم کارش جلو برود شما خواهید دید که از این بچه‌ها که در تیم جوانان و امیدها داریم می‌آوریم و به آنها بازی می‌دهیم من از این بازیکن که با خونریزی سرش امروز بازی کرد تشکر می‌کنم امیدوارم شرایط طوری پیش برود که جوانان را به بازی بیاوریم.

جلالی اظهار داشت: من از تماشاگران تیم خیلی ممنونم با اینکه تیم در پایان جدول است آنها می‌آ‌یند همت می‌کنند و تیم را حمایت می‌کنند آنها آن چیزی که در دلشان است را می‌گویند من دوست دارم اینجا تمرین کنیم اما امکانات ما اینجا کافی نیست اگر شرایط خوب باشد ما همینجا تمرین می‌کنیم. ما اینجا استخر و سالن بدنسازی نداریم و برای انجام هر کدام از اینها باید به یک طرف برویم.

وی گفت: چهار تیم لیگ برتری دقیقا شرایط گل‌گهر را دارند، پارس جنوبی، نفت مسجد سلیمان و نساجی دقیقا شرایط ما را دارند در اولین فرصت که امکانات فراهم شود این تیم همین جا تمرین می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج