۹۳۹۲۹۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

ورود دستگاه‌های امنیتی به ماجرای کیک‌های آلوده

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع کیک‌های آلوده و منشاء انتشار خبر آن از طریق دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در حال پیگیری است.

مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، نوشت: معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع کیک‌های آلوده و منشاء انتشار خبر آن از طریق دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در حال پیگیری است.

محمدهادی مرعشی اظهار داشت: بعد از انتشار اخباری از مشاهده قرص در کیک در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بلافاصله موضوع از طریق دانشگاه‌های علوم پزشکی ایرانشهر و زاهدان برای راستی آزمایی مورد پیگیری قرار گرفت.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه اعلام شده بود در هرمزگان مارک مشخصی مشاهده شده، در چابهار واقع در جنوب سیستان و بلوچستان یک انبار به دستور دادستان چابهار پلمب و از طریق دادستان مرکز استان نیز موضوع پیگیری و انبار به دقت بررسی شد. در این راستا کارتن‌های متعددی به عنوان نمونه از قسمت‌های مختلف این انبار مورد بازرسی و بررسی قرار گرفت اما هیچ مورد مشکوکی مشاهده نشد.

وی با بیان اینکه موضوع کیک‌های آلوده و منشاء انتشار خبر آن از طریق دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی استان در حال پیگیری است، گفت: ابتدای امر تصور بر این بود که فقط در هرمزگان و سیستان و بلوچستان این موضوع وجود دارد ولی آنچه که در خبرها منتشر شد در آذربایجان غربی و کرمانشاه نیز این کیک‌ها مشاهده شده؛ این مسئله نشان می‌داد کار هدفمندی در حال انجام است.

سخنگوی شورای تامین استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هنوز ما در استان سیستان و بلوچستان به یک نظر قطعی در مورد اینکه تیم‌هایی در استان اقدام به این کار می‌کنند نرسیده‌ایم اما موضوع در دست پیگیری است و نتیجه حتماً بعد از رسیدن به نظر و نتیجه قطعی به استحضار هموطنان خواهد رسید.

مرعشی تصریح کرد: توصیه ما این است که فعلاً در سطح مدارس و در مصرف اینگونه موارد مثل کیک و امثال آن دقت بیشتری شود و چنانچه مورد مشکوکی دیده شد مستندات آن را به دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و به ویژه معاونت‌های بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی استان گزارش شود؛ ضمن اینکه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از طریق معاونت غذا و دارو پیگیر این است که نتیجه قرص‌هایی که در سطح کشور مشاهده شده به ما اعلام کنند که مشخص شود اینها چه مصارفی دارد.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این در حالی است که در سطح استان هیچ موردی از مسمومیت دانش‌آموزان و مردم از مصرف کیک گزارش نشده و مشخصاً اینها جوسازی در سطح استان است و ما به مورد ویژه‌ای که قابل پیگیری امنیتی باشد نرسیده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چی هست کار خودشونه

    • بدون نام

      مسولین محترم لطفا دیگر در کارتان جدی باشید شاید این اخطاری بوده وخدایی نکرده جدیتر وخطر ناکتر شود به فکر امنیت ملت باشید هی گفتید امنیت داریم تا چشم خوردیم

    • بدون نام

      خودشون مامور شدند به کار خودشون رسیدگی کنند

    • عثمان نژاد

      من غیب گو نیستم ولی این ناشیگری ها وحماقت ها اغلب از سرویسهای عربی حوزه خلیج فارس ویا منافقین سر می زند دو دوتا چهار تا بکنی به نتیجه می رسی

      پاسخ ها

      • پریوند

        آقای عثمانژاد واقعا یک استاد تمام هستند ونظرشان قابل تامل وپیگیری است

    • بدون نام

      چرا تفره می‌روند، بعدا که بوی گندش همه جا را گر می‌کند و بوی تعفن می‌شود، تازه می‌فهمند که باید کاری کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج